Gjest Yoshi Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 spørsmålet "I hvilken stor grad kan gutter bruke rosa?" er ganske håpløst formulert... Ja, men det var jo ikke det jeg spurte om. Jeg spurte om hvor stor grad DU mener gutter kan bruke rosa. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Ja, men det var jo ikke det jeg spurte om. Jeg spurte om hvor stor grad DU mener gutter kan bruke rosa. 5678245[/snapback] hvis noen her seriøst mener at andre mennesker ikke KAN bruke en bestemt farge, ville jeg oppsøkt hjelp =] men jeg kan godt slutte å kverulere. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Hvilke typer bukser synes dere er penest på jenter? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Akkurat som i den tråden med undertøy tror jeg nok man må svare med: Kommer ann på jenta (former). Men igjen: Nå kan man egentlig finne gode jeans til alle og enhver - da blir vel det et meget universalt svar Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg synes det har begynt å bli vanskelig å finne fine jeans også, pga at mange modeller nå er så smale i beina nede. I tillegg er det ganske typisk at jeg ikke finner dressbukser i min størrelse, da gjerne small faller av meg (store i størrelsen) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Var til tannlegen i dag. Bedøvelsen må ha gjort noe med mine kognitive egenskaper siden jeg kom hjem med dette: - Massasjeolje som er fuktighetsbærende (hva nå enn det måtte bety) - Aloa Vera fuktighetskrem - Peeler - Peelinghansker - Selvbruningskrem for kropp - Selvbruningskrem for ansikt John Hotti, here I come. ^^ 5678216[/snapback] Det blir noen timer på badet det! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Hvilke typer bukser synes dere er penest på jenter? 5678736[/snapback] Lowriders. ^^ Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Var til tannlegen i dag. Bedøvelsen må ha gjort noe med mine kognitive egenskaper siden jeg kom hjem med dette: - Massasjeolje som er fuktighetsbærende (hva nå enn det måtte bety) - Aloa Vera fuktighetskrem - Peeler - Peelinghansker - Selvbruningskrem for kropp - Selvbruningskrem for ansikt John Hotti, here I come. ^^ 5678216[/snapback] Bare pass på å få det jevnt... Ellers ender du opp som en flekkete pakistaner! Burde egentlig ta en runde selv også, er jo erotisk aften på fredag... Noen som vet om det er noen bra spraytan-steder i Bergen? Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Hei! Bare lurte litt på hvilke parfymer dere bruker for tiden? Hva er det som er nytt og populært i disse dager? Da jeg handlet i jula fikk jeg prøver på Gaultier² og Issey Miyake. Det var hot Ellers skal det være sagt at parfyme lukter forskjellig fra pers til pers ettersom hud og kroppsodør har innvirkning, så det er ikke helt sikkert at de funker for alle. Prøv først og så lukt etter 15 min, da har parfymen satt seg. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Hei! Bare lurte litt på hvilke parfymer dere bruker for tiden? Hva er det som er nytt og populært i disse dager? Paul Smith Extreme er deilig. Dior Homme også, men denne bruker lang tid på å sette seg. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg bruker den gamle Jean Paul jeg har hatt en stund. Eller så var jeg på vei til butikken for å kjøpe meg den nye Axe Click nå. Lenke til kommentar
chris Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Hvilke typer bukser synes dere er penest på jenter? 5678736[/snapback] drainpipes er sexy Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Hvilke typer bukser synes dere er penest på jenter? 5678736[/snapback] Om du ikke vil ha drainpipes fungerer da straightlegs også ypperlig for de fleste, bare man holder god avstand til alt som minner om bootcut eller flare er man på trygg grunn. Noen som vet om det er noen bra spraytan-steder i Bergen? 5679005[/snapback] Klarer du å få det til å se naturlig ut? Synes farvetonen har en tendens til å bli litt merkelig med spraytan, uten at jeg har tatt sjansen på å prøve det selv. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Akkurat nå varierer jeg mellom: - Dior Homme - Chanel - Dior Higher - Lacoste Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Hvilke typer bukser synes dere er penest på jenter? 5678736[/snapback] Om du ikke vil ha drainpipes fungerer da straightlegs også ypperlig for de fleste, bare man holder god avstand til alt som minner om bootcut eller flare er man på trygg grunn. Noen som vet om det er noen bra spraytan-steder i Bergen? 5679005[/snapback] Klarer du å få det til å se naturlig ut? Synes farvetonen har en tendens til å bli litt merkelig med spraytan, uten at jeg har tatt sjansen på å prøve det selv. 5679345[/snapback] Har sett et par uheldige tilfeller der folk har gjort det på egenhånd, men de som har gjort det hos "salong" har fått bra resultat... Har ikke prøvd det selv ennå. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Ville heller satset på selvbruning, mener bestemt at dette er bedre for huden enn den "lakkeringen" spraytan faktisk er.. Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Ville heller satset på selvbruning, mener bestemt at dette er bedre for huden enn den "lakkeringen" spraytan faktisk er.. 5679572[/snapback] Fordi du gnir inn selvbruningen istedet for å spraye på? Etter hva jeg har hørt så er sprayon bedre enn selvbruning, men som med alt er det vel avhengig av kvalitet. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 For ikke snakke om kostnader. Spraytan er mange ganger dyrere enn selvbruning. Lenke til kommentar
chris Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Ville heller satset på selvbruning, mener bestemt at dette er bedre for huden enn den "lakkeringen" spraytan faktisk er.. 5679572[/snapback] Naturlig tan er både mer behagelig og flottere å se på, til fjells eller St Tropez Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Naturlig tan var ikke et alternativ i denne sammenhengen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå