Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med extra slim fra CT?

Er det noe smalere enn de "fleste" slim fit skjortene på markedet?

 

Jeg har en Slim og en Extra Slim fra CT, selv vil jeg vel si at jeg er noe rund rundt magen, men Extra Slim sitter bedre på meg enn slim. Jeg er 185cm, 85 kg og har Extra Slim 15,5" krave og 33" armlengde. Den ansatte i CT-butikk jeg kjøpte skjorter anbefalte kun Slim og Extra Slim til meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okey, jeg trenger litt hjelp til antrekk i morgen.

 

Saken er den at jeg vel egentlig per dags dato kun har en dress. Denne dressen begynner jeg å bli litt lei av å bruke i de fleste anledninger og jeg har ikke økonomi nå etter alle julegavene til å spandere på meg en ny kvalitetsdress.

Da blir alternativene å ta en av de mange blazerene jeg har.

 

Satt å tenkte litt for meg selv og kom fram til at kanskje en grå blazer med dobbeltspenn fra Oscar Jacobson hadde vært et godt alternativ.

dobbelt2.jpg

 

Men, jeg har ingen mørkere bukser jeg kan bruke til denne blazeren. Jeg synes lys beige blir litt for "sommeraktig". Flere enig der?

 

Er usikker på hvilket slips jeg skal ha til også, men jeg har lenge siklet på et fra Eton som er mørkeblå med røde dotter i.

 

Så da blir handlelisten i dag:

- 1 stk mørkegrå bomullsbukse

bel_dk_char_1.jpg

Hvor selger de disse rimelig? Er dressmann et nødalternativ her om man skal tenke budsjett?

- 1 stk Eton slips

1.jpg

(dette er knitted, men er samme fargene og dottene på det jeg har sett på her i byen.)

 

Butikkene er søndagsåpent til 19 i dag også, så her er det muligheter :D

Endret av Mantoius
Lenke til kommentar

http://www.mennidress.com/2012/04/velkledd-opprr.html

Der skriver han om en mann i dress: "Han er i tillegg så klassisk at han har skjorte med enkle mansjetter med mansjettknapper, imotsetning til de vanlige doble". Det er jo direkte feil, noe han absolutt burde vite når han driver et nettsted som skal kritisere dressantrekk og lære folk å gå i dress...

Stiller meg bak din not impressed.

Lenke til kommentar

Skal kjøpe meg en Ralph Lauren-caps, men har ikke tid til å vente til våren/sommeren da de kommer i butikker her i Norge. Har søkt litt på nettet og har kun funnet de på Amazon: http://www.amazon.com/gp/product/B004QRE4L4/ref=twister_B004N7X0E4 eller på Ralph Lauren sin hjemmeside.

 

Tror dere capsene på Amazon er ekte? Ser at det ikke er Amazon som selger, men noen som selger gjennom Amazon.

 

Er det andre steder man kan få kjøpt den capsen og få shippet den til Norge?

Lenke til kommentar

Skal kjøpe meg en Ralph Lauren-caps, men har ikke tid til å vente til våren/sommeren da de kommer i butikker her i Norge. Har søkt litt på nettet og har kun funnet de på Amazon: http://www.amazon.co...ster_B004N7X0E4 eller på Ralph Lauren sin hjemmeside.

 

Tror dere capsene på Amazon er ekte? Ser at det ikke er Amazon som selger, men noen som selger gjennom Amazon.

 

Er det andre steder man kan få kjøpt den capsen og få shippet den til Norge?

 

 

:omg:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...