Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Ser gjennom et FB-album fra et juleball. Grå, rutete dress, hvit skjorte med røde kontrastknapper og røde kontrastknappehull, rød sløyfe og rødt tørkle. Eeeeh :/

Var det så fælt? Jeg ville ikke brukt det selv, kontrastknapper og matchende sløyfe og PS er ikke helt optimalt, men det hørtes ikke ut som noe helt smakløst.

Et eksempel på hva jeg syntes er fælt, er sort pinstripedress, med sort skjorte, og sorte sko med firkanta tupp og sort slips. Han fikk "kveldens beste antrekk"-prisen. Det verste var at jeg også var til stede.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var det så fælt? Jeg ville ikke brukt det selv, kontrastknapper og matchende sløyfe og PS er ikke helt optimalt, men det hørtes ikke ut som noe helt smakløst.

Et eksempel på hva jeg syntes er fælt, er sort pinstripedress, med sort skjorte, og sorte sko med firkanta tupp og sort slips. Han fikk "kveldens beste antrekk"-prisen. Det verste var at jeg også var til stede.

Det ser direkte smakløst ut. Han har garantert tenkt "wooheeey nå skal jeg være cool 'n julete, og kjøre all red accessoriezzz". Men det gikk ikke så bra...

Haha, hvordan så du ut da?

Lenke til kommentar

Det ser direkte smakløst ut. Han har garantert tenkt "wooheeey nå skal jeg være cool 'n julete, og kjøre all red accessoriezzz". Men det gikk ikke så bra...

Haha, hvordan så du ut da?

Ser den altså. Nesten like kult som pappa i juleselskap når vi var hos familien i London. Som seg hør og bør i England, er man pent antrukket til juleselskap, uheldigvis er det bare jeg som er i stand til det av den norske delen av familien. Pappa rocket en antrasittgrå pinstripedress med en uheldig passform, sennepsguls skjorte, og rødt slips med en snømann, reinsdyr og røde blinkende lys som spilte "Santa Claus is coming to town". Resten av familien var ikke mye bedre. Den norske delen av familien mente dette var uhyre morsomt og julete. Resten av oss, not so much.

Da jeg tapte kveldens antrekk hadde jeg en navy dress, brune full-brouges, lyseblå skjorte og mørkebrunt slips med hvite polkadotter og hvitt PS.

Lenke til kommentar

Jeg er mektig fornøyd med kvaliteten på Uniqlo sine kashmirgensere med rund hals og v-hals så langt, passformen er perfekt og de er veldig komfortable å gå med. At de er så billige at man gjerne bestiller 3-4 om gangen er et pluss.

Har du bestilt fra dem tidligere? Ser at dem ikke sender internasjonalt (bare i landet butikkene er lokalisert i - ikke Norge).

Lenke til kommentar

Ah, pleier å se ut som en fjott på slike sammenkomster. Rocker svart dress med tynne hvite striper, klumpete sko fra ecco og stygt slips med en enda kjipere slipsknute. Tror jeg har brukt samme greiene i fem år nå. Liker det egentlig ikke, men overlever de to dagene i året jeg må bruke den hersens dressen.

edit: Er det noen her som har erfaring med okcupid? Fikset meg bruker i går så lurer på om det er noe å hente der. Ser ut som det er overvekt av goth-folk, damer som digger stjernetegn og healing fjas :/

Endret av Vowels
Lenke til kommentar

Nå har jeg dame, men har bekjente som har hatt god suksess med sukker.no. Hva som forventes spiller dog en rolle, deres møter har vært rimelige overfladiske, om jeg kan kalle det det.

Ja, har en kompis jeg også som finner mye rart der inne. Jeg lagde profil der for en uke siden, men etter jeg hadde lidd meg gjennom en uendelig spørsmålstest fikk jeg 98%match med en fra ungdomskolen jeg absolutt ikke vil ha noe med å gjøre. Slettet meg på flekken.

Edit:

Dilemma: Dress eller smoking på russeballet?

Dress. Blir vel mye rølping? Vil da ikke ødelegge smokingen.

Endret av Vowels
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...