Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har handlet fra Samsøe & Samsøe sin nettbutikk og vet hvordan det er med moms og gebyrer. Ser på FAQ at moms er med i prisen og frakt er gratis, men hva kommer i tillegg. Gidder ikke å kjøpe derfra om jeg må krangle med DHL om formal clearance gebyrer og ender opp med ekstraregning på en tusenlapp.

Hvis moms er i prisen så kommer det vanligvis ingen ekstra brokerage fee eller fortollingsgebyr.

Du kan jo sende dem en email å spørre om det hvis du er ekstra usikker på det.

Lenke til kommentar

http://www.my-wardro...as-scarf-600311

Tror dere noe slikt kan passe en dame i midten av 40 årene?

Jeg likte skjerfet godt, men lurer på om det kanskje blir litt for ungt?

Hvis du skal kjøpe fra den nettsiden har jeg en rabattkupong som gir 40% avslag. Si ifra hvis du er interessert.

Det er en på SF som selger en NWT PRL halfzip i 100% cashmere for $80, er det verdt den prisen?

Endret av Eksboks
Lenke til kommentar

Re: Ønskelistediskusjonen over: Jeg skriver bare opp ting på ønskelisten min dersom jeg ønsker meg noe relativt uspesifikt. I år ønsker jeg meg litt verktøy, en stekepanne i støpejern, en fyllepenn og bøker av norske forfattere. På denne måten unngår jeg å få noe jeg ikke har lyst på (jeg har for eksempel ikke nok kunnskap om verktøy til at jeg vil kunne gjøre et bedre valg enn faren min), og det er ganske åpent for giverne med tanke på hvor mye de vil bruke (jeg ville uansett aldri satt opp noe til mer enn tusen kroner på ønskelista mi).

Jeg synes ønskeliste er god etikette for å gi folk en viss pekepinn på hva man vil ha (det er teit å gi/få gaver som blir byttet/gjemt bort).

Endret av boffeeen
Lenke til kommentar

Hva man kan ønske seg kommer veldig an på om man bor hjemme hos foreldrene eller ikke, synes jeg. Nå som jeg bor hjemme ønsker jeg meg som regel bare filmer, musikk og noe hifi-utstyr, men etterhvert som jeg flytter ut regner jeg det popper opp mer praktiske ønsker.

Tja, fem år etter at man har flyttet hjemmefra er det ikke mange praktiske ting igjen heller. Leilighet, bil, 52" plasma, klokke til 10k osv er liksom ikke ting man kan sette på ønskelisten heller.
Lenke til kommentar

Tror det blir innkjøp av denne lommeboken fra Chester Mox relativt snart. Man har muligheten for å gjøre den mer personlig med å få navnet sitt på den ene siden (se linken for ulike fonts), men kult/ikke kult? Er litt usikker selv. :hmm:

Tanken er da å ha navnet sitt på den andre siden, da den ene siden er "reservert" produsenten, Chester Mox.

http://www.chestermox.com/collections/frontpage/products/52-horse-s-tan-dual-side-wallet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...