Coffee Break Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Finner ingen med den riktige fargen. De jeg ser på House of Singles eller Menswear, er lysere grå-farge. Nærmeste jeg kommer er denne, men den blir litt kjedelig, selvom den er ca like mørk: http://menswear.no/e...s1352160072.jpg Ta deg en tur innom selve butikken (hvis du ikke allerede har gjort det), de har større utvalg der. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Kan såklart ta en liten runde innom flere butikker, før jeg bestemmer meg ja Ser forresten at jeg har linket til feil dress hele veien. Dette er den jeg likte best hos ToS: http://shop.tigerofsweden.com/no/item/gaham-wool-suit-t45502001/?t_type=src&t_type=cat Endret 2. desember 2012 av Sending! Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Ville gått for Howard Yount flanellbukser. Takk, de så fin ut. Har du prøvd dem? Har litt fobi mot å bestille ting jeg ikke aner passformen på. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 De har blitt diskutert flere ganger. Målene ligger oppgitt hos hy. Følg dem til punkt og prikke, så går det greit. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Sliter med å finne norske nettsider med Armani dresser Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Nesten umulig å få tak i noe Armani i det hele tatt her til lands dessverre. Men Vincci i Bergen har inne Armani dresser men det er dog Armani Collezioni, noe billigere enn Giorgio Armani. Endret 2. desember 2012 av Lami Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Ja ser ikke ut som det er lett å finne her i landet. Vil ikke bestille på nettet heller, da det er greit å prøve slike ting før man kjøper det. Da blir det nok ToS. Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Armani collezioni er ikke billigere enn Emporio Armani, nei Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Kan hende han tenkte Giorgio Armani. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Hvis du har lyst til å slippe fortollingsgebyret (125 kr) for varer mellom 200-1000 kr kan du registrere deg på Tollvesenets internettfortolling. Bruker det blant annet hvis en selger nekter å sette ned verdien osv, så slipper jeg ihvertfall fortollingsgebyret. Posten tar omtrent det samme i gebyr for lagring av forsendelsen under fortolling, som for å fortolle den for deg. Er det egentlig noen vits da? 1 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Positivt overrasket over grepet på kalosjene fra Swims. De har ikke sett mye bruk, men måtte småløpe til bybanen i dag og de holdt seg greit på snø og til dels isete forhold. Også må jeg legge til at det er virkelig verdt å registrere seg på Styleforum. Er fantastisk mye bra lesestoff der inne. Det er nok mange her som allerede er registrert, men for dere andre, sjekk det ut! Endret 2. desember 2012 av Xtra 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Synes det er vanskelig å "vende seg til" styleforum, derfor er jeg lite aktiv der forresten, funker bedale med zip-liner til desemberværet? Endret 2. desember 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Syntes det er fryktelig mye rart på SF. Derfor er jeg ikke så ofte der. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Syntes det er fryktelig mye rart på SF. Derfor er jeg ikke så ofte der. Enig med deg der, men synes det jevnt over er en del gode tråder som er verdt å sjekke. I tillegg er det mye kunnskap i f.eks sko- og skreddertråden. (tailor and alterations). Endret 2. desember 2012 av Xtra Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Jeg har kommet over SF noen ganger når jeg har googlet etter informasjon, og selv om det er mye bra, så er det også jævlig mange duster som tror de er mestere på stil fordi de har registrert seg der. 2 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 De fleste dustene kommer fra SW&D-delen av forumet som jeg tror mange av medlemmene her ikke henger i. I tillegg så får jeg alltid hjelp når jeg spør. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Det er ikke akkurat overraskende at nivået her inne er så lavt som det er når folk ikke engang gidder å tilbringe litt tid på den største kilden til informasjon om klassike herreklær det er mulig å finne noe sted. For all del, man trenger ikke å bruke timesvis der hver dag, men det er en del SF-tråder som enhver klesinteressert gjør dumt i å ikke få med seg. 1 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) I denne tråden er det noen som kan det og noen som spør for å lære. Du kan ikke forvente at et forum med it-nerder og liknende skal være like bra som en dedikert side om stil. I tillegg så er vi i lille bonde-Norge. Jeg kan tørre å påstå at en side som SF er ganske sjelden på nett når det gjelder kunnskap. Endret 2. desember 2012 av hfthomas 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Jeg sa da heller ikke at jeg forventer at folk skal kunne like mye som på SF. Det jeg sier er at det ikke overrasker meg at det er så lav kunnskap her når folk er negativt innstilt til den største ressursen som eksisterer på det området som stort sett diskuteres på denne delen av forumet. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 http://www.tailorstore.no/ Ved å bruke denne rabattkoden får du 20% rabatt på Tailorstore.no. Kupongkoden gjelder alle varer utenom gavekort. Bruk koden «SS372QD4» når du kommer til kassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå