OlafG Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Blazere er vel noe litt annet enn dressjakke? Mindre polstring i skuldrene etc. Blazer pluss helt plain mørk blå jeans uten pre-wash-effekter funker bra. Og ja, det er det som blir poengtert at dressjakke og jeans ikke passer sammen, men blazer og dressjakke er ikke det samme. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 (endret) Noen som vet hva prisnivået på marineblå/navy dress ligger på hos Rolfsen og Geddon i Stavanger? Noe bra til 5-6000? Trenger skjorte, sko og slips også, så jeg går helst ikke så mye over det. Er dobbeltspent dressjakke noe å gå for? Endret 30. november 2012 av Totenkopf Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Finner vel noe til 5-6000 ja. Det er ikke veldig bra, men det er nok mer enn godt nok for de aller fleste Dobbeltspent kan være fint det, men ville nok holdt meg til enkelspent. 1 Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Et lite spørsmål mens jeg sitter å pugger her.... Hvor er den beste plassen å legge menswear relaterte ting ut for salg? Er det SF som gjelder? Har et par Bob Sdrunk Malcom solbriller jeg skulle blitt kvitt. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Noen som vet hva prisnivået på marineblå/navy dress ligger på hos Rolfsen og Geddon i Stavanger? Noe bra til 5-6000? Trenger skjorte, sko og slips også, så jeg går helst ikke så mye over det. Er dobbeltspent dressjakke noe å gå for? På Volt har de en fin navy J.Lindeberg dress til ~4500,–. Alternativet for min del var en Paul Smith på Rolfsen til 9500,–, men det ble et hår for drøyt. 1 Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Skal ønske meg briller til jul, som en avveksling til linsene og har derfor vært rundt i lokalbutikkene å sett litt. Funnet innfatning fra henholdsvis Tom Ford, Gucci, Vogue og Marc Jacobs som jeg likte. Noen som har erfaring med kvaliteten på noen av disse? Vogue og MJ var betydelig billigere, så kvaliteten bør jo være noen hakk over på henholdsvis Tom Ford og Gucci for jeg skal gå for en av de to. Utseendemessig likte jeg alle fire brilleparene godt, med innfatningen fra Tom Ford og MJ som knappe favoritter. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 (endret) Blazer pluss helt plain mørk blå jeans uten pre-wash-effekter funker bra. Og ja, det er det som blir poengtert at dressjakke og jeans ikke passer sammen, men blazer og dressjakke er ikke det samme. Det har blitt nevnt tidligere i tråden at forskjellen på dressjakke og blazer, er at dressjakken blir solgt med en matchende bukse, noe blazere ikke blir. Et lite spørsmål mens jeg sitter å pugger her.... Hvor er den beste plassen å legge menswear relaterte ting ut for salg? Er det SF som gjelder? Har et par Bob Sdrunk Malcom solbriller jeg skulle blitt kvitt. SF er nok det beste, men antall kunder og sjansen er større for at den blir solgt når den blir lagt ut på ebay. Kan du ikke legge ut på begge nettsteder? Endret 30. november 2012 av Eksboks Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Skal ønske meg briller til jul, som en avveksling til linsene og har derfor vært rundt i lokalbutikkene å sett litt. Funnet innfatning fra henholdsvis Tom Ford, Gucci, Vogue og Marc Jacobs som jeg likte. Noen som har erfaring med kvaliteten på noen av disse? Vogue og MJ var betydelig billigere, så kvaliteten bør jo være noen hakk over på henholdsvis Tom Ford og Gucci for jeg skal gå for en av de to. Utseendemessig likte jeg alle fire brilleparene godt, med innfatningen fra Tom Ford og MJ som knappe favoritter. Nå bruker jeg veldig sjeldent briller, men har et par fra YSL. Lillebror har innfatninger fra både Tom Ford og Gucci, og har prøvd de på et par ganger. Førsteinntrykket er at det er minimalt med forskjell på de. TF har forøvrig mange veldig fine innfatninger, hvilke har du sett på? Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Nå bruker jeg veldig sjeldent briller, men har et par fra YSL. Lillebror har innfatninger fra både Tom Ford og Gucci, og har prøvd de på et par ganger. Førsteinntrykket er at det er minimalt med forskjell på de. TF har forøvrig mange veldig fine innfatninger, hvilke har du sett på? Har ikke modellnummeret forran meg, så blir vanskelig å finne eksakt modell, men noe tilnærmet disse. Likre i utgangspunktet briller som er rundere i fasongen, men det ser helt dust ut på meg. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 SF er nok det beste, men antall kunder og sjansen er større for at den blir solgt når den blir lagt ut på ebay. Kan du ikke legge ut på begge nettsteder? Får gjøre det. Tenkte at siden det er et nisje' merke, var det kanskje ikke så mye vits å legge de ut på ebay. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 På Volt har de en fin navy J.Lindeberg dress til ~4500,–. Alternativet for min del var en Paul Smith på Rolfsen til 9500,–, men det ble et hår for drøyt. skyt meg hvis jeg tar feil, men til den prisen mener jeg man kan få corneliani og de andre gode dressmerkene. 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Corneliani begynner på 10500,– i følge ho dama på Rolfsen. 9500,– var allerede en drøy stretch, så jeg prøvde ikke Corneliani og Armani. Det ville gjort alt for vondt. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Vet du sånn ca hva det vil koste for Corneliani dress med noen justeringer? Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Nei, men med tanke på at de er 10500,– på hengeren kan jeg tippe at det blir en 11-12000,– ferdig tilpasset kanskje? Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 (endret) jo, men "bare" 1000 kroner mer hadde jeg brukt når man allikevel skal ha en fin dress. går litt av sporet jeg nå da. siden det var snakk om dresser til 5k mange butikker gir gratis justering. eller hadde jeg kjøpt noe hos noen for 10k, hadde jeg krevd det Endret 30. november 2012 av hfthomas Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Jeg bestilte nylig en koksgrå målsømdress fra Corneliani hos L'Escalier i Oslo. Det kom på 11800,-. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 okei, takk for svar. Har lyst til å invistere i en slik dress, men jeg aner ikke hvor mye jeg kommer til å vokse over tid. er 17 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Jeg betalte 10 500,- for min. På L'Escalier det også. Justeringer er naturligvis inkludert i prisen. Tror de nekter deg å gå ut av butikken før du har fått tilpasset dressen litt. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 (endret) Kjøp Corneliani CC collection da, de er billigere. Endret 30. november 2012 av Revolution Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 okei, takk for svar. Har lyst til å invistere i en slik dress, men jeg aner ikke hvor mye jeg kommer til å vokse over tid. er 17 høyden er vel mer sikker enn bredden Jeg driter i dyr dress selv i alder av 23 Fra mars til nå har jeg gått fra 60 til 75kg. trur jeg dropper en dyr dress litt til ja 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå