AnewZ Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Sånn ca alt er bedre enn full windsor IMO. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Mulig jeg som har lite peiling på dresskoder, formalitet osv, men jeg synes det var litt rart å forby dongeribukser (jeans?) helt. Er da mulig å få til et antrekk som er pent og representativt med jeans? Tenker da på settinger som ikke krever at du går i dress. Hva ville du gått for? FIH? Merk at jeg skrev uformell dongeribukse. Et par uten hull, med ingen eller moderat vask, er helt greit etter mitt syn. Denim vil uansett ikke være mitt førstevalg om jeg skulle fremstå som semi-formell. Denim er ikke et dårlig valg, men det finnes bedre alternativer. Nesten alt annet enn dobbel windsor funker. Jeg liker ikke FIH så godt personlig, men Pratt eller enkel Windsor er bedre synes jeg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Problemet med å tillate jeans er jo at alt for mange nordmenn sliter med å skille jeans som er akseptabel på jobben og jeans som ikke er det. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Avslutningsvis: Vær så snill å ikke bruke dobbel Windsor til din nyfunnede business casual-stil, og lær deg å knytte et slips skikkelig FFS! Mmmmm, Windsor. Tingen er at krever man spsifikt arbeidsantrekk, må arbeidsgiver betale det. Derfor vil du nok ikke se noe annet en ganske generelle retninglinjer i Norge. 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Spoo på SF sin slipsknute er bra. Det er vel den Mark Cho fra The Armoury demonsterer. Han designeren som dømmer DNB-sjefen virker egentlig som han ikke vet så mye hva han driver med selv. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Det er jo klart at buksa er for høy i livet når det er en designer som skal bedømme. Denne trenden med lave liv, hvor nesten alt som er faller ut, er jo helt latterlig. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Noen tanker om hvilke slips som passer bra med denne typen genser i marineblå? (Mønster/farge generelt sett, evt spesifikke eksempler) Endret 18. november 2012 av Totenkopf Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Hva syns dere om beige dresser? Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Jeg liker. Har en selv. Passer seg best til vår og sommer. Bruksområde er litt spesielt, for min del i alle fall. Den egner seg dårlig til formelle anledninger syntes jeg, men bruker den gjerne til kvelder ute og arrangementer hvor en gjerne skal se presentabel ut. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Noen tanker om hvilke slips som passer bra med denne typen genser i marineblå? (Mønster/farge generelt sett, evt spesifikke eksempler) Litt off topic, men.. Ahh, den genseren i rosa hadde passa perfekt med et par hvite jeans, Burberry tartanmønstret skjerf og alt for store D&G solbriller <3 7 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Hva syns dere om beige dresser? Hvis den er i lin og har ukonstruerte skuldre går det fint Ann å bruke den på sommeren. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Det dumme med beige dresser er jo at alt for mange har beige dresser som gjerne er alt for baggye og store, og tror de ser classy, men avslappede ut på diverse sommerarrangementer. De som virkelig har stil kjører jo selvfølgelig på med sorte, firkantede sko og til og med sort skjorte. Føler at beige dress er litt for viderekommende, men hvis du klarer å pulle det off så kan det se meget bra ut Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Beige dress er fint det, men som for min del tenker jeg mer på det som en nummer 5 dress feks. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Beige dress er fint det, men som for min del tenker jeg mer på det som en nummer 5 dress feks. Det er jeg enig i. Min er nummer fire, men jeg kunne gjerne hatt en brun dress før det også. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Fy faen jeg hater butikkselgere. Her kommer jeg og skal ha noen gensere fra PRL, og så skal hu prakke på meg en stygg genser fra et merke de fører som heter burberry. Atpåtil var prislappen på 2300 kroner. Hva faen? Jeg finner finere genser på cubus til 200 spenn. Endte opp med at jeg ikke kjøpte noe 9 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 god avgjørelse Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Noen tanker om hvilke slips som passer bra med denne typen genser i marineblå? (Mønster/farge generelt sett, evt spesifikke eksempler) 80$ for en genser av kashmir? Er den butikken virkelig legit eller er bare kvaliteten på plaggene fullstendig ræva? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Aldri hørt om Burberry hfthomas? Hvis du finner Cubus klær til 200 spenn, hvorfor skal du ha PRL da? Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Aldri hørt om Burberry hfthomas? Hvis du finner Cubus klær til 200 spenn, hvorfor skal du ha PRL da? Han sa jo bare at han kunne finne finere klær enn den stygge genseren på cubus. Ikke at cubus har finere klær enn PRL. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 80$ for en genser av kashmir? Er den butikken virkelig legit eller er bare kvaliteten på plaggene fullstendig ræva? Det er et av verdens største kleskjeder, men ja, du får det du betaler for. Det er liksom ikke Brunello Cucinelli, men heller ikke Wearhouse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå