Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til dere som hadde det litt kos med at jeg var 16 (Synes det var morsomt so no offence). ((17 om en og halv måned. Men nå som jeg nevner at jeg "snart" er 17 så høres vel jeg bare velsevoksen og tjaa.. )) Forøvrig så er det en mer tradisjonell frakk. Ikke den bådekåpe inspiraerte der. 3 knappers med 2 lommer. mer likt dette 10268962_1364500_400.jpg

 

Og nei. Jeg går ikke på den på skolen, og ja første året på VGS

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Til dere som hadde det litt kos med at jeg var 16 (Synes det var morsomt so no offence). ((17 om en og halv måned. Men nå som jeg nevner at jeg "snart" er 17 så høres vel jeg bare velsevoksen og tjaa.. )) Forøvrig så er det en mer tradisjonell frakk. Ikke den bådekåpe inspiraerte der. 3 knappers med 2 lommer. mer likt dette 10268962_1364500_400.jpg

 

Og nei. Jeg går ikke på den på skolen, og ja første året på VGS

 

Du vil aldri bli tatt seriøst i en sånn frakk når du bare er 16. Frakken er pen nok, men den er nok bedre på litt eldre menn. Vent noen år, du :-)

Lenke til kommentar

takk. er de tts? hadde vært best i butikk egentlig :)

 

Ganske. Den jeg har har en tradisjonell passform (jeg tror faktisk den heter "Traditional Fit Moleskin trouser"), og jeg tipper de fleste buksene deres har det, så litt ekstra rom er det, kanskje litt for mye dersom du vanligvis bruker tettsittende bukser (det gjør ikke jeg). Jeg kjøpte de bevisst i en litt liten størrelse fordi jeg var i begynnelsen av et vekttapsprosjekt (som fortsatt pågår), og synes de ser bedre ut på meg nå når de kanskje er litt for store.

 

Kvalitetsmessig så er jeg veldig fornøyd, og har ikke noe å utsette på det området.

Lenke til kommentar

Ville nok heller gått for en enkel peacoat i din alder. Vil se utrolig dumt ut med en slik frakk.

 

Kan jeg også spørre hvor høy du er? Så nemlig en kar på kanskje noe over 170 cm med en lignende frakk (ikke samme stoff eller farge). Frakken rakk han jo nesten ned til skoene. Så mildt sagt latterlig ut.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...