Boil In Bag Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 (endret) Tenkte akkurat på det samme. Han mener sikkert jegerjakke grunnet den patchen(?) som er på skulderen. Endret 15. desember 2012 av Boil In Bag Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Og hva i h. er det med det svarte feltet på høyre skulder? Lenke til kommentar
VNZ Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Patch for å holde riflen når man jakter tenker jeg. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Jakter du? Hvis ikke synes jeg det ser ganske dustete ut med en sånn patch. Hvis du jakter kan det kanskje være et poeng, men på en annen side er det vel ikke noe særlig vits i å dra med seg en jakke fra River Island på jakt. 2 Lenke til kommentar
VNZ Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Nei, jakter ikke, men hfthomas spurte hva det var Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Ah, det forklarer det kanskje. Men, unnskylder det ikke Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Hvor får man tak i Herring og Loake i Oslo eller Bærum? Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Agnar hagen, Dagestad, Grændsens Skotøimagazin og Lille vinkel sko som jeg kommer på nå. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Vet du om noen butikker på Sandvika storsenter som kan ha det? Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Ser ikke ut til at det er noen, i følge nettsiden her http://www.thonshopping.no/kjopesentre/sandvika-storsenter/butikker/merker/ Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Det er vel dette som er fordelen med naturmaterialer Nei. Det er det som er fordelen med ull. Bomull har f.eks. ikke spesielt god motstand mot lukt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Hvor kan en få kjøpt moleskin bukser egentlig? Jeg har en fra Howard Yount som jeg er godt fornøyd med. Blanding mellom Quilt jakke og en blazer. Wut Hvor får man tak i Herring og Loake i Oslo eller Bærum? Herring selges bare på deres egen hjemmeside og på et (eller to?) utsalg i en eller annen liten engelsk landsby. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Vet du om noen butikker på Sandvika storsenter som kan ha det? Hvis du bor i nærheten av Sandvika er det ikke mange togstasjonene før du er i Oslo. Tror ikke du skal forvente å finne Loake-sko noen andre steder enn der. Ihvertfall ikke i Øst-Norge, resten av Norge vet jeg lite om. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 (endret) Var noen som sa de selger Loake sko på Strømmen Storsenter. Jeg har en fra Howard Yount som jeg er godt fornøyd med. takk for tipset Endret 15. desember 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Mente selvfølge det med patchen. Dårlig formulert. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 (endret) Hvis du bor i nærheten av Sandvika er det ikke mange togstasjonene før du er i Oslo. Tror ikke du skal forvente å finne Loake-sko noen andre steder enn der. Ihvertfall ikke i Øst-Norge, resten av Norge vet jeg lite om. Selvfølgelig, men hvis jeg kan ta bilen den lille turen til Sandvika i stedet for å dra til Oslo, spesielt nå i julestria, så gjør jeg heller det. Hvordan er det med søndagsåpent i Oslo btw? Holder de fleste åpent i morgen? Endret 15. desember 2012 av MagnusW Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Var noen som sa de selger Loake sko på Strømmen Storsenter. takk for tipset Hvor da, det har jeg aldri sett noe til. Vet de har Crockett and Jones på Studio G12, men Loake har jeg aldri sett. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 (endret) Ingen som fører Loake på Strømmen, nei. Verken Studio G12 eller Grensen. Endret 15. desember 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 (endret) ok, kanskje det var før. Grensen leste det her på forumet et sted. Endret 15. desember 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Hvis du bor i nærheten av Sandvika er det ikke mange togstasjonene før du er i Oslo. Tror ikke du skal forvente å finne Loake-sko noen andre steder enn der. Ihvertfall ikke i Øst-Norge, resten av Norge vet jeg lite om. De har loake i en klesbutikk i gågaten i Sandvika. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå