Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Har svart dressjakke ja. Går i 9. klasse, skal kjøpe meg en ordentlig dress når jeg konfirmerer meg (no worries, kommer til å hendvende meg her før jeg stikker å handler :tease:).

Kan jeg droppe slipset :p, eller fungerer ikke det, tenker sort dress, og hvit skjorte? Føler at jeg kommer til å bli forhatt på denne delen av forumet nå :p

Lenke til kommentar

Pologenser i stedenfor skjorte? :hmm:

Ikke særlig stilig akkurat.

Angående ball så har vi ball på jussen i Bergen (UiB) i slutten av januar. Jeg har en antakelse om at folk kler seg bedre der enn på et tilsvarende ball på en annen studieretning, men vi får se om mine forventninger innfris eller ikke.

Lenke til kommentar

http://www.klikk.no/kvinneguiden/mote/article798110.ece

Dette er bankers

Klokke fra Nixon.

Sko fra Aldo, Blackstone boots eller Patrick Cox.

Strikkegenser.

Ski

Om du har råd - iPhone 5 eller en Mac.

Som en bonus så kjøper du deg noe sexy undertøy og gir deg selv som en bonusdessert på kvelden. Snakk om god jul!

Klokke fra nixon er bankers :rofl:

Om du har råd. Iphone eller mac??? Hadde jeg fått et apple produkt til jul, så hadde jeg blitt relativt misfornøyd.

Ski er vel mest bankers her for min del. Eller, det eneste som er bankers

Dropp dette

- Ikke gi sokker, damer! Eller en morgenkåpe, tøfler eller billige hud- og hårprodukter, sier han.

Jeg fikk morgenkåpe til jul i fjor. Ble faktisk veldig glad, fordi jeg ville ha det

Endret av hfthomas
Lenke til kommentar

Jeg ville brukt et slips med farger til en sort dress når anledningen er juleball. Mørkegrønt, roansje eller julerødt - det er ikke så nøye, og det ser ikke så bra ut, men alle andre femtenåringene i gymsalen kommer til å tenke begravelse i motsatt fall. Det er ikke oss han skal kle seg for, og selv bryr han seg ikke. Da er det de andre gjestene som teller. :p

Lenke til kommentar

Har sett mange tilfeller hvor pologensere har sett bra ut under blazere og sport jackets :)

Nytt for meg, men det er godt mulig. Synes ikke det funket bra her hvertfall.

Men dette med genser under dressjakke/blazer virker ikke å være særlig utbredt i Norge, mens det er det en del andre plasser, hvorfor det?

Husker jeg la spesielt merke til mange som brukte den kombinasjonen i Kina, og særlig Shanghai. (Og det pleier ikke å være fryktelig kaldt der akkurat...)

Sånn forresten hva er erfaringen deres med frakt fra AFPOS? Bestilte to skobørster derfra på søndag kveld, ble sendt mandag kl 13:00, men er fortsatt ikke i postkassen min enda. Verdien var på under 200 NOK, så det er ikke tollen som forsinker pakken.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...