AndyPanda Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Av en eller annen grunn er det Pierce Brosnan jeg assosierer med James Bond. Han ikledd dress er det første bildet som popper opp hos meg når jeg hører 'James Bond'. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 En liten tankevekker 2 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Av en eller annen grunn er det Pierce Brosnan jeg assosierer med James Bond. Han ikledd dress er det første bildet som popper opp hos meg når jeg hører 'James Bond'. Kan det ha noe med oppvekst å gjøre? Jeg har det på samme måte, og er født på tidlig 90-tall, og alle mine venner har det på samme måte. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Hvor lenge bruker folk raw denim bruksene sine her før de blir vasket? Har vel hatt mine i vel over ett år nå, har ikke blitt vasket enda. Skal sies at det har vært perioder hvor de ikke har blitt brukt så mye. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Jeg har bukt mine jevnlig i 3 mnd. og nå har de ligget i 3-4 mnd med bruk et par ganger i mnd. Riktignok vil jeg nok begynne å vaske dem snart, vet en del bruker dem så mye og så lenge at de omtrent ikke vasker dem før de går i stykker. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Av en eller annen grunn er det Pierce Brosnan jeg assosierer med James Bond. Han ikledd dress er det første bildet som popper opp hos meg når jeg hører 'James Bond'. Kan det ha noe med oppvekst å gjøre? Jeg har det på samme måte, og er født på tidlig 90-tall, og alle mine venner har det på samme måte. Samme her, så det ikke umulig. Men har jo likevel sett sikkert like mange eldre filmer som de som kom under oppveksten, samt alle de nyeste med Craig. Når jeg tenker meg om, så må det være fordi jeg spilte alt for mye 007 Nightfire på xbox på barneskolen Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Skyfall er en bedre film enn de andre Bondfilmene, men mindre Bondvibe over den synes jeg. Moore har i mine øyne lagt presedens for hvordan Bond skal spilles: elegant og lekent humoristisk. Craig er en actionplugg uten særlig sjarm. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Hvor lenge bruker folk raw denim bruksene sine her før de blir vasket? Har vel hatt mine i vel over ett år nå, har ikke blitt vasket enda. Skal sies at det har vært perioder hvor de ikke har blitt brukt så mye. Du kan egentlig vente så lenge du vil, men hvis du venter veldig lenge kan buksene begynne å lukte, og det vil vi ikke ha noe av. Hvis du venter lenge nok vil "fadeza" bli klarere og stå i større kontrast med indigo-fargen. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Joda sant det, han mangler en 8-10cm på resten som har vært Bond. Men syns alikevell han gjør en ypperlig jobb som Bond. Det eneste han her har å gjøre i en Bond film er i rollen som russisk skurk. Det ville han nok gjort ypperlig. Som Bond? Aldri i verden. Endret 1. november 2012 av Jostein K. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Da er vi enige om å være uenige. Selv liker jeg Craig godt som en ung Bond. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Winston Wolf Skrevet 1. november 2012 Populært innlegg Del Skrevet 1. november 2012 You guysh certainly musht be mad. Everyone knowsh I am the besht Jamesh Bond. Welcome to the rockh. 13 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Hvor lenge bruker folk raw denim bruksene sine her før de blir vasket? Har vel hatt mine i vel over ett år nå, har ikke blitt vasket enda. Skal sies at det har vært perioder hvor de ikke har blitt brukt så mye. Du kan egentlig vente så lenge du vil, men hvis du venter veldig lenge kan buksene begynne å lukte, og det vil vi ikke ha noe av. Hvis du venter lenge nok vil "fadeza" bli klarere og stå i større kontrast med indigo-fargen. Ja, tenkte jeg skulle vente fortsatt. Hvis lukt blir ett problem så slenger jeg de nok bare i fryseren. Leste faktisk en artikkel i går, der var det en fyr som hadde hatt og brukt noen Nudie Raw Denim bukser i 15månder uten å vaske de. Hans hadde ikke noe mer bakterier i seg enn en bukse som var blitt vasket for en uke siden tror jeg det var. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Ekkelt! Hvis man ikke er en svett fyr så ser jeg ikke at det er ekkelt. Hvert fall med tanke på at det ikke er noe mer bakterier. Fryseren tar også knekken på en del bakterier. Endret 1. november 2012 av PatSharpX Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Temperaturen i fryseren er ikke langt nær nok til å drepe majoriteten av bakteriene i buksa, så å legge dem i fryseren vil kun putte dem i en slags "dvale" hvorav de fortsetter å leve når de blir oppvarmet igjen. Ergo, å legge buksa i fryseren har så og si ingen påvirkning på buksa. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Ah, stemmer det, men ta knekken på de fleste bakteriene som skaper lukt vel? Nå si at jeg aldri har opplevd at tøy har begynt å lukte vondt jeg da, hvis vi ser bort i fra treningstøy og undertøy. Nå er det vel slik at en vask heller ikke tar knekken på så mange bakterier, så lenge det ikke er kokvask? Endret 1. november 2012 av PatSharpX Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Prøvde å putte et par illeluktende tøysko i fryseren i en uke for noen år siden; de gikk tilbake til samme lukt etter noen timers bruk, siden det vasker jeg klær hvis det begynner å lukte, men jeg skjønner ikke helt hvordan man får bukser og gensere til å lukte vondt av vanlig bruk. Nå er jo vask litt annerledes, siden du tross alt vasker bakteriene bort. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Jeg har OK erfaring med å putte sko som lukter i fryseren. Lukten blir ikke borte, men blir redusert en god del og kom ikke tilbake med det første som du opplevde. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Kanskje de var forbi PONR, da. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Er det noen "regel" for åssen type slips man skal ha med svart dress og hvit skjorte? Funker rep tie eller et slips som dette? (Jeg likte ikke dette slipset, men det er mønsteret jeg tenkte på. Hva kalles det?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå