darkness| Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg har lyst til å shoppe! Ikke lønning før 31. og da er det ikke sikkert det er peng til å shoppe klær i heletatt Innebyggingskomfyr er altfor dyrt Hvor pleier jentene her inne å handle undertøy? Jeg kjøper stort sett bare undertøy på lindex. Alt annet virker som å være av dårlig kvalitet/passform. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg har lyst til å shoppe! Ikke lønning før 31. og da er det ikke sikkert det er peng til å shoppe klær i heletatt Innebyggingskomfyr er altfor dyrt Hvor pleier jentene her inne å handle undertøy? Jeg kjøper stort sett bare undertøy på lindex. Alt annet virker som å være av dårlig kvalitet/passform. 5745180[/snapback] Jeg liker også undertøy fra Lindex best. Har tidligere handla mye på H&M, men da kun truser. Er veldig glad i Sloggi sin undertøyskolleksjon for unge jenter. Med hipsters og stringtruser Utrolig behagelig å ha på, og masse fine farger. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Hjelp! Homotråden vår er blitt invadert av jenter! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg har lyst til å shoppe! Ikke lønning før 31. og da er det ikke sikkert det er peng til å shoppe klær i heletatt Innebyggingskomfyr er altfor dyrt Hvor pleier jentene her inne å handle undertøy? Jeg kjøper stort sett bare undertøy på lindex. Alt annet virker som å være av dårlig kvalitet/passform. 5745180[/snapback] Jeg liker også undertøy fra Lindex best. Har tidligere handla mye på H&M, men da kun truser. Er veldig glad i Sloggi sin undertøyskolleksjon for unge jenter. Med hipsters og stringtruser Utrolig behagelig å ha på, og masse fine farger. 5745213[/snapback] Hehe. Ja, litt ironisk at Sloggi alltid har blitt sett på som noe for gamle damer Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Hehe. Ja, litt ironisk at Sloggi alltid har blitt sett på som noe for gamle damer 5745516[/snapback] Akkurat det tenkte jeg på idet jeg skulle skrive sloggi også.. Måtte inn på hjemmesiden for å forsikre meg om at jeg skrev riktig. Men den nye Fruity "kolleksjonen" er jo dritlekker. Synes spesielt sånn hipster med tilhørende g-streng er fint :!: Får Stipend i morgen og Lønn på onsdag, da skal det shoppes Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Tilhørende g-streng? Hvordan funker det? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Det ser slik ut Tar jeg helt feil når jeg synes det er pent ? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Det var en litt snodig variant. Henger de sammen eller er det to deler? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 H&M har fleire heilt greie plagg, så lenge ein styrer vekk frå alt av jeans, undertøy og ullprodukter. 5744455[/snapback] &Denim er overraskende bra (selvfølgelig ikke APC-nivå, men hva forventer man?). Lenke til kommentar
Klette Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg synes det har begynt å bli vanskelig å finne fine jeans også, pga at mange modeller nå er så smale i beina nede. I tillegg er det ganske typisk at jeg ikke finner dressbukser i min størrelse, da gjerne small faller av meg (store i størrelsen) 5678765[/snapback] Du kan jo teste Deminbirds jeans.. Disse har vunnet priser for beste passform... Z-Woman i Moss har disse Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Det var en litt snodig variant. Henger de sammen eller er det to deler? 5745626[/snapback] Det er to deler og man kan bruke de hver for seg. Får topp i samme stoff som den største delen, og bh også Jeg har 2 slike sett. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Det var en litt snodig variant. Henger de sammen eller er det to deler? 5745626[/snapback] Det er to deler og man kan bruke de hver for seg. Får topp i samme stoff som den største delen, og bh i samme stoff som stringen Jeg har 2 slike sett. 5745661[/snapback] Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Hva er poenget med å gå med to truser på en gang? Det så ikke stygt ut da, men det er jo litt snodig. Klette: jeg bor i Hønefoss og jobber i Oslo. Har ingen planer om å reise til Moss med det første Uansett, takk for tippet. Kanskje jeg finner de i Oslo? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Hehe, ja det er kanskje litt merkelig.. men om man f.eks skal pønte sæi for kjæresten da Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) På ebay finner du det meste innenfor pilotbriller. 5742617[/snapback] Hvorfor tenkte jeg ikke på det selv. er jo flittig eBay-bruker selv. Hva skal du forresten i Moss darkness? Jeg bor der Og jeg syns "hipsteren" ville vært best uten den tilhørende g-strengen. Namme! Endret 13. mars 2006 av Vt-iversen Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Hehe. Jeg skal ikke til Moss. Men hvis jeg skulle til Moss så måtte jeg seff kikket etter de buksene som ble nevnt da Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Hvor ofte tar folk ansiksmaske ? bare lurer.. og hvor ofte bør man gjøre det ? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Cubus, H&M, Kappahl, Vite og alle mulige slike butikker. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Hjelp! Homotråden vår er blitt invadert av jenter! 5745440[/snapback] __________ Må ha meg ny jakke tror jeg. Sånn tynn vårjakke/trenigsjakke, men noe litt penere enn de adidasgreiene man vanligvis finner på Intersport. Noen tips? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 Hvor ofte tar folk ansiksmaske ? bare lurer.. og hvor ofte bør man gjøre det ? 5746582[/snapback] Peeling/rensende ansiktsmasker er vel best å ta rundt 2(event. 3) ganger i uken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå