SIcario Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 New Balance-sko er jo veldig populære for tiden. Har et par selv, men jeg bruker dem selvfølgelig bare til jeans og lignende. Bruker dress maksimalt 5 ganger i året, og da holder jeg ut å gå i dressko. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 + på Henrik C's post. Oppholdt meg i Roma en uke med mye gåing i tillegg til at jeg hadde beinhinnebetennelse med de på beina. Null problem. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Men altså, med mindre man har skikkelig spesielle behov så er jo strengt tatt gode dressko også veldig behagelige å gå med. Jeg har inntrykk av at mye av problemet er at nordmenn mer eller mindre utelukkende kjøper sko på skoringen, og at du dermed må kjøpe joggesko for at de skal være gode å gå med. 4 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) Eneste jeg reagerte noe særlig på var prisnivået. Pleier man virkelig å hive såpass med penger etter julegaver? Den dyreste tingen der kostet vel et par tusen, og personlig syns ikke jeg at det er spesielt dyrt for gave til partneren sin, i det minste om man har vært sammen en stund. Haha, jeg har sett en del bilder av herrer i dress og Nike Free Run eller New Balance på bena. Er det en trend å velge akkurat de skoene når man skal bruke sneakers til dressen? Det er en trend å velge akkurat de skoene uansett hva man har på seg. Endret 5. desember 2012 av fkm 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 http://minmote.no/in...ne-vil-menn-ha/ kunne godt tenkt meg det Denon headsettet! 1 Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Blazer og raw jeans til banquet. Er det helt på jordet eller går det? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Det blir i overkant casual til en bankett. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Nå aner jeg ikke hvilken bankett du skal på, og hva som er dresskode i invitasjonen, men om du ikke skal gå i dress ville jeg i det minste byttet ut jeansene med f. eks. et par flanellbukser. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Og er det bankett med -quet er det nok såpass fjongt at kjole og hvitt er nødvendig 1 Lenke til kommentar
VNZ Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Noen anbefalinger for skreddere i Oslo? Må ta inn en dressbukse, og skal helst ikke koste en halv million. Endret 6. desember 2012 av VNZ Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Og er det bankett med -quet er det nok såpass fjongt at kjole og hvitt er nødvendig This. Med mindre det er snakk om en skole på toten som synes det høres phett ut med "banquet" og det bare er kodeord for atter en rølpete russekro eller klassefest, så ville jeg ikke dratt i bankett i noe mindre formelt enn dress. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Noen anbefalinger for skreddere i Oslo? Må ta inn en dressbukse, og skal helst ikke koste en halv million. En veldig billig som fikset en revnet bukse og jakke for meg. Ligger på St.Haugen på motsatt side av Waldemars Cafè. Nyåpnet. Kjører kampanje på rensing av dress også, men venter på tilbakemelding fra en kamerat før jeg prøver det. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Blir moleskin bukser "gubbete" for en på vgs? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg synes det. Er vel slike bukser bestefaren min går i. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Blir moleskin bukser "gubbete" for en på vgs? Gubbefaktoren handler mer om snitt. Moleskin i en jeansfasong er da ikke feil. Klassisk herrebukser til den kalde årstid. 2 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Noen som vet hvor jeg kan få tak i Massimo Dutti-bukser på nett uten at det er så mye mer overpriset enn det er i butikk (utenfor Norge)? 7-800kr for en Massimo Dutti-bukse synes jeg blir litt voldsomt, men jeg vil gjerne erstatte en corfløyelbukse og kanskje kjøpe en bukse til. Greit å kjøpe noe jeg vet passer og vet jeg liker. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Er jeg nødt til å bruke svarte captoes til banquet eller går det med brune semibrouges? Og hva syns dere om brun klokkereim til svarte sko og svart belte til dress? Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Det heter seg egentlig at man ikke skal ha brune sko etter klokken 18, men jeg synes personlig ikke du skal ta det så tungt. Det finnes langt viktigere ting å være opptatt av når det gjelder antrekket du skal ha på deg. Hvorfor staver du det banquet, forresten? Det norske ordet bankett betyr det samme, nemlig et stort festmåltid. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Fordi det er det det står på invitasjonen. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Kommer helt ann på hva slags setting det er. Er det virkelig formelle greier hadde jeg kanskje brydd meg mer om skovalget, men om det er jallabankett på vgs der de aller fleste ikke har peiling på sånt hadde jeg egentlig ikke brydd meg veldig og tatt det jeg syntes var penest. Brun klokkereim til svart belte og svarte sko er vel ikke akkurat krise, men det ser vel penere og mer gjennomført ut med svart reim, spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå