Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Jeg pleier ofte å gå med skjorter. Helst flanellskjorter. Pleier alltid å gå med skjorta "løst". Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, da jeg er utrolig trøtt. Kunne godt ha stilt dette spørsmålet senere i dag, men da hadde jeg nok glemt det av.

Men altså. Hva liker du best å se på? At mannfolk går med skjorta "løst", eller at de har den oppi buksa?

Har aldri vært så trøtt på lenge. Beklager hvis jeg forklarte det utrolig dårlig, eller hvis dere misforstår.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke orket å sette meg inn i tumblr, så jeg vet ikke hvordan det fungerer.

btw, OCBD i hvit Y/N?

Yay.

Prøver faktisk å finne meg en hvit en, men finner ingen med grei krage eller god passform.

Uniqlo sine ser greie ut til prisen, men gidder ikke bruke proxy for et plagg som koster $30.

Lenke til kommentar

btw, OCBD i hvit Y/N?

Yay.

Prøver faktisk å finne meg en hvit en, men finner ingen med grei krage eller god passform.

Uniqlo sine ser greie ut til prisen, men gidder ikke bruke proxy for et plagg som koster $30.

Hva med Land's End?
Lenke til kommentar

"dere" moteguruer, hvor har dere lest dere opp og funnet ut av de forskjellige stilene und zu weiter? Forøvrig (denne delen kan vel kanskje bli posta i skodelen) men hva er meningen med disse skoene? altså, passer de til noen plagg eller skal de bare være akkurat den typen sko INGEN passer?

herring-burgh-609.jpg

Lenke til kommentar

"dere" moteguruer, hvor har dere lest dere opp og funnet ut av de forskjellige stilene und zu weiter? Forøvrig (denne delen kan vel kanskje bli posta i skodelen) men hva er meningen med disse skoene? altså, passer de til noen plagg eller skal de bare være akkurat den typen sko INGEN passer?

Jeg går i brune brogues så og si hver dag.
Lenke til kommentar

Liker brouge boots bare mer og mer! Litchfield, Burgh, Hawkshead, ++. Veldig mange pene modeller! Usikker på om det blir et par brogue boots eller et bar chukkas.

Chukkas vil kanskje være mer passende til en 18-åring?

Null stress med brogue boots heller.

Lenke til kommentar

Kunne tenke meg noe ala sånt. Men ikke de lave skoene, de ble bare for sveitserost-aktige. Fant en modell på nett som var i james bond linken på forrige side som så meget pen ut. Prisen derimot, nærmere 4k for et par sko er nok litt for mye for meg? Noe lignenede som jeg kan prøve her i Noreg? (oslo/lillestrøm) skulle helst ha hatt litt mørkere farge. Og er det for voksen for en som snart blir 17?

cl054-crockett-jones-islay.jpg

Lenke til kommentar

btw, OCBD i hvit Y/N?

Yay.

BB har 3 for 200 nå. De er tom for small og medium slim fit i hvit tho. http://www.brooksbrothers.com/Non-Iron-Regular-Fit-Solid-Oxford-Sport-Shirt/MG00635,default,pd.html?dwvar_MG00635_Color=GREN&contentpos=15

fine krager på

Putter dere skjorter i tørketrommelen? Har en ganske "stiv" oxford skjorte, men vil ikke ødelegge eller krympe den :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...