SIcario Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Tror ikke du finner Naked and Famous i Norge. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 De selges ikke i Europa dessverre. Prøvde å få junkyard.no til å få inn et par fra dem, men de har ikke svart. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 ^Tøys. Vet at Liberty bla. selger Naked and famous jeans. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Det visste jeg ikke. Jeg har lett etter europeiske forhandlere ganske lenge nå, uten å ha funnet noe. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 For å ta opp tråden fra noen sider tilbake: det kan virke som om Tollvesenet er klar over randomkoreandudes proxytjenester, men de er ikke nødvendigvis så flinke på å finne ut om forsendelsene hans er tollpliktige eller ei. Hentet en pakke fra ham i dag som hadde vært innom Tollen - stemplet ikke tollpliktig. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Må få lagt opp en dressbukse innen fredag. Kom ikke på det før nå. Er det et problem? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Så de fleste skreddere i Oslo klarer å legge opp innen en dag? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Må få lagt opp en dressbukse innen fredag. Kom ikke på det før nå. Er det et problem? Høyst sannsynlig kan det bli et problem ja. De fleste skreddere er kjempetravle før jul. Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Hvis det er krise kan du jo legge buksa litt opp selv, bare å sy det veldig forsiktig og gjør det lett til å ta det opp igjen? Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 En kvinnelig ansatt hos Skredder John la opp ærmene og sydde inn livet på jakken min med en gang jeg kom selv om de hadde masse å gjøre innen neste uke. Veldig god service der. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Jeg ville ihvertfall ringt og hørt med en skredder først, ikke bare dukket opp og forventet at de har ledig tid. Hvis ikke: Håndsy pent med innvendige sting, press buksa og få den ordentlig lagt opp etter jul. (ellers glemmer du det til 17. mai og har samme problemet pga. konfirmasjonstiden) Hvis du har litt tolmodighet og er litt handy så har du gjort det fortere enn du hadde klart å komme deg tur-retur skredder uansett. Endret 17. desember 2012 av multisync Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 yo! Tips til butikk som selger sløyfer i Oslo? Tenker da på selvknytte sløyfer. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Ferner, Gunnar Øye, Follestad og så videre... 1 Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Chelsea boots til dress er det sosialt akseptabelt? 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Folk går jo titt og ofte i diverse sneakers og lignende til dress. Kun de aller mest konservative vil nok rynke på nesa av Chelsea Boots (i alle fall i kalv), så lenge de er blanke og fine. Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 De er sorte, blanke og fine, tenkte å bruke min mørkegrå dress til de. Har egentlig doble monks som passer bra, men det er jo som å gå på skøyter å bruke de ute nå. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Du skal jo uansett bruke kalosjer ute nå, så nei. Det blir ikke som å gå på skøyter Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Du skal jo uansett bruke kalosjer ute nå, så nei. Det blir ikke som å gå på skøyter Skal man det? 3 Lenke til kommentar
Brap Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Hvordan er Sanders kvalitets og størrelses messig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå