Kavinsky Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Noen som har erfaring med extra slim fra CT? Er det noe smalere enn de "fleste" slim fit skjortene på markedet? Jeg har en Slim og en Extra Slim fra CT, selv vil jeg vel si at jeg er noe rund rundt magen, men Extra Slim sitter bedre på meg enn slim. Jeg er 185cm, 85 kg og har Extra Slim 15,5" krave og 33" armlengde. Den ansatte i CT-butikk jeg kjøpte skjorter anbefalte kun Slim og Extra Slim til meg. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Okey, jeg trenger litt hjelp til antrekk i morgen. Saken er den at jeg vel egentlig per dags dato kun har en dress. Denne dressen begynner jeg å bli litt lei av å bruke i de fleste anledninger og jeg har ikke økonomi nå etter alle julegavene til å spandere på meg en ny kvalitetsdress. Da blir alternativene å ta en av de mange blazerene jeg har. Satt å tenkte litt for meg selv og kom fram til at kanskje en grå blazer med dobbeltspenn fra Oscar Jacobson hadde vært et godt alternativ. Men, jeg har ingen mørkere bukser jeg kan bruke til denne blazeren. Jeg synes lys beige blir litt for "sommeraktig". Flere enig der? Er usikker på hvilket slips jeg skal ha til også, men jeg har lenge siklet på et fra Eton som er mørkeblå med røde dotter i. Så da blir handlelisten i dag: - 1 stk mørkegrå bomullsbukse Hvor selger de disse rimelig? Er dressmann et nødalternativ her om man skal tenke budsjett? - 1 stk Eton slips (dette er knitted, men er samme fargene og dottene på det jeg har sett på her i byen.) Butikkene er søndagsåpent til 19 i dag også, så her er det muligheter Endret 23. desember 2012 av Mantoius Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Har du ikke en blå blazer du kan bruke i stedet? Synes ofte at grå blazere ikke er det peneste, og det vil også passe bedre til grå bukser. Hvorfor vil da ha bomull, forresten? I mine øyne er bomullsbukser kun for sommerhalvåret, flannell er et bedre valg imo. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Jeg mente ull - ikke bomull Jo jeg har en blå/på kanten til svart med dobbeltspenn fra filippa K også. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Den jakken ser ut som en dressjakke, men hvis du absolutt har bestemt deg for å bruke den ville jeg absolutt ikke brukt mørkegrå bukse til den. Jeg syns den beige fungerte helt ok, men f.eks. mellombrun ville nok vært penere. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Jeg ville prøvd den sammen med et eventuelt par grå ullbukser, tror nok det ville ha gjort seg mye bedre. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Det heter "dobbeltspent jakke", ikke "jakke med dobbeltspenn". 2 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Jeg får ta meg en tur i julekaoset og ta en titt Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 cool beans Nylonvask fikser biffen også. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Noen som leser bloggen mennidress.com? Tilsynelatende mye rage mot alle krager som ikke er cutaway og ikke er limt (bortsett fra når Don Draper eller James Bond går i en). Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Aldri hørt om. http://4.bp.blogspot...446775140_n.jpg - Not impressed. Edit: Og han mente denne knuten her var en enkel windsor: http://3.bp.blogspot.com/--XNf61QniVc/T7ocr6-ZADI/AAAAAAAAAf8/X_K3H6YuZNY/s1600/DBeckham_GQ_18May12_pa_b_540x810.jpg - Ligner imo mer på en dfih. Endret 23. desember 2012 av AnewZ Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 http://www.mennidress.com/2012/04/velkledd-opprr.html Der skriver han om en mann i dress: "Han er i tillegg så klassisk at han har skjorte med enkle mansjetter med mansjettknapper, imotsetning til de vanlige doble". Det er jo direkte feil, noe han absolutt burde vite når han driver et nettsted som skal kritisere dressantrekk og lære folk å gå i dress... Stiller meg bak din not impressed. Lenke til kommentar
Shwett Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Skal kjøpe meg en Ralph Lauren-caps, men har ikke tid til å vente til våren/sommeren da de kommer i butikker her i Norge. Har søkt litt på nettet og har kun funnet de på Amazon: http://www.amazon.com/gp/product/B004QRE4L4/ref=twister_B004N7X0E4 eller på Ralph Lauren sin hjemmeside. Tror dere capsene på Amazon er ekte? Ser at det ikke er Amazon som selger, men noen som selger gjennom Amazon. Er det andre steder man kan få kjøpt den capsen og få shippet den til Norge? Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Er det noen som vet hvilket merke og modell dette er? God jul! Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 For meg virker det klin umulig å fastslå noe sånt ut i fra ett enkeltbilde. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Skal kjøpe meg en Ralph Lauren-caps, men har ikke tid til å vente til våren/sommeren da de kommer i butikker her i Norge. Har søkt litt på nettet og har kun funnet de på Amazon: http://www.amazon.co...ster_B004N7X0E4 eller på Ralph Lauren sin hjemmeside. Tror dere capsene på Amazon er ekte? Ser at det ikke er Amazon som selger, men noen som selger gjennom Amazon. Er det andre steder man kan få kjøpt den capsen og få shippet den til Norge? Lenke til kommentar
bodkar Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Jigge: en kjapp tur på google fører til denne siden http://lookbook.nu/look/4376271-VIVE-LE-VENT Utfra det kan det se ut som skoen er av merket Bata, usikker på hvilken modell tho. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) Jeg har en fra Howard Yount som jeg er godt fornøyd med. har du tilfeldigvis den i fargen "buff" ? isåfall, ser den så gul ut i virkeligheten? Nylonvask fikser biffen også. takk for tipset Endret 24. desember 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Jeg hater å stryke skjorter. Noe som burde være enkelt er i stede bare et eneste stort prosjekt og en kamp 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) Sliter selv, Mantoius. Har dog fått et kurs av min mor Endret 24. desember 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå