Winston Wolf Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 I ull f eks? Tenker du med eller uten press? Vet ikke helt om jeg har sett slik bukse du tenker på i butikkene.. (Og sikkert dumt spørsmål, men hvordan kan jeg sjekke om det er en blazer eller dressjakke? Ettersom du mente det hadde noe å si, liksom.) Ja, i ull er å foretrekke. Du finner gode slike bukser på Follestad, Hans H og denslags butikker. Er det en blazer, så ville jeg som sagt gått for en koksgrå flanellbukse for å få en kontrast til den lyse jakken. Vet ikke hvem av oss lokeland svarte angående at en lysgrå bukse ikke passer, når det aldri ble foreslått. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Vet ikke helt hvordan jeg klarte å få koksgrå til å bli lys grå, men greide det tydeligvis, så det er bare å se bort ifra hva jeg skrev. Har ikke vett til å slutte å poste selv om øya går i kryss... Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Den er fra Tiger of Sweden. Kommer opp med bilde asap, må bare lade telefonen litt. Om man ser veldig nøye etter så er det mørke grønne og noen få lilla og faktisk blå tråder sydd inn i stoffet. (Vet ikke om jeg greier å fange det opp på bildet en gang, så diskré det er..) Og det ser ut som om den har litt ekstra i ermene å gå på. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Okey, da er det nok ekstra stoff i ermet. Er det kanskje en svak glen check? Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Det er snakk om kun loddrette sømmer. Mine google-skills påstår at såkalt "glen check" er mer ruter? Får prøve med noen elendige bilder, da. Som sagt må ihvertfall ermene legges ned: (den indre knappen har falt av, så den henger litt rart.) Endret 15. november 2012 av -sebastian- Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Den så fin ut den. Litt vanskelig å se utifra bildene, men den ser lang nok ut til å egentlig ha vært en dressjakke. Du må nok legge den litt ut i livet også. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Hva slags bukse ville du parret den med? Koksgrå flannelbukse er et godt forslag fra de andre over her. Tenkte å bruke den på lørdag, og vil ha ny bukse til det. Endret 15. november 2012 av -sebastian- Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Dressjakker er vel ikke dobbelt eller enkeltspent, altså rekke med metallknapper ytterst på ermet. Så der vil du se forskjell Hæ? Det er snakk om kun loddrette sømmer. Mine google-skills påstår at såkalt "glen check" er mer ruter? Får prøve med noen elendige bilder, da. Som sagt må ihvertfall ermene legges ned: (den indre knappen har falt av, så den henger litt rart.) Det der er en dressjakke. Bruk den med dressbuksene som hører til, og ingenting annet. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Personlig er jeg ikke så fan av dobbeltspent odd jacket uansett, men den der var jo ganske utpreget dressjakke. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Noen som har erfaring med fineart.no ? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Ikke helt personlig, men tror mamma har handlet noe kunst der.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Ser de har auksjon, så la inn noen bud. Kanskje man er heldig å får det for slikk og ingenting Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Syns dobbeltspente jakker må ha 6 knapper for at det skal være noe pent. Sjelden jeg har sett med 4 som jeg liker noe særlig. Endret 15. november 2012 av AnewZ Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Syns dobbeltspente jakker må ha 6 jakker for at det skal være noe pent. Sjelden jeg har sett med 4 som jeg liker noe særlig. 6 jakker? blir ikke det litt mye Er ikke noe fan av dobbelspente dressjakker. Peacoat er fint med 6 knapper Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Får skylde på at jeg var helt i tåkeverdenen når jeg skrev det Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Når vi er inne på losjakker: hvordan er lengden og fiten ellers på denne? (Kanskje ikke så lett å se, men den er altså navy, og har 6 knapper. Filippa K.) De hadde en bukse fra Oscar Jacobsen (ull og flannel), men den var lysegrå. Utenom fargen virket den kjempegod. Det meste andre jeg fant var ekle blandingsbukser fra Tiger og sånt. Endret 15. november 2012 av -sebastian- Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Ser bra ut den. Geddon Stavanger? Endret 15. november 2012 av Dockside Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Men er det virkelig vær for seilersko for tiden? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Men er det virkelig vær for seilersko for tiden? Tenkte å kommentere det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå