Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Ingenting som er så grusomt å stå og svette over strykehjernet mens man aldri får bort foldene i skjorten, og når man først får dem bort kan man banne på at det blir krøllete igjen når man går over til neste delen av skjorten. Trøsten er jo at det er utrolig deilig å ta på seg skjorten når den først er strøket.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God jul ja :D

Den beste delen var når de eldre i familien var gått hjem for kvelden og ungene var til sengs. Løsna litt på slipset og bretta opp ermene på skjorten mens far henta Braastad fra skapet.

Fikk det jeg tror må være tidenes styggeste t-shirt fra søstern i julegave. Men hey det er gave og da er jeg fornøyd. Er vel bare å gå stille i gangene og bytte den også. Det er vel lov?

Endret av Mantoius
Lenke til kommentar

Glad jeg har familemedlemmer som har skjønt greia og heller gir meg penger til å kjøpe klær selv, enn noe vås jeg uansett må gå og bytte. Spesielt når jeg ikke har ytret noen konkrete/spesifikke klesønsker. Som de sier; Du veit best selv hva du liker og ikke liker, så det blir vanskelig å kjøpe klær i julegave..

Lenke til kommentar

Ønsker meg somregel aldri klær med mindre det er noe veldig spesefikt. Hadde et veldig spesifikt belte på ønskelisten, men fikk et helt annet som jeg tror jeg kommer til å bytte, eneste som var likt med det jeg ønsket meg var fargen, det var ikke samme materialet en gang :p

Endret av multisync
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...