Need44speed Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Hvor kan en få kjøpt moleskin bukser egentlig? Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Til dere som hadde det litt kos med at jeg var 16 (Synes det var morsomt so no offence). ((17 om en og halv måned. Men nå som jeg nevner at jeg "snart" er 17 så høres vel jeg bare velsevoksen og tjaa.. )) Forøvrig så er det en mer tradisjonell frakk. Ikke den bådekåpe inspiraerte der. 3 knappers med 2 lommer. mer likt dette Og nei. Jeg går ikke på den på skolen, og ja første året på VGS 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 synes du er for ung tbh. 3 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Hvor kan en få kjøpt moleskin bukser egentlig? Jeg har en Barbour moleskin-bukse. Du får kjøpt den via Barbourbymail (om du gjør det registreringstrikset som en eller annen i denne tråden oppdaga). Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Til dere som hadde det litt kos med at jeg var 16 (Synes det var morsomt so no offence). ((17 om en og halv måned. Men nå som jeg nevner at jeg "snart" er 17 så høres vel jeg bare velsevoksen og tjaa.. )) Forøvrig så er det en mer tradisjonell frakk. Ikke den bådekåpe inspiraerte der. 3 knappers med 2 lommer. mer likt dette Og nei. Jeg går ikke på den på skolen, og ja første året på VGS Du vil aldri bli tatt seriøst i en sånn frakk når du bare er 16. Frakken er pen nok, men den er nok bedre på litt eldre menn. Vent noen år, du :-) Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Jeg har en Barbour moleskin-bukse. Du får kjøpt den via Barbourbymail (om du gjør det registreringstrikset som en eller annen i denne tråden oppdaga). takk. er de tts? hadde vært best i butikk egentlig Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Bildet jeg postet var av Richard Gere, og er hvordan jeg fantaserer meg til at Stalthy står og chiller på fest, 16 (17 om 1,5 mnd) år gammel. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Hvor kan en få kjøpt moleskin bukser egentlig? Jeg tror jeg så et par hos Follestad. Så ikke hvilket merke det var. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Er det noen her som vet om AFPOS setter ned verdien på pakker hvis man spør? Bestilte noen Saphir-produkter derifra og spurte i samme slengen om de kunne sette ned verdien, men har ikke fått noe svar. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Er det noen her som vet om AFPOS setter ned verdien på pakker hvis man spør? Bestilte noen Saphir-produkter derifra og spurte i samme slengen om de kunne sette ned verdien, men har ikke fått noe svar. Ba dem merke pakken som "gift" og skrive lavere pris, og det gjorde de Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Håper de gjør det for meg og, surt å betale toll når du handler for 30 kroner over tollgrensen. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 takk. er de tts? hadde vært best i butikk egentlig Ganske. Den jeg har har en tradisjonell passform (jeg tror faktisk den heter "Traditional Fit Moleskin trouser"), og jeg tipper de fleste buksene deres har det, så litt ekstra rom er det, kanskje litt for mye dersom du vanligvis bruker tettsittende bukser (det gjør ikke jeg). Jeg kjøpte de bevisst i en litt liten størrelse fordi jeg var i begynnelsen av et vekttapsprosjekt (som fortsatt pågår), og synes de ser bedre ut på meg nå når de kanskje er litt for store. Kvalitetsmessig så er jeg veldig fornøyd, og har ikke noe å utsette på det området. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 frykter at de blir for romslige ved leggene, men prisen var ikke så gæren. De blir nok back up planen hvis jeg ikke finner noe her i Norge. takkr Jeg tror jeg så et par hos Follestad. Så ikke hvilket merke det var. glemte å sjekke der. takk. Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Istedenfor å kritisere (som nå er litt for sent..) Så er det vel bedre å komme med konstruktive innslag? Bedre å gjøre det som er riktig enn å gjøre helt feil.. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Ja, bruk en annen jakke. Jeg ville ventet minst ti år med å bruke kamelfarget frakk. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 (endret) Ville nok heller gått for en enkel peacoat i din alder. Vil se utrolig dumt ut med en slik frakk. Kan jeg også spørre hvor høy du er? Så nemlig en kar på kanskje noe over 170 cm med en lignende frakk (ikke samme stoff eller farge). Frakken rakk han jo nesten ned til skoene. Så mildt sagt latterlig ut. Endret 15. desember 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
VNZ Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Vet ikke helt hva jeg mener om den her... Noen tanker? http://i.models.com/i/db/2011/10/66198/66198-800w.jpg http://riverisland.scene7.com/is/image/RiverIsland/264837_main Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Synes ikke den var spesielt pen, blir bare liggende i et slags ubestemmelig ingenmannsland mellom blazer / sport coat og en eller annen ytterjakke. 2 Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Blanding mellom Quilt jakke og en blazer. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Blanding mellom Quilt jakke og en blazer. Hvorfor det, den jo ikke quiltet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå