-sebastian- Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Bare se på videoen, da. Han sier ihvertfall dette om London-dressen: - This is the London fit, which is inspired by British tailoring. - The top-button is positioned below the natural waistline, exposing more shirt and tie. - I like the modern interpretation of this traditional British suit. Endret 24. november 2012 av -sebastian- Lenke til kommentar
fkm Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Vel, da lyver bildene ikke så rent lite. Washington vs London. London er likere Washington enn Sienna på de bildene ihvertfall. Du kan ikke sammenligne to dresser ordentlig når de brukes av to forskjellige personer. London er den modellen hvor knappen sitter lavest, men forskjellen er ikke veldig stor. Jeg har prøvd flere av modellene, bare så det er sagt... Er dette et spørsmål om klassisk vs. moderne snitt da? Er det ikke snakk om britisk vs. italiensk? Jeg trodde det var slik at britiske dresser tradisjonelt sett har knappen høyere oppe, slik som på Washington, mens italienske har den lenger nede, som på Sienna. Korrigér meg gjerne om jeg tar feil. Njæ.. Det er nok heller motsatt ang. land.. Lenke til kommentar
Lychelig Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Hei, Hvilken butikk i Oslo fører klassisk herremote, type "gentleman"-stil. Er ute etter klassiske herreklær, som samtidig ikke blir for kjedelig. Endret 24. november 2012 av Lychelig Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Okei, for halvannet år siden var jeg på Heathrow og tittet i noen butikker. Mener at det var på avdelingen til Harrods at jeg så en rimelig fet sportscoat. Lyseblått semsket skinn og mener den var fra Dunhill. Har googlet og lett, men ikke funnet den i ettertid. Vet noen noe om den? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Ferner Jacobsen, Follestad, Gunnar Øie, Nordseth, for eksempel. Er selvfølgelig mange flere også. Endret 24. november 2012 av Herr Brun 2 Lenke til kommentar
Lychelig Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Takk for forslag. Skal sjekkes ut. Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Hva synes dere om Aurlandssko (med tiøring i naturligvis). Noe dere kunne ha gått med? Og et bonus spørsmål. Er "Weejuns" det samme som Aurlandssko? Endret 24. november 2012 av Stalthy Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Hva er så spesielt med det? Det er jo det det heter… Hva faen snakker du om? Det heter et erme. Ikke et erm. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Jeg har ikke sett videoen, og vet ikke hvilken dialekt som er i bruk, men det heter "erm" på nynorsk. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Noen som har handla fra http://www.scottsmenswear.com ? Hva synes dere om Aurlandssko (med tiøring i naturligvis). Noe dere kunne ha gått med? Og et bonus spørsmål. Er "Weejuns" det samme som Aurlandssko? Fatter er født og oppvokst i nabohuset til en som lager de skoene i Lærdal. Han har gått med dem hele livet, og han rocker dem. Har testa selv. Og det ser ikke like bra ut på meg Endret 24. november 2012 av Hille Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Hva synes dere om Aurlandssko (med tiøring i naturligvis). Noe dere kunne ha gått med? Spør Ramius. 1 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Jeg ser på det som noe av det styggeste man kan ha på føttene. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Huh? Hva er så galt med et par penny-loafers? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Jeg har ikke noe imot penny loafers, men de Aurlandsskoa er ikke akkurat pene. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Når jeg tenker på Aurlandssko tenker jeg de fryktelige skoene til Ramius. Penny-loafers har jeg ikke så mye imot så lenge lesten ikke er alt for kort og avrundet. Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Hva er det som er så ille med Aurlandssko? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Skjorter i dette landet er jævla dyrt. eBay here I cum! Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Skjorter i dette landet er jævla dyrt. eBay here I cum! Er Norge vi lever i Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Jeg trenger vintersko. Hvilken av disse skal jeg gå for, eller ingen av dem? http://www.brandos.no/merrell/wilderness-canyon-j39787-dark-earth/a62801 eller http://www.brandos.no/adidas-originals/adi-navy-boot-g60550-iron-iro/a61773 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Ingen stor fan av noen av dem, men av de to er den fra adidas klart penere imo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå