Coffee Break Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Helt enig med Hvorre. Konteksten som avgjør det egentlig.. Sannsynligheten for at det ikke er så big deal er vel stor, men vet du at det er veldig formelt så kjører du svart. Ordet bankett blir vel slengt like ofte rundt som ball og lignende nå om dagen, uten at det nødvendigvis er veldig formelt. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Noen av de som studerer eller jobber innen finans som har studert i utlandet, tenker da primært på de som har tatt master der, som kan fortelle hvordan det var? OT: Noen som har tips til dongeribukser med litt større lår enn vanlig? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Jeg kjenner et par som har tatt masteren på CBS og vært veldig fornøyd (og heller ikke att noen problemer med å få jobb). Men nå har jo ingen med siv.øk., MBA eller noen liknende grad somdelvis dreier seg om økonomi noen problemer med å få jobb, så... Studentlivet i København er visst også veldig bra, både for fylleturer og ting i (mer) edru tilstand. Sistnevnte visstnok bedre der enn de fleste studiesteder i Norge, kanskje man får et sunnere forhold til alkohol med lavere priser. Endret 7. desember 2012 av NgZ Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 København er jo knappest utlandet da, hehe. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Det er utlandet nok, hvis man bare vil ha litt miljøforandring. Det er jo stort sett CBS eller enkelte London-unier folk drar til, har jeg inntrykk av. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Jeg har en del bekjente som tar mesteren på CBS, og også noen som tar den på Cass. Felles for alle er vel at de er veldig fornøyde. En ting som det er greit å være oppmerksom på er at det gjerne lønner seg å ikke ta hele graden i utlandet. Tar du bachelor i Norge er det helt greit å ta master i utlandet, men tar du bacheloren i utlandet er det gjerne greit å ta masteren i Norge. Jeg har hørt om flere som har kommet hjem med master fra ganske prestisjetunge institusjoner for så å få beskjed om på intervjuer at de hadde vært mer interessante om de bare hadde hatt noen år på BI eller NHH. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Sant som Fkm sier. Om jeg velger å ta masteren i utlandet også, så er det nok vanskeligere å få meg jobb enn om jeg drar hjem til Norge. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Jeg har inntrykk av at å ta hele graden i utlandet er litt high risk, high reward. Utvilsomt tryggere å bare dra på utveksling, eller ta masteren i utlandet ja, men samtidig så har du helt andre muligheter om du har studert lenge i utlandet, i f. eks. internasjonale organisasjoner. Språk- og kulturkunnskaper er jo også gull verdt litt uti karrieren, avhengig av typen jobb. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Bruk promo code INSIDER på jcrew.com for 25% rabatt. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Jeg synes det. Er vel slike bukser bestefaren min går i. Gubbefaktoren handler mer om snitt. Moleskin i en jeansfasong er da ikke feil. Klassisk herrebukser til den kalde årstid. Takk for svar. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 stort tilbud på BB ocbd skjorter nå http://www.brooksbrothers.com/Classic-All-Cotton-Extra-Slim-Fit-Supima%C2%AE-Oxford-Dress-Shirt/529Q,default,pd.html?dwvar_529Q_Color=BLUE&contentpos=6&cgid=0203&cmp=AFC_LS_bmiziwHwl7s_256101&siteID=bmiziwHwl7s-rIR_d29UQvhDeeEj3ZIZvQ hvordan vil disse passe til hverdags/casual ? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 De passer fint til hverdagsbruk IMO. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Bruk promo code INSIDER på jcrew.com for 25% rabatt. fyfaen...jeg la akkurat en ordre på jcrew før jeg så dette (bestilte en haug med julegaver derfra). Typisk. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 cool beans. takk! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 OT: Noen som har tips til dongeribukser med litt større lår enn vanlig? Levis har en fin fit guide Synes selv låra på 508 er ganske store, men den virker generelt litt stor i størrelsen. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 fyfaen...jeg la akkurat en ordre på jcrew før jeg så dette (bestilte en haug med julegaver derfra). Typisk. Kan du ikke bare kansellere bestillingen og legge inn på ny med koden da? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Skal du ha grenadine tine ville jeg sett på Drakes og Sam Hober også, kjøpte nettopp et lilla grenadine tie fra Drakes, can't wait to get it. Ja, Drakes er klart en gjenganger når det kommer til slips. Vurderer i så fall å kjøpe fra Sam Hober, mener prisen kun er 85 USD for ett grenadine slips i det stoffet jeg kunne tenkt meg. Kjøpte du et grenadine grossa eller fina-slips? Sånn jeg forstod det ut ifra affiliate tråden til Sam Hober var fina regnet som noe mer formelt enn grossa. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Grossa er grovere enn fina,og er da naturlig nok mindre formelt. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Kan du ikke bare kansellere bestillingen og legge inn på ny med koden da? Fikk sendt en mail til dem og de legger til rabatten på kjøpet 1 Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Trenger tips til julegave. Tenkte jeg skulle kjøpe et skjerf til mamma (44år). Noen tips? Ikke noe problem å bestille på nettet om det er et sted som det kommer innen julaften. Makspris på ca 500kr kan strekke meg litt til om det er et godt kjøp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå