NgZ Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Jepp, og hvis prisen der borte ikke er spesielt mye høyere, er det jo en god deal. Svaille Row-ish (sies det) kvalitet som starter på 4000 er ikke verst. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Med W.W. Chan må man nok en opp i pris, så vidt jeg vet. Sist jeg sjekket begynte prisene på rundt 6k, men det har økt etter hva jeg har lest, så tør ikke helt si hva det prisene starter på nå. Og skal man først ha en skreddersydd dress er jo greit å velge et godt stoff, noe som igjen vil dra opp prisen. Uansett en god deal, spør du meg, særlig i min situasjon. Jeg håper å få ordnet en dress eller to ved W.W. Chans London-tur til neste år, men er spent på om jeg må betale ekstra for å få den ferdig til bryllupet til søsteren min til sommeren, og eventuelt hvor mye. Endret 21. november 2012 av lokeland Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Ja, 4k var absolutt minimum, men 6k hørte jeg som pris for "godt" stoff i fjor. Synd hvis det har blitt dyrere, men ikke så overraskende. ed: Ærlig talt kan man ikke klage på hverken 6 eller 7k med tanke på at en relativt kjip men akseptabel konfeksjonsdress sjelden koster under 4-5k ordinært priset. Det er bare det at jeg ikke har råd før jeg begynner i jobb. Endret 21. november 2012 av NgZ Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Skal du ha bespoke fra WW Chan må du ut med 8k+ for en two piece. Endret 21. november 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Put this on anbefalte Gold Toe sokker, og jeg fant dem relativt billig (~30,- paret) på Amazon.com. Dessverre så ble shipping vel så dyr som selve sokkene, så det utgår jo. Noen som kjenner til andre steder jeg får tak i disse? Alternativt andre bra sokker? De må være OTC sokker. Endret 21. november 2012 av henrikwl Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Viccel, får 10% Styleforum rabatt, kjøp de tykkeste (winter weight) OTC sokkene. De er litt små I størrelsen, jeg bruker 40-41, men kjøper sokker I 42-43. Er vel rundt 50 kr stykket, gratis frakt og de setter ned prisen på pakka. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hvor i Oslo har de best utvalg av Barbour jakker? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Glemt hva butikkene heter? Er ikke du kjent i Stavanger? Jo? Men må ærlig innrømme at det begynner å bli en god stund siden jeg var på shopping i Stavanger og jeg går ikke rundt å husker navnene på alle små butikker i Stavanger. Nå ser jeg jo at det ikke er et problem for å huske Capone, Høyer, Rolfsen og Geddon - som jeg går utifra er de eneste butikkene du har kunnskap om - men det finnes et par andre butikker i området som gir bedre service og inneholder mer kunnskap enn de ansatte i disse kjedene. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Viccel, får 10% Styleforum rabatt, kjøp de tykkeste (winter weight) OTC sokkene. De er litt små I størrelsen, jeg bruker 40-41, men kjøper sokker I 42-43. Er vel rundt 50 kr stykket, gratis frakt og de setter ned prisen på pakka. Sweet! Jeg er til og med SF-medlem, hvor ligger rabattkoden? Jo? Men må ærlig innrømme at det begynner å bli en god stund siden jeg var på shopping i Stavanger og jeg går ikke rundt å husker navnene på alle små butikker i Stavanger. Nå ser jeg jo at det ikke er et problem for å huske Capone, Høyer, Rolfsen og Geddon - som jeg går utifra er de eneste butikkene du har kunnskap om - men det finnes et par andre butikker i området som gir bedre service og inneholder mer kunnskap enn de ansatte i disse kjedene. Gi gjerne lyd når/hvis du husker navnene på disse butikkene da. Jeg er veldig interessert. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 ^Det er ingenting spesielt altså, generelt sett er nivået i Stavanger dårlig. Men de eldre herrene i div. butikkene har en god del mer peiling enn de i 20-åra på Geddon/Capone/Høyer/Rolfsen for å si det mildt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hvor i Oslo har de best utvalg av Barbour jakker? Jeg har åpenbart ikke vært innom alle klesbutikker i byen, men jeg er ganske sikker på at svaret er Ferner Jacobsen. De har i alle fall veldig bra utvalg. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Sweet! Jeg er til og med SF-medlem, hvor ligger rabattkoden? Gi gjerne lyd når/hvis du husker navnene på disse butikkene da. Jeg er veldig interessert. Holder å gå fra SF nettsiden til Viccel sin hjemmeside, så registrerer den at du kom fra SF og gir deg 20%. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Skal du ha bespoke fra WW Chan må du ut med 8k+ for en two piece. Regner med det er litt dyrere i London da, i tillegg til at prisen har steget, hvis 8k er minsteprisen der nå. Hurra for dylledresser til 800kr, sier jeg. Litt synd det er den jeg bruker mest fordi den andre jeg har kjøpt i butikk i Norg til 4k ikke er like pen (på meg ihvertfall), og det stort sett er de to jeg har som passer meg nå. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Jeg har åpenbart ikke vært innom alle klesbutikker i byen, men jeg er ganske sikker på at svaret er Ferner Jacobsen. De har i alle fall veldig bra utvalg. Takker, er keen på å finne meg ett sted med litt utvalg. Så jeg for prøvd fler modeller. Det er oilskin jeg er ute etter btw. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Det hender de har en del på Follestad og Gunnar øye også pat. Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Satt og så på The Walking Dead her hin dagen, og syntes at vesten til Philip er ganske så kul. Noen som vet hvor den er fra, eller noe som ligner? Prøver meg igjen jeg. Noen som har en fjerneste anelse? Kunne tenkt meg noe å belønne meg med etter eksamen! Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Jeg har åpenbart ikke vært innom alle klesbutikker i byen, men jeg er ganske sikker på at svaret er Ferner Jacobsen. De har i alle fall veldig bra utvalg. Hadde ikke så mye Barbour på Ferner tidligere i høst, men flere (dyrere) alternativer. Follestad derimot hadde godt utvalg. Lenke til kommentar
Populært innlegg Mchansern Skrevet 21. november 2012 Populært innlegg Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Synes det er utrolig slitsomt å gå i butikker der de ansatte får provisjon av det de selger. Føler de lyver til meg, uansett hva jeg prøver ser det dritstilig ut og "denne buksa kan du bruke til ALT, sammen blazer på fest til avslapping hjemme" også er det en utvaska olabukse med hull i til 2600kr. Tror ekspeditrisen på Carlings er forelska i meg!!!! Hun sa jeg hadde kul stil, digga klærne jeg plukket ut og masse sånn. I tillegg så sa fyren i kassa at han hadde akkurat den samme genseren. Score! Herlig tur på butikken ja. Endret 21. november 2012 av Mchansern 17 Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Jo? Men må ærlig innrømme at det begynner å bli en god stund siden jeg var på shopping i Stavanger og jeg går ikke rundt å husker navnene på alle små butikker i Stavanger. Nå ser jeg jo at det ikke er et problem for å huske Capone, Høyer, Rolfsen og Geddon - som jeg går utifra er de eneste butikkene du har kunnskap om - men det finnes et par andre butikker i området som gir bedre service og inneholder mer kunnskap enn de ansatte i disse kjedene. Rolig nå, gutt. Jeg handler stort sett på Rolfsen, Høyer eller Geddon. Har også hendt at jeg har handlet noe smått hos Salamonsen, Roan, Helge Myhre..... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Kunne tenkt meg noe å belønne meg med etter eksamen! Det er en jaktvest, evt. en skyttervest. Den er laget for skyting, derfor skinnlappen på skuldeen der du legger geværkolben. Jeg vil dermed tro at "hunting vest" evt. "quilted hunting vest" gir deg noe å søke etter - jeg vet ikke om noen gode nettbutikker for det. "hunting i stedet for "shooting" kan vøre verdt et forsøk. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå