Herr Brun Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Wikipedia sin artikkel om normer er faktisk helt på bærtur. Det vil si, den gir inntrykk av at sosiale normer er den eneste typen normer. Det kan ha en sammenheng med at det er dette man lærer i samfunnslære på vgs. Sosiale normer er, som navnet sier, en undergruppe av normer. Å definere normer slik du nettopp siterte blir litt som å si at definisjonen på et dyr er glinsende ting med finner som svømmer i havet og spiser plankton. En norm er en regel, rett og slett. Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Noen som vet om jeg kan få tak i hvite hansker i Oslo? Er til et kostyme Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 En uke før eksamen i exfac, juridisk variant, så kan jeg opplyse om at nei, det er ikke "hele definisjonen på en norm" Exfac, those were the days! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Superawsome at de skoene jeg har lyst på skal det være slutt på. Nike free 2.0 helt sorte med hvit såle, jeg som tenkte jeg fikk ønske meg det som julegave But why? 4.0 er jo mer comfy. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) But why? 4.0 er jo mer comfy. Mulig, men de er ikke så fine og da er poenget borte. Prøvde liksom å finne et par sko som ser ok ut og er gode å gå i for å bruke når jeg skal ut og reise. Endret 13. desember 2012 av multisync Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 3.0 er ganske like 2.0, hvis de kan være et alternativ. Noe mer støtte i de enn 2.0 også, så det kan være en fordel. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Nei, 3.0 hadde de bare i noen merkelige farger i butikk her i byen. Skal stikke og sjekke om et par timer hva jeg finner, de hadde visst 2.0 i helt sort med sort såle også, og md grå såle ellerno, mistenker at det ikke er pent men kan jo sjekke det ut. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Noen som vet om jeg kan få tak i hvite hansker i Oslo? Er til et kostyme Hva med Standard? Vil vel tro det er noe de har. Regner med at de ikke må være i skinn? Ellers har jeg ett par, fikk de faktisk med forsterkeren min Lenke til kommentar
multisync Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 På apoteket får du sånne enkle i hvit bomull. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 En uke før eksamen i exfac, juridisk variant, så kan jeg opplyse om at nei, det er ikke "hele definisjonen på en norm" 1. avdeling Oslo? Kjipt med alle eksamenene samtidig? Shetlandsgenserne deres er fantastiske, på tross av albuelappene. Hadde jeg ikke vært praktisk talt blakk ville jeg nok ha bestilt en til Helt enig. Har aldri hatt en genser med bedre passform, veldig fornøyd. Kommer til å kjøpe flere før de legger ned. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 2. avdeling første semester. Har ikke alle eksamener samtidig, har en eksamen i semesteret, pluss en ekstra første semester (exphil) og tredje semester (exfac) Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Noen som vet om jeg kan få tak i hvite hansker i Oslo? Er til et kostyme Hvis du bare skal ha hvite bomullshanker så tror jeg du får tak i det på apoteket. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Noen som har forslag til gode videoer om klær, særlig dresser og blazere/SC? Har sett BBCs "The Perfect Suit" del 1-4, men kunne gjerne tenke meg en som går mer inn på passform og mer teknisk; hvordan jakken er laget. Vet det er en del ute på YouTube, men finner ikke helt det jeg leter etter. Er også klar over at det er mange gode tråder på SF om dette, men videoer er mer lettfattelig enn uhorvelig lange tråder på SF. (som enkelte av de mer tekniske trådene om dresser er) Artig opplevelse; skulle hente de resålede skoene mine fra skomaker og han påpekte kvaliteten på det ene skoparet (Herring Hampstead) som relativt god. Eller som han så fint sa det... disse skoene her er jo faktisk laget på en skikkelig måte, ikke sånn som de fleste skoene jeg får inn som har en elendig konstruksjon. I tillegg så var slipset jeg kjøpte fra G&H, levert av Malford of London, kommet frem. Kvaliteten virker å være meget god og slipset ser knallbra ut, gleder meg til å bruke dette ved en senere anledning. Endret 13. desember 2012 av Xtra 2 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 En uke før eksamen i exfac, juridisk variant, så kan jeg opplyse om at nei, det er ikke "hele definisjonen på en norm" Har du ikke hatt det før, din slask? Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Noen som vet hvor i oslo området jeg får tak i en kravatt? gjerne ferdigknyttet - men ikke ett must. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Ferdigknyttet cravat? Finnes det? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Wy u destråy my klotes klorin!!! Faen at jeg skulle drive med klorin på skolen da! Faen altså. Var litt stilig den genseren der, argghh! Lenke til kommentar
Isbjørnen Knut Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Dere som har brukt randomkoreandude på SF som proxy, overførte dere penger til han, slik at han kjøpte eller sendte dere varene til han? Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Noen som vet hvordan Rugby Ralph Lauren er i størrelse og passform i forhold til Polo Ralph Lauren? Jeg syns PRL er ganske vide. Slimfit oxforden min er ikke slim i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå