Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Sexy krave. Det at man kan få krave som ikke er limt er nok til at jeg kommer til å bite i det sure eplet og prøve dem jeg og.. Er det den kraven man får som standard om man ber om at den ikke skal være limt, eller har du gitt dem noen spesielle instruksjoner rankiz?

 

Vet du om stoffet er fra Acorn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sexy krave. Det at man kan få krave som ikke er limt er nok til at jeg kommer til å bite i det sure eplet og prøve dem jeg og.. Er det den kraven man får som standard om man ber om at den ikke skal være limt, eller har du gitt dem noen spesielle instruksjoner rankiz?

 

Vet du om stoffet er fra Acorn?

Er English Spread, skrev i kommentarfeltet at jeg ikke ville ha limt krage. Du kan også sende dem et bilde av en krage du har lyst på så lager de skjorten din med den kragen, uten ekstra kostnader, Finamore krage anyone? :)

 

Er ikke sikker på om det er Acorn, men de har startet å liste hvilke møller stoffene kommer fra på hjemmesiden.

 

Sendte du dem en skjorte rankiz?

Nei, men har brukt Moderntailor 2-3 ganger før så har greie mål. Skal ha den litt smalere i livet neste gang, men er fornøyd med passformen.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Jeg spurte ikke om hvordan krave det var. Jeg spurte om det er det man får som standard når man bestiller ulimt krave (og da lurer jeg selvfølgelig ikke på om man får en engelsk spread-krave som standard, da man selvfølgelig velger kravetypen selv, jeg snakker åpenbart om konstruksjonsmetoden, dvs tykkelse på for osv).

Lenke til kommentar

Loake Mitchum er på salg hos Herring i min størrelse, men desverre kun i svart. Blir dette riv ruskende galt til casual bruk eller?

 

Jeg ville ikke hatt sorte sko til hverdagsbruk, men det avhenger litt av hvordan du kler deg. Hvis du bruker monokrome nyanser hovedsaklig, så er det vel greit. Til mye annet syntes jeg ikke så mye om sort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Loake Mitchum er på salg hos Herring i min størrelse, men desverre kun i svart. Blir dette riv ruskende galt til casual bruk eller?

 

Jeg kjøpte disse selv for et år eller to siden. I etterpåklokskapens lys ville jeg ikke kjøpt de samme skoene. To grunner for det; 1 - svart er mer formelt enn brunt. Chelsea boots er i utgangspunktet ikke en "formell skotype", som f. eks oxfords, slik at de to egenskapene ikke går god sammen.

 

2 - Skoene er i corrected grain. Jeg vet ikke helt hvordan det gjøres, men det er hvertfall skinn av en lavere kvalitet. De er veldig shiny og meg bekjent vil de sprekke opp noe over tid. Jeg har ikke merket noe særlig til det men uansett - jeg har brukt de lite. Ville heller satset på en sko i semsket skinn eller vanlig glatt brunt skint.

 

Det skal sies at jeg var fornøyd på kjøpstidspunktet, men jeg fant at som regel passet sko i brunt bedre. Og til dress er som regel svarte cap-toe oxfords det mest "riktige" skovalget.

Endret av Xtra
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Blackadder ftw.

 

Btw, så du skrev i Luxire tråden, bestilte Sky Blue Oxford tidligere og den ankom i dag:

Fornøyd med kvaliteten, er unfused, men har fortsatt mulighet for collar stays så den holder seg oppe uten problemer. :)

4lkoB.jpg

 

Nice skjorte! Vet du noe om kvaliteten på disse skjortene kontra moderntailor.com?

Lenke til kommentar

 

 

Nice skjorte! Vet du noe om kvaliteten på disse skjortene kontra moderntailor.com?

 

Kvaliteten skal visstnok være veldig god, men personlig har jeg aldri hatt problemer med skjortene mine fra moderntailor heller, så hadde det ikke vært for at MT ikke tilbyr ulimte kraver ville jeg ikke giddet å prøve noe nytt. Skal man imidlertid etablere et nytt kundeforhold, slik at man uansett må gå gjennom alt maset med å perfeksjonere skjortemål ville jeg nok valgt Luxire uten å tvile noe særlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...