Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bobler ikke.

Kunne du vist et bilde av en som bobler? :)

Dette med fused/unfused er vel selvsagt noe annet enn "plastikbiter" i kraven? Hva synes dere om det, da?

*edit: Kanskje litt upresist. Men med plastbiter mener jeg det som i enkelte skjorter er lagt inn for å holde kraven rett og fast. Noen skjorter har et hull slik at man kan ta dem ut, mens andre har de innelukket.

En enkel test for å sjekke om krave eller mansjetter er limt er kanskje å gni de mellom fingrene, og dersom stoffene beveger seg er det neppe limt? :)

Endret av -sebastian-
Lenke til kommentar

Jeg har stort sett ganske billige skjorter med collar stays, H&M og lignende. Der må jeg alltid ha collar stays, eller så må jeg gå og rette på kragene mine for at de ikke skal legge seg i alle mulige rare vinkler. Mulig dette ikke er noe problem med litt bedre skjorter.

Lenke til kommentar

Kvaliteten skal visstnok være veldig god, men personlig har jeg aldri hatt problemer med skjortene mine fra moderntailor heller, så hadde det ikke vært for at MT ikke tilbyr ulimte kraver ville jeg ikke giddet å prøve noe nytt. Skal man imidlertid etablere et nytt kundeforhold, slik at man uansett må gå gjennom alt maset med å perfeksjonere skjortemål ville jeg nok valgt Luxire uten å tvile noe særlig.

Ok, takk. Jeg har ikke rukket å handle så fryktelig mange skjorter fra MT enda, men de jeg har handlet er jeg storfornøyd med. Jeg ser dog at prisene hos Luxire ligger omtrent jevnt med MT, uten å ha satt meg ned og studert nøye. Ulimte kraver (som jeg er enig i ser ganske nice ut), samt andre stoffer å velge mellom gjør nok at også jeg i det minste må prøve ei skjorte derfra. :)

Endret av henrikwl
Lenke til kommentar

Jeg fornyer stadig abonnementet mitt på GQ, men det er ikke for motedelen. Er helt kurant lesestoff på sengen med ganske greie artikler.

Sliter dog med å få det på iPaden, den nekter å godta postnummeret mitt. GQ sin kundeservice er heller ikke annet enn ubrukelig, så det er litt kjipt.

Lenke til kommentar

Jeg regnet i og for seg med at det første og fremst var motedelen vi pratet om. Resten av artiklene er ganske kurante, det er jeg enig i.

Jeg kjøpte det gjennom aviskiosken og der var det aldri noe spørsmål om postnummer, men det er kanskje annerledes hvis man abonnerer i bladform.

Lenke til kommentar

Hva tenker dere om smoking på nyttårsaften? Har en sort m/peak lapel og en sort m/shawl (begge "korrekt" specs)...Er bedt på en større nyttårsfest, og driver å pakker med klær til ferien.

Ikke passende. Ja, med mindre du faktisk vanker i de kretser hvor det brukes smoking på nyttårsaften, men det gjelder en forsvinnende liten del av befolkningen, uheldigvis kanskje. Skulle jeg valgt en av dem, ville jeg brukt den med shawl-collar. Utelukkende fordi jeg personlig mener det er penest, uten noen rot i noe annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...