Frigata Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Blir litt for Christian Ringnes 1 Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Husker det var noen som linket til en Ushanka fra ebay i god kvalitet, men klarer ikke å finne det. Noen som har link? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Husker det var noen som linket til en Ushanka fra ebay i god kvalitet, men klarer ikke å finne det. Noen som har link? Hvor lenge siden var det? Jeg kjøpte en for 1 og et halvt år siden, fra den russiske hæren. Utrolig varm, så blir ikke brukt så mye, men bruker denne: Ikke for varm, men veldig varm fortsatt. Endret 27. november 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Det er nok iallefall et år siden, så spørs jo om denne selgeren fortsatt holder på... Har du en med russisk emblem på? At den er veldig varm gjør ingenting! Endret 27. november 2012 av Anti LFC Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Fulgte meg russisk emblem, men det er avtagbart, så brukte det aldri med emblem. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Ok, flott. Kan ikke si at det emblemet fristet noe særlig. Går for en av de russiske på ebay, da. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Er litt stressa nå. Er ikke lenge igjen før det er ball og jeg må finne meg noe å gå med. Har 4 dresser fra før, men har vokst fra de fleste etter som jeg har gått ganske mye opp i vekt det siste året. Forrige gang jeg brukte dress fikk jeg så rundt hoftene, pga. det var eneste mulighet. Jeg tviler på at jeg har nok til å gå til innkjøp av en ny dress i en høy prisklasse. Burde jeg leie smoking eller finnes det billigere alternativer som også funker? Til slutt, er kleskoden svart dress, eller er det akseptabelt å gå i navy/mørkeblå dress? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 De pleier å ha noen ok "dresspakker" på Volt, du kan sjekke det ut. Nå veit ikke jeg hva slags ball det er, men jeg ville holdt meg unna svart. Navy er sikkert mer passende og mye mer anvendelig. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Husker det var noen som linket til en Ushanka fra ebay i god kvalitet, men klarer ikke å finne det. Noen som har link? Jeg er iallefall fornøyd med ussronline. Har kjøpt et par hatter og diverse skrot derfra. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Til slutt, er kleskoden svart dress, eller er det akseptabelt å gå i navy/mørkeblå dress? Takk på forhånd Egentlig er smoking kleskoden på ball, men de fleste norske "ball" har dress som kleskode. Hvilket ball er det du skal på? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) For bergenserne; lagersalg på Scabal (på Lagunen) fra i dag til lørdag. Ingen anelse om hva de slenger ut på salg nå, men de pleier å ha noe OK klær. https://www.facebook...75074632632667/ Endret 28. november 2012 av Xtra Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Burde jeg leie smoking eller finnes det billigere alternativer som også funker? Hva du enn gjør, ikke lei smoking. Det ser aldri bra ut. 1 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Jeg har en fetisj for jenter som bruker ushanka.. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) *lagersalg på Scabal (på Lagunen) fra i dag til lørdag. Var mye ræl der altså. Var der relativt tidlig etter de åpnet, så må si at jeg synes det burde være noe mer OK ting på salg når man først annonserer. Var en del som slo til på blazere/odd jackets som så helt forferdelig ut. Jeg ser for meg en del grusomme kombinasjoner på byen med de blazerne der. :/ Jeg fikk med meg et mørkeblått, silkeslips fra Eton til 90 kr, så noe fikk jeg da ut av turen. Endret 28. november 2012 av Xtra Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Hva du enn gjør, ikke lei smoking. Det ser aldri bra ut. Hvis du mener at en smoking aldri ser bra ut, så bør du ser på litt mer bilder. Hvis du derimot mener at det å leie en smoking aldri vil se bra ut, er jeg egentlig enig, men det kan jo hende at karen har den perfekte kroppsform til en utleie smoking! Tror uansett at en smoking vil se litt douche ut hvis alle andre kun har en svart dress Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Jeg mener selvfølgelig at en leid smoking ikke vil se pent ut. Smoking generelt har jeg ingenting i mot :-) Lenke til kommentar
Nash Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Så i bildetråden at noen bestilte et par jcrew gensere. Hvordan er størrelsen på genserene? (gjerne sammenlignet mot PRL). Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 http://minmote.no/index.php/video/?id=58752&category=189 Skal man virkelig stryke ned kraven?! Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Nja, både og..Jeg har sett guider der det ikke gjøres, guider der man kun stryker ned den lille delen rett bak nakken og guider der hele kragen strykes ned. Det kommer helt ann på hvordan du vil ha bretten på kragen. Jeg pleier ikke å gjøre det på hverdagsskjortene mine, men det er fordi jeg ikke vil ha en skarp brett på kragen, men heller en slags bue. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Er da helt normalt det? Stusser mer på at han lager strykekanter på skjorteermene. Det synes jeg ikke er spesielt pent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå