Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Takk for tips! Hvordan er Gant der borte? Er det samme pris som her.

Jeg har sett veldig lite Gant her borte, for å være ærlig. Uansett kan du gjøre langt bedre kjøp enn Gant til prisen, så ville holdt meg unna det om mulig.

Skal til New York.

Hvor lang tid har du i USA? Husk at det er sales tax i NY. Å shoppe i NJ er langt billigere. Det er bare å krysse Hudson River, så slipper du unna sales tax.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom man skal stille i jobbintervju hos en bilforhandler og stllingen gjelder bilmekaniker - hva burde man stille i da egentlig? Verkstedet det her er snakk om er ganske stort og seriøst.

Jeg tenker litt sånn at for en mekaniker så er slips for stivt og at man fort kan bli oppfattet som "jålete" framfor autoritær i et slikt miljø.

 

Burde en nyvasket og fin jeans sammen med f.eks en oxfordskjorte holde?

 

Jeg er vel en av få innenfor dette yrket som interesserer meg for slips og den slags, men jeg føler meg ikke komfortabel med det i alle situasjoner.

Lenke til kommentar

Hei. Har ikke postet her på en ganske lang stund men men. Når er det akkseptabelt å bruke Kamelhårsfrakk? Over dress, når man skal ut med venner. Til venner's bosted? eller hva er "reglene"?

Det funker sikkert hvis du er en hipster eller fashionfreak, men siden du spør her på MoV, så vil det ikke se bra ut for den typiske MoV-fyren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...