Lami Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Så gjennom tilbudet. Hva i helvete er dette? http://stayhard.com/...e-gray?search=# Hahah, ja faen si det. Ukjent merke for meg, sikkert kjent for de kule folka (skaterne osv.) Dermed, awesome skjorte. Endret 29. oktober 2012 av Lami Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Er i Berlin. Trenger vintersko (Chelsea/desert boots) og Barbour zip-liner til Bristol. Tips? Nærheten av Friedrichstrasse. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Humör er tidenes jallamerke. 4 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Humör er tidenes jallamerke. Aldri hørt om merket før, men etter jeg så den skjorten fikk jeg lyst til å se hva annet de hadde dratt ut av idéboksen sin. Her var det mye morsomt å velge blant: http://stayhard.com/no/search#Brand=Hum%c3%b6r&OrderBy=ReleaseDate&Outlet=False Lenke til kommentar
Lami Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Greeno jakken var litt stilig da. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 er det det der folk kaller "swag" ? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Dessverre så kan ingen av de plaggene kalles for swag, men bare harry. Før var Humör relativt normale med sine vanlige chinos og slikt, nå har de bare dratt stilen enda lengre enn det "kurdere" gjør det. Endret 29. oktober 2012 av Eksboks Lenke til kommentar
gard. Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Dessverre så kan ingen av de plaggene kalles for swag, men bare harry. Før var Humör relativt normale med sine vanlige chinos og slikt, nå har de bare dratt stilen enda lengre enn det "kurdere" gjør det. Herlig da. Ser ut som du sagger, mens buksa henger på helt vanlig. Winwin! 3 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Ser ut som man bruker bleier da 3 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Liker bruken av harry her. Sånne skateklær og hippe klær for 'gangsterne' og ungdommer på ungdomsskolen, er harry..... Jaja. Hva er kult da? Så reint som mulig uten lommer, knapp osv i en eller annen cowboy farge som mørkebrukt, og en bukse i skinn, gjerne brunt? Ja altså, kids på ungdomsskolen mener sikkert det motsatte. At brune chino og clean genser er harry. Ihvertfall, hva tror dere om Christian Dior? Hva koster en slik cardigan i Norge? Denne grei?: Endret 29. oktober 2012 av Lami Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Liker bruken av harry her. Sånne skateklær og hippe klær for 'gangsterne' og ungdommer på ungdomsskolen, er harry..... Jaja. Nei, liker at folk på ungdomskolen bruker hettegenser, caps, chinos, olabukse etc jeg. Mange kunne muligens roet ned fargene litt, men fortsatt uendelig mye bedre enn fjortenåringer med skjorte og v-hals genser. Det som ble postet over her var jo ikke akkurat "vanlige" bukser. En eller annen ekkel hybrid mellom chinos og haremsbukser. Helt horribelt. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Dette er harry for meg. 3 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Harry kan være så mangt. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Selv vill jeg ikke brukt derbys til dress Er ikke noe problem det, egentlig, så lenge det ikke er et veldig formelt dressarrangement. Neida, for all del. Det var bare uttrykk for min egen mening. Når jeg først går over til dress, så går jeg også opp et nivå i formalitet hva gjelder sko. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Jeg også. Men så går jeg ikke ofte i dress, og når jeg gjør det så er det til finere anledninger. Hadde jeg derimot gått i dress ofte, så kunne jeg fint gått med derby's. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Harry kan være så mangt. Til og med et navn. Ekke harry før man heter det 2 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Alle "norske" navn som slutter på Y er harry. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Tips til skjønnlitteratur? Vurderer å starte på the black company, men tar gjerne i mot andre tips. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Tips til skjønnlitteratur? Vurderer å starte på the black company, men tar gjerne i mot andre tips. Har du lest de tre bøkene til Jens Lapidus? Den ene ble jo til den "Snabba Cash" filmen. Jeg likte de hvert fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå