hfthomas Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Du må huske på å ta av deg buksa før du skal ha sex 1 Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Ba dum dis! (http://www.trommelyd.no) 2 Lenke til kommentar
Se7s Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Noen som har forslag til kjøp av parkas (evt. annen varm jakke til vinteren)? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Ullfrakk? Om har klesstilen til det ville jeg virkelig gått for noe annet enn parkas til hverdagsbruk. Lenke til kommentar
Se7s Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Ullfrakk? Om har klesstilen til det ville jeg virkelig gått for noe annet enn parkas til hverdagsbruk. Ullfrakk er ikke helt min stil, nei. Tror jeg går for parkas egentlig: De er ganske stilnøytrale, varme og gode, og jeg kan ha den i flere år fremover. Vurderer dog å gå til innkjøp av ullfrakk til penere bruk nå på vinteren, så hvis du har forslag til det, er det bare å rope ut Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Noen som har forslag til kjøp av parkas (evt. annen varm jakke til vinteren)? Temple of Jawnz Fishtail Parka Our Legacy Parkas 1, 2 og 3. Ben Sherman Plectrum Leather Sleeve Canvas Parka Woolrich parka MA.STRUM SHAPE MEMORY 3/4 LENGTH PARKA Eller så har du peacoat, duffle coat, winter mac, boblejakke etc. 1 Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Har en grønn Woolrich parka selv som jeg bruker mye på kalde dager, i tillegg til en losjakke (PRL Academy) og tenker å investere i en marineblå dufflecoat nå til vinteren. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Ashby har lukket snøring og er alt for bred. Og eyelets med ringer i på utsiden er ikke noe fint på oxfords heller. Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Noen som vet om hull i skrittet på dongribukser er en reklamasjonssak? Stoffet har revnet langs sømmen. Har hatt buksa i knapt et halvt år.. Har selv dette problemet, vet ikke hva jeg gjør med buksene mine, men så og si hvert eneste par med jeans jeg har gir opp i sømmen i skrittet. Jeg kjøpte nylig et par penere jeans fra Paul Smith i Paul Smith-store i New York, og denne buksen var det bare vræl med. Den farget av på ALT, og på toppen av det røyk sømmen i skrittet i tillegg... Jeg sendte en hel haug med mailer til kundeservice og fikk til slutt tilbudet om å sende paret i retur og få full refund. Problemet er at det koster en del bare å sende buksen tilbake dit, så jeg endte opp med å beholde den. Vet ikke om andre butikker er like grei, men du har jo forsåvidt ingenting å tape... Kjøpte nylig et par fra NN07, og de står det på "brosjyren" du får med at det anbefales å bruke buksen i 6 mnd (!) før første vask... Jeg er spent på om den i det hele tatt holder så lenge, men det får tiden vise! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Er kvaliteten til Paul Smith så dårlig? de har jo ganske stive priser. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Noen som vet hvilken blå frakk James Bond brukte i den nyeste filmen? Og den svarte dobbelspente ulljakken? Sistnevnte ligna veldig Ralph Lauren sin. Meget pene begge to! Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Han bruker en Billy Reid Peacoat, samt en LVC skinnjakke hvis du noen andre lurte på det og. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 http://www.jamesbondlifestyle.com/bond-films/skyfall forøvrig bra film! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) nvm, den liknet visst bare veldig, Endret 28. oktober 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Er kvaliteten til Paul Smith så dårlig? de har jo ganske stive priser. Jeg er stort sett fornøyd med det jeg har fra Paul Smith, men buksene skuffet stort. Dette var riktignok ikke vaskeekte jeans: de bestod av 98% bomull, og var helt fantastisk behagelig å gå med, samtidig som de så ut som et penere par jeans. Sammenlignet med tradisjonell denim, komfort-messig, så var disse PS-buksene som å gå med en joggebukse, og det er ikke tull en gang. Tydeligvis er ikke dette stoffet særlig slitesterkt da, og bena mine så ut som rett ut fra Avatar hver dag jeg hadde brukt buksene. Etter en måned eller to var det hull under, og selv da brukte jeg ikke buksen mye: den farget av såpass heftig at jeg måtte tenke litt gjennom hva jeg skulle før jeg tok på med buksen. Alt av hvitt interiør (det være bil eller hus) måtte jeg bare la være å komme i kontakt med. Hadde forventet mer av et par bukser til $210! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Det hørtes ganske dårlig ut Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 wut blar gjennom dashboard i tumblr, kommer over gif av mann som utfører autofellatio. my eyes... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 å huffameg, en tissemann Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 ask for mov-picz, receive autofellatio? =/ 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Har ikke orket å sette meg inn i tumblr, så jeg vet ikke hvordan det fungerer. btw, OCBD i hvit Y/N? Endret 28. oktober 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå