Djfreedo Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 hvilken størreslse? nvm Er de veldig store i størrelsen? http://www.jcrew.com/mens_category/outerwear/wool/PRDOVR~87195/87195.jspDenne det er snakk om? Ja, veldig stor i str. Hvilken av disse tre dressene skal jeg velge? Jeg klarer ikke å bestemme meg. http://www.suitsupply.com/suit-blue-plain-sienna-p3435/P3435,en,pd.html?start=9&cgid=Suits http://www.suitsupply.com/suit-grey-herringbone-washington-p2509w/P2509W,en,pd.html?start=27&cgid=Suits http://www.suitsupply.com/suit-blue-plain-london-p2529/P2529,en,pd.html?start=30&cgid=Suits Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 (endret) Jeg likte best London. Den fit-guiden til SS fungerte ikke særlig bra på meg... Kun jeg som har større omkrets rundt "waist trouser" enn rundt "upper waist"? (se fit-guiden deres) Alle deres mål vil ha det motsatt. Kanskje jeg må spise mer. Endret 23. november 2012 av -sebastian- 1 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 (endret) Djfreedo: Du må bestemme deg for hva slags farge du vil ha på dressen. Hva trenger du? Det var da tre ganske så vidt forskjellige dresser. Så må du velge prisklasse, avhengig av hva du har råd til. Husk at det var dressene til 399 som WSJ testet når de matchet kvaliteten til armanidressene til 3000. Personlig hadde jeg valgt 399 dressen i den fargen du trenger mest : p edit: forresten synes jeg washington ser helt merkelig ut, siden knappen i livet sitter så høyt. Direkte upent : ) Endret 23. november 2012 av DexterMorgan Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Den eneste som er nogen lunde er Sienna, de andre er ganske feil i passformen, for små og feil plassering av knappene. Om Sienna vil være fin på deg, er ikke godt å si. Da må jeg se deg med den på. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Det som er ille er jo egentlig hvordan dressen til "eksperten" sitter Jeg likte best at han sa "benene" og "erm". Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Jeg stusset og på at passformen var veldig dårlig på modellene. Ikke akkurat god reklame å bruke modellbilder der jakken over hodet ikke passer. Knappen på London-jakken er forøvrig like høyt oppe som den på Washington.-jakken Var ikke så imponert over noen av dem, men om du får en somfaktisk passer deg (i motsetning til modellen) kan det jo hende det ser bedre ut. Likte vel egentlig Sinna best, fbortsett fra at jakken har doble lommer på ene siden. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Er Borrelli slips til 360 kroner en grei deal? Er det 3 fold? Endret 24. november 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Jeg likte best at han sa "benene" og "erm". Hva er så spesielt med det? Det er jo det det heter… Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Ett ben, flere ben. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Alle ben?.... Går fint an å si benene. Skjekk ordhjelp.no Endret 24. november 2012 av Lami Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Alle bena? De sier også at beneste og benest er to ord. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Knappen på London-jakken er forøvrig like høyt oppe som den på Washington-jakken. Det stemmer ikke. London er det mest klassiske snittet suitsupply har, med den laveste plasseringen av knappen i livet. Sienna er for øvrig også et veldig klassisk snitt. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 De sier også at beneste og benest er to ord. Hvis det er x gjenstand som ikke er buet stemmer jo det. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 http://e24.no/naeringsliv/her-gaar-de-tilbudsberserk/20303780 Fy faen så trist. 3 Lenke til kommentar
JDM86 Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (Double)Four-in-hand; eneste man trenger. jeg likte den dressen, i hvilken anledning passer denne in Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Det er nok en sport jacket, og har bl.a. ikke matchende bukser. Tror det er svært få i verden som hadde greid å gjennomføre et antrekk med et dress i slikt stoff. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Grønn eller blå? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Det stemmer ikke. London er det mest klassiske snittet suitsupply har, med den laveste plasseringen av knappen i livet. Sienna er for øvrig også et veldig klassisk snitt. Vel, da lyver bildene ikke så rent lite. Washington vs London. London er likere Washington enn Sienna på de bildene ihvertfall. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Grønn eller blå? jeg synes grønn. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Det stemmer ikke. London er det mest klassiske snittet suitsupply har, med den laveste plasseringen av knappen i livet. Sienna er for øvrig også et veldig klassisk snitt. Er dette et spørsmål om klassisk vs. moderne snitt da? Er det ikke snakk om britisk vs. italiensk? Jeg trodde det var slik at britiske dresser tradisjonelt sett har knappen høyere oppe, slik som på Washington, mens italienske har den lenger nede, som på Sienna. Korrigér meg gjerne om jeg tar feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå