Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere som har brukt randomkoreandude på SF som proxy, overførte dere penger til han, slik at han kjøpte eller sendte dere varene til han?

Begge deler, de første gangene jeg brukte han overførte jeg penger til han via PayPal med et Mastercard for dobbel sikkerhet. Nå bare sender jeg han varer, mye fordi jeg "samler opp" ordre fra 3-4 forskjellige steder, så det blir ekstra stress for han vis han må bestille alt jeg har lyst på.

 

Det er ihvertfall en god sikring å bruke PayPal + Mastercard de første gangene du bruker en ukjent proxy.

Lenke til kommentar

Dere som har brukt randomkoreandude på SF som proxy, overførte dere penger til han, slik at han kjøpte eller sendte dere varene til han?

 

Jeg har bare latt ham bestille for meg med penger jeg sender på forhånd (PM med link til hver vare med info om størrelse og farge) og så sendt betaling for frakt og hans 10% i en andre omgang. Null stress. Venter på å få min fjerde leveranse fra ham nå.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan Rugby Ralph Lauren er i størrelse og passform i forhold til Polo Ralph Lauren? Jeg syns PRL er ganske vide. Slimfit oxforden min er ikke slim i det hele tatt.

Mye slimmere. Har en slim-fit OCBD fra Polo i large, den er helt enorm. Har seks skjorter fra Rugby i medium, de passer perfekt. 192 cm, 84 kg.

 

Generelt er Rugby lenger i armene og muligens litt lengre "body", samt mye slimmere. Dette er altså skjorter.

 

Når det gjelder gensere har jeg én shetlandgenser og én shetlandcardigan, begge i large.

 

Large sitter omtrent som PRL medium, men lengre armer, litt lenger "body" og generelt bare bedre passform.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Andre her som opplever store forskjeller i størrelser på skjorter i fra PRL. (Handlet med proxy fra USA)?

Bestilte noen skjorter for litt siden. Alle i custom-fit og small. Har en skjorte som nærmest sitter som støpt, både i lengde, rundt bryst, rundt hoftene, og i ermene. Men så har jeg en skjorte som både er for vid, for lang i ermene, og generelt for stor.

 

Andre som opplever det samme? Tenkte å poste bilder for å illustrere, men får ikke gjort det nå.

Lenke til kommentar

Andre her som opplever store forskjeller i størrelser på skjorter i fra PRL. (Handlet med proxy fra USA)?

Bestilte noen skjorter for litt siden. Alle i custom-fit og small. Har en skjorte som nærmest sitter som støpt, både i lengde, rundt bryst, rundt hoftene, og i ermene. Men så har jeg en skjorte som både er for vid, for lang i ermene, og generelt for stor.

 

Andre som opplever det samme? Tenkte å poste bilder for å illustrere, men får ikke gjort det nå.

 

Har definitivt opplevd det samme, ikke med custom fit men med slim fit skjorter fra PRL kjøpt i Norge (Oxford, Broadcloth). Har tre fra PRL som alle er medium slim fit, men ingen har like mål, det er i grunn merkelig at de er så variable.

Lenke til kommentar

Andre her som opplever store forskjeller i størrelser på skjorter i fra PRL. (Handlet med proxy fra USA)?

Bestilte noen skjorter for litt siden. Alle i custom-fit og small. Har en skjorte som nærmest sitter som støpt, både i lengde, rundt bryst, rundt hoftene, og i ermene. Men så har jeg en skjorte som både er for vid, for lang i ermene, og generelt for stor.

 

Andre som opplever det samme? Tenkte å poste bilder for å illustrere, men får ikke gjort det nå.

Det kan hende de tok varer fra feil lagre.

 

Er det ikke sånn at Ralph Lauren produserer klær for forskjellige markeder? Slik at klær for det asiatiske markedet er mindre i størrelsen enn klær til det amerikanske markedet?

Det finnes noen på ebay og SF som selger PRL i str. XS, men jeg har aldri sett det i butikk eller på nettsiden.

Lenke til kommentar

Mye slimmere. Har en slim-fit OCBD fra Polo i large, den er helt enorm. Har seks skjorter fra Rugby i medium, de passer perfekt. 192 cm, 84 kg.

 

Generelt er Rugby lenger i armene og muligens litt lengre "body", samt mye slimmere. Dette er altså skjorter.

 

Når det gjelder gensere har jeg én shetlandgenser og én shetlandcardigan, begge i large.

 

Large sitter omtrent som PRL medium, men lengre armer, litt lenger "body" og generelt bare bedre passform.

 

Skulle gjerne testet en skjorte, er disse å få kjøpt i oslo?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...