fkm Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Jeg har riktignok bare hatt to par jeans fra Acne, og det begynner å bli noen år siden, men begge var minst 2-3 cm høyere i livet enn alle bukser jeg noen gang har prøvd fra NN, og det gjelder forsåvidt også alt jeg har prøvd av Acnebukser i butikker. Jeg får omtrennt ikke Max over lårene, så de vet jeg ingenting om. Jeg har prøvd noen andre Acne-modeller også, og har egentlig ikke følt at noen av dem har vært noe særlig bedre. Hvilke modeller er det i så fall jeg burde prøve? Går sånn halvveis med planer om et par nye jeans. Acne lager ikke spesielt gode jeans... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 (endret) du kan jo sjekke ut APC, har hørt at de har gode jeans. Endret 16. desember 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Det er så få steder som har APC i Oslo. og jeg har hørt at de har så merkelige størrelser, så jeg tør ikke kjøpe på nett. Det er også ganske få jeans som sitter bra på meg, derfor synes jeg det er greid å ha prøvd dem i butikk. Er det noen som vet om noen bra butikker for å finne raw-denim bukser i Oslo? Gjerne flere butikker med forskjellige modeller. SOLO på Karl Johan har faktisk en del rådenim fra merker som Levis vintage, Lee 101, Wrangler, Edwin osv. Selv om resten av butikken er ganske kjip. så har de en del all right denim der. Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Takk, skal sjekke den ut Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 (endret) Hva synes dere om driving gloves til hverdagsbruk? Bor i Bergen og fryser gjerne på hendene ikke grunnet kulde, men vind. Liker at de er litt åpne ved inngangen (har forresten prøvd å finne ut hva toppen av hånden, altså motsatt av håndflaten, heter, dog uten hell. Noen som vet dette? Nærmeste jeg kommer er at man kaller den siden av hånden for dorsal side, men det må da finnes et dagligdags navn for dette?) Tenkte å kjøpe disse. Ser for meg noe som dette: Et par bilder til: Endret 16. desember 2012 av Jostein K. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Jeg syntes ikke kjørehansker er noe man skal bruke til hverdags, men det er vel en smakssak. Er backhand på engelsk i hvertfall, på norsk vet jeg faktisk ikke riktig. Aldri tenkt over det egentlig. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 (endret) Bruker det flere ganger i uka, rattet er dritkaldt i bilen på vinteren. Jeg legger de somregel bare igjen i bilen. Du får fine hansker som passer ditt bruk mye bedre enn kjørehansker. Endret 16. desember 2012 av multisync Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 (endret) Moderatormelding Er det noen andre som - for å sette det på spissen - har fått så mye hets for et fint plagg? Han har skjønt at flere her tror det ser dumt ut. Jeg reagerer spesielt på de som nok en gang trekker frem alder for å score et par plusser. Jeg lar alle innlegg stå, men bruker anledningen til å minne om noe av det første som står i forumets retningslinjer: Innlegg på forumet skal holdes i en høflig og saklig tone. Reaksjoner på dette innlegget kan tas på PM. Mange pluss-hunters her dessverre. De vanlige som går igjen. Høflig tone regelen brytes med en gang det kommer noe som disse ikke liker. Det suger, men sånn er det dessverre. Noen som går helt bananas og tror de er kongen av mote og vet best. Endret 17. desember 2012 av Lami Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 "Reaksjoner på dette innlegget kan tas på PM" ....... 7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Sliter med å finne passende vinterjakke som oppfyller alle behov. Er vel dog i ferd med å innse at det vel ikke finnes noen som dekker alle behov. Har sansen for denne: Problemet er vel helst når det er tilsvarende vær som det har vært de siste dagene, hvor det kontinuerlig snør og man går fra å ha jakken i grått/svart til at den er helt hvit og fuktig... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 (endret) Faen, det var bra at du skrev et innlegg for å fortelle det AnewZ! Du fikk ihvertfall en del likes da, det var jo bra. Nei. Jeg skulle bare få poenget til Jørgen ekstra fram. Hvis du kaller det en reaksjon får det være så. Edit: Fin den ThomasM. Endret 17. desember 2012 av Lami Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Er det noen som vet om noen bra butikker for å finne raw-denim bukser i Oslo? Gjerne flere butikker med forskjellige modeller. Freudian Kicks selger APC, men de har ikke så mange størrelser. APC er gode entry-level bukser. Men hvis du skal opp i høyere kvalitet til ca. samme pris hadde jeg valgt naked and famous, som jeg sikkert har nevnt flere ganger i denne tråden. N&F samarbeider med de største denimprodusentene i verden, så man får rådenim for enhver smak. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 mr porter har også APC Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 (endret) Freudian Kicks selger APC, men de har ikke så mange størrelser. APC er gode entry-level bukser. Men hvis du skal opp i høyere kvalitet til ca. samme pris hadde jeg valgt naked and famous, som jeg sikkert har nevnt flere ganger i denne tråden. N&F samarbeider med de største denimprodusentene i verden, så man får rådenim for enhver smak. http://www.parkandbond.com/product/122665541 Scratch and sniff-jeans FTW! Endret 17. desember 2012 av JorgenH Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Baksiden av hånden (der kjørehansker er åpen) kalles for håndbaken. Kjørehansker er sånt som kan se litt kult ut på tumblrbilder, men ender som regel opp med å se douche ut IRL. 3 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Baksiden av hånden (der kjørehansker er åpen) kalles for håndbaken. Håndbaken er den klumpete tommelen kommer ut av. 2 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Er stryking og pressing av dress noe som en "vanlig husmor" kan få til? Fikk plutselig veldig dårlig tid og vet ikke om jeg rekker å ta det på et renseri. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Ja. Det ligger noen gode guider på SF som sikkert kan være til hjelp. Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Freudian Kicks selger APC, men de har ikke så mange størrelser. APC er gode entry-level bukser. Men hvis du skal opp i høyere kvalitet til ca. samme pris hadde jeg valgt naked and famous, som jeg sikkert har nevnt flere ganger i denne tråden. N&F samarbeider med de største denimprodusentene i verden, så man får rådenim for enhver smak. I hvilke butikker finner jeg Naked and Famous? Har søkt litt, men finner bare nettbutikken. Endret 17. desember 2012 av Tekk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå