Stigah Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Jeg pleier ofte å gå med skjorter. Helst flanellskjorter. Pleier alltid å gå med skjorta "løst". Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, da jeg er utrolig trøtt. Kunne godt ha stilt dette spørsmålet senere i dag, men da hadde jeg nok glemt det av. Men altså. Hva liker du best å se på? At mannfolk går med skjorta "løst", eller at de har den oppi buksa? Har aldri vært så trøtt på lenge. Beklager hvis jeg forklarte det utrolig dårlig, eller hvis dere misforstår. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 ^ Det ble diskutert ca 4-5 sider tilbake. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 btw, OCBD i hvit Y/N? y Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 btw, OCBD i hvit Y/N? y Nay. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Har ikke orket å sette meg inn i tumblr, så jeg vet ikke hvordan det fungerer. btw, OCBD i hvit Y/N? Yay Endret 28. oktober 2012 av thrice Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Har ikke orket å sette meg inn i tumblr, så jeg vet ikke hvordan det fungerer. btw, OCBD i hvit Y/N? Yay. Prøver faktisk å finne meg en hvit en, men finner ingen med grei krage eller god passform. Uniqlo sine ser greie ut til prisen, men gidder ikke bruke proxy for et plagg som koster $30. Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Har ikke orket å sette meg inn i tumblr, så jeg vet ikke hvordan det fungerer. btw, OCBD i hvit Y/N? Yay. Prøver faktisk å finne meg en hvit en, men finner ingen med grei krage eller god passform. Uniqlo sine ser greie ut til prisen, men gidder ikke bruke proxy for et plagg som koster $30. Hva med Land's End? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 RL har OCBD i hvitt, fine de, har en selv. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Me too, har den faktisk på meg i dag. Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 "dere" moteguruer, hvor har dere lest dere opp og funnet ut av de forskjellige stilene und zu weiter? Forøvrig (denne delen kan vel kanskje bli posta i skodelen) men hva er meningen med disse skoene? altså, passer de til noen plagg eller skal de bare være akkurat den typen sko INGEN passer? Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Kan brukes til dress, jeans, chinos, shorts (de lave) … You name it … 2 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Har vel egentlig ikke lest så mye om de forskjellige stilene. Men har jo feks Gentleman - A timeless guide to Fashion av Bernhard Roetzel i bokhyllen. Som The mighty Quinn sier så passer de skoene der til det meste. Fine sko. Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 "dere" moteguruer, hvor har dere lest dere opp og funnet ut av de forskjellige stilene und zu weiter? Forøvrig (denne delen kan vel kanskje bli posta i skodelen) men hva er meningen med disse skoene? altså, passer de til noen plagg eller skal de bare være akkurat den typen sko INGEN passer? Jeg går i brune brogues så og si hver dag. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Liker brouge boots bare mer og mer! Litchfield, Burgh, Hawkshead, ++. Veldig mange pene modeller! Usikker på om det blir et par brogue boots eller et bar chukkas. Chukkas vil kanskje være mer passende til en 18-åring? Endret 29. oktober 2012 av Vertical^ 1 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Jeg går i brune brogues så og si hver dag. Sjæl. Endret 29. oktober 2012 av -drugiS- Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Selv vill jeg ikke brukt derbys til dress, men ut over det er de ganske anvendelige. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Liker brouge boots bare mer og mer! Litchfield, Burgh, Hawkshead, ++. Veldig mange pene modeller! Usikker på om det blir et par brogue boots eller et bar chukkas. Chukkas vil kanskje være mer passende til en 18-åring? Null stress med brogue boots heller. Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Kunne tenke meg noe ala sånt. Men ikke de lave skoene, de ble bare for sveitserost-aktige. Fant en modell på nett som var i james bond linken på forrige side som så meget pen ut. Prisen derimot, nærmere 4k for et par sko er nok litt for mye for meg? Noe lignenede som jeg kan prøve her i Noreg? (oslo/lillestrøm) skulle helst ha hatt litt mørkere farge. Og er det for voksen for en som snart blir 17? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Har ikke orket å sette meg inn i tumblr, så jeg vet ikke hvordan det fungerer. btw, OCBD i hvit Y/N? Yay. Prøver faktisk å finne meg en hvit en, men finner ingen med grei krage eller god passform. Uniqlo sine ser greie ut til prisen, men gidder ikke bruke proxy for et plagg som koster $30. BB har 3 for 200 nå. De er tom for small og medium slim fit i hvit tho. http://www.brooksbrothers.com/Non-Iron-Regular-Fit-Solid-Oxford-Sport-Shirt/MG00635,default,pd.html?dwvar_MG00635_Color=GREN&contentpos=15 fine krager på Putter dere skjorter i tørketrommelen? Har en ganske "stiv" oxford skjorte, men vil ikke ødelegge eller krympe den Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Stalthy: Alt for voksent for en som ikke har fylt 17. Lånt skoene til pappa, tenker jeg...... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå