SIcario Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Den samme forskjellen har jeg merket på alle genserne mine i merinoull og bomull. Min erfaring er at bomullsgensere generelt blir slappere i passformen fortere enn uølgensere, men det varierer nok litt fra merke til merke. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Det er ikke så rart. Bomull er mye tyngre. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Ideelt sett vil du brette dem rundt en hard plate. Om du ikke gidder det kan du bare kneppe dem igjen og brette fint sammen. Du kan ta en titt på denne videoen: Veldig god instruksjon. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Tenker dere om gul Polo merino crew knit? Påskefarge Endret 26. november 2012 av Lami Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Den var veldig gul da. Er det bare meg, eller er gul en vanskelig farge? Har de den i andre farger? Genseren i seg selv er jo flott. Endret 26. november 2012 av henrikwl Lenke til kommentar
Lami Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 De har rød også: Kanskje bedre? 1 Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Da ville jeg heller satset på en gul skjorte til en mørkere genser. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Den røde var pen. Har en som er ganske lik bare den er med V-hals. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Tenker dere om gul Polo merino crew knit? Påskefarge Har faktisk en v-hals fra PRL i samme farge, kjøpt på salg. Jeg synes egentlig den er fin, men jeg sliter med å finne anledninger til å bruke den. Typisk genser man fort går lei av IMO. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Forslag til skjerf/farge på skjerf til grå frakk? Lenke til kommentar
B25S Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Gul genser er jo den ultimate peacock genseren. Gul genser, hvit skjorte og tversoversløyfe i spreke farger om man virkelig skal naile klovnestilen. Forslag til skjerf/farge på skjerf til grå frakk? Finn et som er fint, som du liker. Det er tusenvis av skjerf. Selv ville jeg kjøpt et ensfarge skjerf i nøytral farge. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Forslag til skjerf/farge på skjerf til grå frakk? Mye som funker. Du kan jo se på Acne sitt burgunderfarga, men da ser du også ut som halve norgesbefolkningen. Pent skjerf uansett. http://shop.acnestudios.com/shop/women/accessories-1/canada-wine.html Endret 26. november 2012 av -sebastian- Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Hvor har dere det fra at frakken må være i samme farge som dressen? Er det om å gjøre å finne opp de mest latterlige reglene eller? For mange kan jo det virke logisk. Jeg har ikke peiling, så da spør jeg Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Det acne skjerfet kan du tørke deg bak med. Er så sykt lei å se. Mørkt blått eller svart skjer er trygge valg for grå frak.. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Aha, da blir det nok den røde Polo genseren Hva slags størrelse passer meg tror dere? Jeg er rundt 58-60cm på lengden på armene og vil tro jeg skal ha en som er ca 60cm i lengden på genseren. M eller L? Har forresten en lignende (om ikke samme?) genser bare i annen farge, den er i størrelse L. Føler det er litt løst, men er redd M blir for lite :/ Siste jeg vil er å gå rundt å måtte dra genseren ned, eller irritere meg over at den er liten. Endret 26. november 2012 av Lami Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Budsjettutgaven av Acne-skjerfet. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80089927/ 5 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Synes dere om denne gulfargen? Synes den passer fint til mørkeblå stripete skjorte og en mørk jeans f. eks. Endret 26. november 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Fin om sommeren. Like fint om vinteren imo. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Hva er poenget med å stille et spørsmål om man har bestemt seg for hva man mener svaret er på forhånd? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå