SIcario Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Ok, det visste jeg ikke. Trodde man måtte til Oslo for å få tak i Loake. Lenke til kommentar
Pernille M Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Ingen som fører Loake på Strømmen, nei. Verken Studio G12 eller Grensen. Jo? De hadde det i alle fall på dameavdelingen på Grensen sist jeg var der. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Har aldri sett noe som ligner på Loake der, men nå skal det sies at jegikke først og fremst henger i dameavdelingen heller. Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 (endret) Ville nok heller gått for en enkel peacoat i din alder. Vil se utrolig dumt ut med en slik frakk. Kan jeg også spørre hvor høy du er? Så nemlig en kar på kanskje noe over 170 cm med en lignende frakk (ikke samme stoff eller farge). Frakken rakk han jo nesten ned til skoene. Så mildt sagt latterlig ut. Bare for å grave opp gammel drit så kommer jeg med dette vakre inlegget: Skal vi sjååå.. var dette i nærheten av Sørumsand området igår kveld? Er en 175 ja. (lysere farge pga baby kamel hår) Peacoat har jeg, overcoat har jeg også. Og en slaks saueullfrakk (ligner på sauseskinssjakke dog uten sauseskinn bare med den peøsen og et annet syntetisk stoff) Endret 16. desember 2012 av Stalthy Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 WHAT? dette høres for godt ut til å være sant. en 16-åring i sørumsand som stroller rundt i babykamelhårsfrakk. så du går i kamelhårsfrakk selv om vi advarte? jeeeaass Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Døh, han er snart 17 altså... 5 Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 De har loake i en klesbutikk i gågaten i Sandvika. Har du noe navn på denne butikken? Eller kan du forklare hvor i gaten den ligger? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Den ligger helt i enden av gågaten, i den enden som er ut mot sjøen (etter en kjapp titt på kartet ser det ut som om gaten heter Rådmann Halmrasts Vei). På venstre side om man kommer fra stasjonen. Jeg vet ikke hva den heter. Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 (endret) WHAT? dette høres for godt ut til å være sant. en 16-åring i sørumsand som stroller rundt i babykamelhårsfrakk. så du går i kamelhårsfrakk selv om vi advarte? jeeeaass Jeg sa 17 fordi jeg var rimlig sikker på at dere ville gjøre en big deal ut av aldrenen. Nei jeg gikk ikke rundt i sørumsand i 4 t og shoppa for å si det sånn. Kjapp tur innom butikken (og jeg hadde ikke noe annet med meg skulle jo ikke ut.. bare til han) Og omforlades. Jeg glemte at dine ord er min lov E: dette var forresten før dette innlegget kom Endret 16. desember 2012 av Stalthy Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Ok, takk. Jeg tar meg kanskje en tur etterpå. Usikker på om butikkene i gågaten har søndagsåpent, men det finner jeg fort ut av. Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Brune brogues wingtip eller svarte oxfords til reinlenderdans på skoleavslutning? Er til en koksgrå dress! Oxfordsa er skinnsåler og er helt nye. Har ikke gått de inn enda, så de er ikke veldig behagelige å danse i. Broguesa har en gummisåle, men er litt slitte! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 så du går i kamelhårsfrakk selv om vi advarte? jeeeaass 7 Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 (endret) Jeg hadde ikke trodd kamelhårsfrakker var det folk her reagerte på, uansett om den er på en 16-åring eller ikke. For all del, gi han råd. Men ikke begynn å tro at han er forpliktet til å følge dem ... @Trym: Hvis du skal danse ville jeg valgt de mest komfortable, altså wingtips i dette tilfellet. Uten å påberope meg peiling på reinlenderdanser, tviler jeg på at noen bryr seg nevneverdig. Endret 16. desember 2012 av TanTheMan 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 så du går i kamelhårsfrakk selv om vi advarte? jeeeaass Lol. Jeg er enig med alle andre i at han høyst sannsynlig ser ut som en tulling, men det er da hans eget valg uansett... 1 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Kanskje han dukker opp i "Hva slags stil liker du ikke å se" tråden snart? 1 Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 (endret) @Trym: Hvis du skal danse ville jeg valgt de mest komfortable, altså wingtips i dette tilfellet. Uten å påberope meg peiling på reinlenderdanser, tviler jeg på at noen bryr seg nevneverdig. Blir nok wingtips, spørs om jeg får gått litt hjemme med de andre. For meg er det viktigere hva jeg syns selv enn hva andre syns, men i dette tilfellet er jeg veldig usikker på hva som ser penest ut! Endret 16. desember 2012 av SuperTrym Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Y/N på disse to skjerfene? http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=121037305969#viTabs_0 Er litt usikker særlig pga det ser langt bedre ut på det første bildet enn det andre. Dette skjerfet virker også interessant, gitt den lave prisen samt det er fra Johnston & Elgin, som er relativt vel ansett: http://www.ebay.com/itm/JOHNSTONS-OF-ELGIN-Lambswool-Designer-Muffler-Plaid-Theme-Shawl-Scarf-SCOTLAND-/121037309669?pt=UK_Scarves&hash=item1c2e62c6e5#viTabs_0 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Moderatormelding Er det noen andre som - for å sette det på spissen - har fått så mye hets for et fint plagg? Han har skjønt at flere her tror det ser dumt ut. Jeg reagerer spesielt på de som nok en gang trekker frem alder for å score et par plusser. Jeg lar alle innlegg stå, men bruker anledningen til å minne om noe av det første som står i forumets retningslinjer: Innlegg på forumet skal holdes i en høflig og saklig tone.Reaksjoner på dette innlegget kan tas på PM. 6 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Y/N på disse to skjerfene? http://www.ebay.com/...305969#viTabs_0 Er litt usikker særlig pga det ser langt bedre ut på det første bildet enn det andre. Dette skjerfet virker også interessant, gitt den lave prisen samt det er fra Johnston & Elgin, som er relativt vel ansett: http://www.ebay.com/...62c6e5#viTabs_0 Er det ikke litt ekkelt å kjøpe et brukt skjerf? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 (endret) Er det ikke litt ekkelt å kjøpe et brukt skjerf? Synes ikke det. Kan uansett sende det på rens før man bruker det første gang. Endret 16. desember 2012 av Xtra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå