SIcario Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Ingenting som er så grusomt å stå og svette over strykehjernet mens man aldri får bort foldene i skjorten, og når man først får dem bort kan man banne på at det blir krøllete igjen når man går over til neste delen av skjorten. Trøsten er jo at det er utrolig deilig å ta på seg skjorten når den først er strøket. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Noobs. God jul til alle her inne forresten. 4 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 God jul! God jul! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) God jul, ja! Håper dere får en fortreffelig høytid! Endret 24. desember 2012 av thrice Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 God jul, god jul. Jeg fikk en Gant-skjorte som er for stor. Den er kjøpt i Sverige, men har alt av merkelapper på; Kan den byttes hos norske Gant-forhandlere? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 I utgangspunktet tvilsomt, men skader ikke å prøve. Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Jigge: en kjapp tur på google fører til denne siden http://lookbook.nu/l...71-VIVE-LE-VENT Utfra det kan det se ut som skoen er av merket Bata, usikker på hvilken modell tho. Takk for tips! Får prøve å lete litt mer Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Ahh... alltid like fett å få klær man ikke har på ønskelisten :nei2: Jaja, de mener godt, men kjøper gjerne klær der jeg heller ikke får byttet til noe annet, og treffer skjeldent (aldri) på hva jeg selv ville kjøpt, selv om de har sett alle klærne jeg eier. Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Er dette den stor klage/skryte tråden? Men vanskelih å treffe perfekt med julgaver til folk. Heldogvid fikk det jrg ønsket meg. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 (endret) God jul ja Den beste delen var når de eldre i familien var gått hjem for kvelden og ungene var til sengs. Løsna litt på slipset og bretta opp ermene på skjorten mens far henta Braastad fra skapet. Fikk det jeg tror må være tidenes styggeste t-shirt fra søstern i julegave. Men hey det er gave og da er jeg fornøyd. Er vel bare å gå stille i gangene og bytte den også. Det er vel lov? Endret 25. desember 2012 av Mantoius Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Av klær fikk jeg swims i burgunder og tynne dresssokker i ull, så ingen håpløse gaver i år faktisk. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Glad jeg har familemedlemmer som har skjønt greia og heller gir meg penger til å kjøpe klær selv, enn noe vås jeg uansett må gå og bytte. Spesielt når jeg ikke har ytret noen konkrete/spesifikke klesønsker. Som de sier; Du veit best selv hva du liker og ikke liker, så det blir vanskelig å kjøpe klær i julegave.. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Hvis jeg ønsker meg klær er jeg enten så spesifikk at det ikke går an å ta feil, eller så ønsker jeg meg ting jeg ikke får nok av: underbukser, slips, mansjettknapper, PS, sløyfer, etc. Ikke krise om jeg får ei ubrukelig sløyfe, liksom. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Selv ønsker jeg meg som regel teknologi/praktiske ting og treningsklær til jul, kan ikke huske sist jeg fikk noe klær som ikke var til trening/fjellet faktisk. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 (endret) Ønsker meg somregel aldri klær med mindre det er noe veldig spesefikt. Hadde et veldig spesifikt belte på ønskelisten, men fikk et helt annet som jeg tror jeg kommer til å bytte, eneste som var likt med det jeg ønsket meg var fargen, det var ikke samme materialet en gang Endret 25. desember 2012 av multisync 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 (endret) Fikk hansker fra Chester Jeffreis juhu og superundertøy som jeg også er glad for. hadde ønsket veldig spesifikt, ellers ønsker jeg meg ikke klær Endret 25. desember 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
Lami Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Fikk blandt annet en 'renessanse rød' v-hals ullgenser fra L&S. Vet ikke om jeg skal beholde den.. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Av klær fikk jeg en marineblå v-hals og en koksgrå vest, begge i ull. Fornøyd med det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå