boffeeen Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Hvilke butikker var du i? Mener du hvilke Uff- og Fretex-filialer jeg besøkte? I så fall: Fretex Ullevålsveien og Uff i den gamle Dobloug-gården. Uff hadde flest. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Oki, spanx. Christian: TTS regner jeg med betyr true-to-size? Altså lik størrelse som i dressjakke? Eller er jeg helt på vill veier? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Oki, spanx. Christian: TTS regner jeg med betyr true-to-size? Altså lik størrelse som i dressjakke? Eller er jeg helt på vill veier? Langt ifra, det er helt riktig. Den jeg har er størrelse 38R og jeg er som regel en 48/50. Den er dog marginalt for stor i livet, men med en livvidde på 31 tommer hadde jeg ikke forventet noe annet. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Langt ifra, det er helt riktig. Den jeg har er størrelse 38R og jeg er som regel en 48/50. Den er dog marginalt for stor i livet, men med en livvidde på 31 tommer hadde jeg ikke forventet noe annet. ut ifra målene virker de veldig lange, hvor høy er du? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 181 cm, ganske fin lengde for meg. Ikke vanskelig å gjøre kortere uansett. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Litt spesielt oppfølgningspørsmål om sokkene fra Viccel; hvilken størrelse bør man gå for? Bruker vel 43-44 i sko, men er usikker på om man bør gå opp eller ned i størrelse når det kommer til disse sokkene. Kan ikke huske å ha kjøpt sokker som har individuelle (43, 44 osv) størrelser og til og med halve størrelser. Er nok mulig jeg har gjort det, men har egentlig holdt meg til sokker fra Dressmann/HM o.l. og de operer jo som kjent med 41-45 osv. Endret 4. desember 2012 av Xtra Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Jeg bruker vanligvis 40-41 i sko, og jeg kjøper 40 fra Viccel. Bestilte 41 en gang, og de var litt store. For store sokker er ikke så kult. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Jeg bruker 40-41 i sko og må ha 42-43 str fra Viccel, er små I størrelsen imo (krymper I vask) Endret 4. desember 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Hei! Er det noen som vet om størrelsen på Polo Ralph Lauren skjortene og piquene varierer mye på størrelsene i USA og Norge? Jeg bruker S i Norge, og har lest at USA har litt annerledes størrelser. Finner ikke noe size chart som viser forskjellen. Noen som vet om det er stor forskjell? Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Er på jakt etter en liten lommebok eller en kortholder i skinn. Tenkte max 1k. Noen som har tips? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Jeg har en fra Chester Mox som jeg er godt fornøyd med. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Kan anbefale Exentri sine. Finnes i masse forskjellige farger/stoff. Til og med norsk designet. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 De kortholderne fra exentri er grusomt stygge, og ikke minst har alle verdens harrytasser en. 5 Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Exentri sine var ikke helt min smak. Chester Mox ser bra ut, men er usikker på om de blir veldig tykke med tanke på at jeg som oftest bare har med meg et kort og noen lapper. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Minmote gjør det igjen... Satan for et krampaktig innslag! 2 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Hva med noe som denne? http://malfordoflondon.com/en/110-kiton-black-leather-silk-lined-card-holder-wallet.html# Har en lignende fra LV selv med to rom, og der har jeg god plass til 2x bankkort, førerkort, studentkort og busskort, samt et par sedler brettet litt sammen. Vet ingenting om kvaliteten på Kiton sine lommebøker, så aner ikke om det er et godt kjøp - men Malford of London kan være verdt en titt. Har en Richard James-lommebok derfra jeg bruker mye og er veldig fornøyd med. Endret 4. desember 2012 av Henrik C Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Billykirk sine er litt røffe, men jeg liker en del av dem godt. Skal være god kvalitet. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Jeg liker Saddleback Leather sine lommebøker og kortholdere, ikke er de så dyre heller. http://www.saddlebac...roducts/Wallets Endret 4. desember 2012 av JorgenH Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Slo på tven å der kom Ettermiddagen på tv2 på. Der skulle de komme med dresstips til julebordet osv. De hadde faktisk fått inn han som driver il pantheon til å snakke om dresser. Dessverre skulle de også ha en motekjærring som tipset om Moods og mente sneakers absolutt var lov til dress. Men hun klarte ikke å ødelegge helt! Men det var herlig å høre en med peiling snakke om dress! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå