SIcario Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Var det forresten noen som så på Ettermiddagen på TV2 nå nettopp? Gianluca fra Il Pantheon var der sammen med en eller annen dame fra Stylemag eller noe. Han ga egentlig ganske gode råd og virket som om han visste hva han pratet om, mens hun fra Stylemag anbefalte en blomstrete dress fra Moods of Norway og burgunderrød skjorte til julebordet. Ekstremt kleint. Der kom Pat meg i forkjøpet også, ja... Endret 4. desember 2012 av JorgenH Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Hun dama irriterte meg så mye at jeg faktisk skrev på wallen til dette programmet på facebook! Eller en kombinasjon av gledelig overrasket over at de hadde fått med han og irritasjon over denne "mote" dusten. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Jeg syntes oppriktig synd på han fra Il Pantheon, som måtte stå å høre på alt det tullet hun sa. Hadde vært så gøy om han hadde satt henne fast på direkten. Skjønner ikke hvorfor hun måtte være med i det hele tatt, når de faktisk hadde med en fagmann med peiling. 1 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Det er vel den naturlige konsekvensen av at nordmenn generelt ikke er opptatt av å skille seg ut med en klassisk, gjennomført stil, men heller synes det er gøy å poppe farger og "morsomme" plagg..Så ikke programmet, men jeg kan tenke meg hva som ble sagt fra frk. "mote-ekspert". 1 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Det var omtrent det samme som man kan lese på minmote.no osv... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Vet ikke med han Gianluca, men jeg synes ikke den dressen "prøvekaninen" hadde på seg passet han særlig bra, noe som Gianluca sa den gjorde.. Kan være jeg bare er nub. Endret 4. desember 2012 av Lami Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Jeg hadde ikke noe å utsette på den, ihvertfall. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Så, motefolk. Hvor viktig er det at en skjorte sitter perfekt? Jeg kjøpte meg en skjorte til rett under tusenlappen i byen i sted, og endelig fant jeg en som var akkurat passe trang i halsen, og som jeg kunne sitte ned i uten at magen bulte ut mellom skjorteknappene. Aberet er jo at den er noe vid rundt skuldrene, brystet og i armene, men har dette egentlig så mye å si? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Ja, det har en del å si. Men heller det enn at magen buler ut mellom skjorteknappene og for trang i halsen 3 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Angående diskusjonen om lommebøker/kortholdere synes jeg Exentri sin kortholder er praktisk og hendig rett og slett fordi man har rask tilgang til to kort. "Alle" har den, den er ikke særlig pen, det koster til og med en 3-400 kr, men jeg ønsker en kortholder med lik funksjon. Den fra Saddleback Leather var pen, men da blir det til at man skyver opp alle kortene sine selv om man trenger kun ett, slik jeg ser det ut ifra bildene. Hva synes dere om disse to slipsene fra Gieves & Hawkes? Vurderer å kjøpe ett av disse to. Ligger ute til 45 GBP pr. slips. (ca 400 kr) Jeg ser også på salgssiden på SF men har ikke funnet noe særlig pent til en OK pris der enda. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Ja, det har en del å si. Men heller det enn at magen buler ut mellom skjorteknappene og for trang i halsen Da regner jeg med å gå for den jeg har kjøpt, antar at skal jeg ta den til en skredder, blir det kostende nesten like mye som skjorta. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 det koster skjorta med andre ord 6 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Da regner jeg med å gå for den jeg har kjøpt, antar at skal jeg ta den til en skredder, blir det kostende nesten like mye som skjorta. Du har ikke vurdert tailorstore eller lignende hvis du har vanskelig med å finne noe som passer? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Så, motefolk. Hvor viktig er det at en skjorte sitter perfekt? Jeg kjøpte meg en skjorte til rett under tusenlappen i byen i sted, og endelig fant jeg en som var akkurat passe trang i halsen, og som jeg kunne sitte ned i uten at magen bulte ut mellom skjorteknappene. Aberet er jo at den er noe vid rundt skuldrene, brystet og i armene, men har dette egentlig så mye å si? Er viktig at den passer i skuldrene, men at den er litt løs ellers synes jeg er finere enn om den sitter helt tett. Kommer an på hvor løs osv tho. Lettere å kommentere om du poster bilde. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Angående diskusjonen om lommebøker/kortholdere synes jeg Exentri sin kortholder er praktisk og hendig rett og slett fordi man har rask tilgang til to kort. "Alle" har den, den er ikke særlig pen, det koster til og med en 3-400 kr, men jeg ønsker en kortholder med lik funksjon. Den fra Saddleback Leather var pen, men da blir det til at man skyver opp alle kortene sine selv om man trenger kun ett, slik jeg ser det ut ifra bildene. Hva synes dere om disse to slipsene fra Gieves & Hawkes? Vurderer å kjøpe ett av disse to. Ligger ute til 45 GBP pr. slips. (ca 400 kr) Jeg ser også på salgssiden på SF men har ikke funnet noe særlig pent til en OK pris der enda. http://www.chestermox.com/collections/frontpage/products/52-horse-s-tan-dual-side-wallet Denne har en lomme i midten, og en på hver side. Da er det jo mulig å oppbevare to kort på hver sin side, og resten i midten. Jeg likte det øverste slipset best. Lenke til kommentar
OPL Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Hva er det som er harry med exentri egentlig, har brukt min hver dag i 5 år uten noen form for slitasje, var verdt 400kr for meg hvertfall. Syns den er hverken stygg eller pen den er funksjonell Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Jeg syntes oppriktig synd på han fra Il Pantheon, som måtte stå å høre på alt det tullet hun sa. Hadde vært så gøy om han hadde satt henne fast på direkten. Skjønner ikke hvorfor hun måtte være med i det hele tatt, når de faktisk hadde med en fagmann med peiling. Synes det er synd folk med peiling ikke latterliggjør disse idiotene. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Du har ikke vurdert tailorstore eller lignende hvis du har vanskelig med å finne noe som passer? Aldri hørt om, så nei, det har jeg ikke. Ser det er en nettbutikk. Jeg har bare unngått Dressmann og slike butikker, og gått hos Arne Rønning i Trondhjem i alle år, siden jeg kjøpte konfirmasjonsdressen min der for 11,5 år siden. Samt at jeg trengte en skjorte nå, for å ha til romjulen, og stoler ikke på posten i desember. Er viktig at den passer i skuldrene, men at den er litt løs ellers synes jeg er finere enn om den sitter helt tett. Kommer an på hvor løs osv tho. Lettere å kommentere om du poster bilde. Det kan vi vel alltids få til. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Du er ganske blottet for sosiale antenner hvis du bestemmer deg for å latterligjøre et annet menneske på TV bare fordi du er uenig med henne i hvordan en dress skal sitte. 1 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Men på en annen side er utrolig god TV. 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå