OJ Doe Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Ja, egentlig. Hvor skal du? Finn store outlets i nærheten, det er en del billigere enn del vanlige butikkene. Se på nettsidene til Ralph Lauren og J. Crew for sånn omtrentlige priser. Det er selvsagt de amerikanske merkene som er billigere. Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Er endel billigere i USA, Regner med at det er RL du snakker om siden det ble diskutert over her. For å gi ett eks: Big Pony Piquene lå på mellom 125-160 Dollar. Billigst på Macys, dyrest på RL`s egen butikk. Husk at butikkene gjerne ikke har medregnet salestaxes i prisen, mener å huske at macys har dette inkl i prisen, mens bloomingdales ikke har dette medregnet Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Ja, egentlig. Hvor skal du? Finn store outlets i nærheten, det er en del billigere enn del vanlige butikkene. Se på nettsidene til Ralph Lauren og J. Crew for sånn omtrentlige priser. Det er selvsagt de amerikanske merkene som er billigere. Har hørt at det er mye dritt på de outletene jeg. Mye ting av dårlig kvalitet som lages spesielt for outletene, i tillegg til at det er mye fra de linjene Ralph Lauren har lisensiert ut til andre fabrikker (Chaps osv). Har også hørt at man kan finne en del bra der, men at mesteparten stort sett er ræl. Tror poenget blir litt borte hvis man ikke vet hva man ser etter. Kan selvfølgelig godt hende jeg tar feil, baserer kunnskapene mine på ting jeg har lest på diverse blogger. Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Takk for tips! Hvordan er Gant der borte? Er det samme pris som her. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Har hørt at det er mye dritt på de outletene jeg. Mye ting av dårlig kvalitet som lages spesielt for outletene, i tillegg til at det er mye fra de linjene Ralph Lauren har lisensiert ut til andre fabrikker (Chaps osv). Har også hørt at man kan finne en del bra der, men at mesteparten stort sett er ræl. Tror poenget blir litt borte hvis man ikke vet hva man ser etter. Kan selvfølgelig godt hende jeg tar feil, baserer kunnskapene mine på ting jeg har lest på diverse blogger. Hvis man ikke vet hva man ser etter, bør man kjøpe t-skjorter med krage til 160 dollar? Min erfaring med outlets er at det finnes en del greit, og mye amerikansk. Chinosene er ofte med press, og i veldig løse passformer. Sikkert finfint for feite amerikanere, ikke så kult for tynne tenåringer fra Norge. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Eller så kan han dra til de små klesbutikkene rundt omkring i storbyene for å hamstre ting som har opptil 80% rabatt på den tiden. Denne tråden kommer alltid opp med gode tilbud og slikt. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Tips mot klorin? Wy u destråy my klotes klorin!!! Faen at jeg skulle drive med klorin på skolen da! Faen altså. Var litt stilig den genseren der, argghh! Uer: hvor i USA skal du da? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Om du søler klorin på klærne dine er du nok rimelig fucked. Ghettoløsninger kan være å finne noe som en tekstiltusj eller lignende i samme farge. Long shot, men kan gå. Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Skal til New York. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Nå er det vel bare å finne frem en fyr i NYC som gidder å være proxy. Lenke til kommentar
whistle Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Hvordan er normene nå til dags - ville det vært krise å dukke opp i f.eks. begravelse i mørkeblå dress? Min kjære trenger dress (han har ikke, og kommer neppe til å kjøpe flere innen 3-4-5 år), og han har ikke lyst på sort. Han bruker naturligvis dress oftere i ikke-begravelser enn i begravelser, men er det veldig dumt å kjøpe en mørkeblå (evt grå) som eneste dress? (edit: spørsmålet angående begravelse er kun for vurderingens skyld, han skal ikke faktisk i en begravelse med det første.) Endret 14. desember 2012 av whistle Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Hvordan er normene nå til dags - ville det vært krise å dukke opp i f.eks. begravelse i mørkeblå dress? Min kjære trenger dress (han har ikke, og kommer neppe til å kjøpe flere innen 3-4-5 år), og han har ikke lyst på sort. Han bruker naturligvis dress oftere i ikke-begravelser enn i begravelser, men er det veldig dumt å kjøpe en mørkeblå (evt grå) som eneste dress? (edit: spørsmålet angående begravelse er kun for vurderingens skyld, han skal ikke faktisk i en begravelse med det første.) Det er helt greit å gå i begravelse i mørk blå dress, forutsatt at det er mørkt slips og sorte sko til. Men jeg ville ikke gått i den motedressen der. Den passer bedre på nattklubb enn i kapellet. Hvis din kjære trenger en dress, så bør han kjøpe en koksgrå i klassisk snitt som førstedress. Det er den mest anvendlige dressfargen. Endret 14. desember 2012 av dag1234 1 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Navy blå pleier som regel å være greit i begravelser. Edit: Hør på Dag Endret 14. desember 2012 av hfthomas Lenke til kommentar
whistle Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Takk for svar! Skjønner raskt at både jeg og han har null peiling på dresser, selv om bildet hovedsaklig ble brukt for fargens skyld. For meg har alltid en dress vært en dress, så lenge den sitter pent. Tror jeg lar ham oppsøke noen med skikkelig peiling, jeg, uten noe videre innblanding.. Men da veit vi iallefall at både mørkeblå og koksgrå bør gå greit! Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Tror de fleste jenter tenker at en dress er en dress, men err en kjole en kjole? Omtrent så forskjellig kan man gjøre en dress med ulike slips, tørkler, snitt, skjorter, krager, farger, stoff, sko osv. 3 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Fikk disse i posten i dag. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Fikk disse i posten i dag. Se der. Nå er du en ekte herremann du og. :-) Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Det skal være sikkert ; ) Det var bare å få sydd på de knappene da Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Følger det med knapper når du bestiller bokseseler fra Albert Thurston? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Takk for svar! Skjønner raskt at både jeg og han har null peiling på dresser, selv om bildet hovedsaklig ble brukt for fargens skyld. For meg har alltid en dress vært en dress, så lenge den sitter pent. Tror jeg lar ham oppsøke noen med skikkelig peiling, jeg, uten noe videre innblanding.. Men da veit vi iallefall at både mørkeblå og koksgrå bør gå greit! Mørkeblå er etter min erfaring det beste valget til eneste dress - i det minste hvis man er rundt min alder (19). Hvis ingen av dere har noe peiling er det lurt å gå på en skikkelig dressbutikk, og ikke en motebutikk. Det er greit med en motedress - så lenge man vet at det er det man ender opp med, og ikke tror man har verdens mest klassiske dress. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå