fkm Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg prøver stort sett å nekte å komme med ønsker. Har jeg lyst på noe kjøper jeg det som regel selv, så jeg syns det er morsomst å bli overrasket. 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 --» Hvordan ser DIN ønskeliste ut i år? «-- Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg har ønskeliste online, på whishlistr, da legger jeg bare til når jeg finner ting sånn random på nettet som jeg tenker at jeg kunne ønsket meg. Så når julen nærmer seg så ser jeg over og tar bort en del, og finner pris + butikker på resten. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Hva man kan ønske seg kommer veldig an på om man bor hjemme hos foreldrene eller ikke, synes jeg. Nå som jeg bor hjemme ønsker jeg meg som regel bare filmer, musikk og noe hifi-utstyr, men etterhvert som jeg flytter ut regner jeg det popper opp mer praktiske ønsker. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Noen som har handlet fra Samsøe & Samsøe sin nettbutikk og vet hvordan det er med moms og gebyrer. Ser på FAQ at moms er med i prisen og frakt er gratis, men hva kommer i tillegg. Gidder ikke å kjøpe derfra om jeg må krangle med DHL om formal clearance gebyrer og ender opp med ekstraregning på en tusenlapp. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Kjører den samme ønskelisten som alltid, tenker jeg. Varme sokker, boxere, sengetøy og kanskje en barbermasking. Enkelt og greit Sånne ting som er kjipt å bruke penger på selv.. Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 http://www.my-wardrobe.com/no/barbour/douglas-scarf-600311 Tror dere noe slikt kan passe en dame i midten av 40 årene? Jeg likte skjerfet godt, men lurer på om det kanskje blir litt for ungt? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Noen som har handlet fra Samsøe & Samsøe sin nettbutikk og vet hvordan det er med moms og gebyrer. Ser på FAQ at moms er med i prisen og frakt er gratis, men hva kommer i tillegg. Gidder ikke å kjøpe derfra om jeg må krangle med DHL om formal clearance gebyrer og ender opp med ekstraregning på en tusenlapp. Hvis moms er i prisen så kommer det vanligvis ingen ekstra brokerage fee eller fortollingsgebyr. Du kan jo sende dem en email å spørre om det hvis du er ekstra usikker på det. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 http://www.my-wardro...as-scarf-600311 Tror dere noe slikt kan passe en dame i midten av 40 årene? Jeg likte skjerfet godt, men lurer på om det kanskje blir litt for ungt? Mamma ønsker seg et skjerf fra Becksöndergaard, kanskje moren din hadde likt det samme. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) http://www.my-wardro...as-scarf-600311 Tror dere noe slikt kan passe en dame i midten av 40 årene? Jeg likte skjerfet godt, men lurer på om det kanskje blir litt for ungt? Hvis du skal kjøpe fra den nettsiden har jeg en rabattkupong som gir 40% avslag. Si ifra hvis du er interessert. Det er en på SF som selger en NWT PRL halfzip i 100% cashmere for $80, er det verdt den prisen? Endret 9. desember 2012 av Eksboks Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Hvis du skal kjøpe fra den nettsiden har jeg en rabattkupong som gir 40% avslag. Si ifra hvis du er interessert. Er interessert i det ja, men desverre var det skjerfet solgt ut. Skal nok bestille noe til pappa derfra, så mer for pengene er alltid supert! Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 "MENVIPPREVIEW123" Du får se om den funker, den funker ihvertfall hos meg. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Hvis du skal kjøpe fra den nettsiden har jeg en rabattkupong som gir 40% avslag. Si ifra hvis du er interessert. Det er en på SF som selger en NWT PRL halfzip i 100% cashmere for $80, er det verdt den prisen? Jeg betalte ca. 60-70 dollar for min i lammeull, så det virker som et veldig bra tilbud. 1 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 har du sjekket linkene jeg postet litt oppi her? Takk for den, får kombinere et eventuelt innkjøp av oilskin/quilted-jakke fra Countryattire med skjerf derfra. Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 "MENVIPPREVIEW123" Du får se om den funker, den funker ihvertfall hos meg. Koden funket kun på utvalgte my-wardrobe medlemmer, men takk uansett! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Re: Ønskelistediskusjonen over: Jeg skriver bare opp ting på ønskelisten min dersom jeg ønsker meg noe relativt uspesifikt. I år ønsker jeg meg litt verktøy, en stekepanne i støpejern, en fyllepenn og bøker av norske forfattere. På denne måten unngår jeg å få noe jeg ikke har lyst på (jeg har for eksempel ikke nok kunnskap om verktøy til at jeg vil kunne gjøre et bedre valg enn faren min), og det er ganske åpent for giverne med tanke på hvor mye de vil bruke (jeg ville uansett aldri satt opp noe til mer enn tusen kroner på ønskelista mi). Jeg synes ønskeliste er god etikette for å gi folk en viss pekepinn på hva man vil ha (det er teit å gi/få gaver som blir byttet/gjemt bort). Endret 9. desember 2012 av boffeeen Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Hva man kan ønske seg kommer veldig an på om man bor hjemme hos foreldrene eller ikke, synes jeg. Nå som jeg bor hjemme ønsker jeg meg som regel bare filmer, musikk og noe hifi-utstyr, men etterhvert som jeg flytter ut regner jeg det popper opp mer praktiske ønsker. Tja, fem år etter at man har flyttet hjemmefra er det ikke mange praktiske ting igjen heller. Leilighet, bil, 52" plasma, klokke til 10k osv er liksom ikke ting man kan sette på ønskelisten heller. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Tror det blir innkjøp av denne lommeboken fra Chester Mox relativt snart. Man har muligheten for å gjøre den mer personlig med å få navnet sitt på den ene siden (se linken for ulike fonts), men kult/ikke kult? Er litt usikker selv. Tanken er da å ha navnet sitt på den andre siden, da den ene siden er "reservert" produsenten, Chester Mox. http://www.chestermox.com/collections/frontpage/products/52-horse-s-tan-dual-side-wallet Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Blackadder ftw. Btw, så du skrev i Luxire tråden, bestilte Sky Blue Oxford tidligere og den ankom i dag: Fornøyd med kvaliteten, er unfused, men har fortsatt mulighet for collar stays så den holder seg oppe uten problemer. Endret 10. desember 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Sendte du dem en skjorte rankiz? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå