Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har dere noen tips angående fargevalg på slips/sløyfe og skjorte?

jeg har en helt enkel, klassisk, svart dress

Dersom skjorten utelukket er til den svarte dressen ville jeg gjort som Phelge sier (hvit). Viss du skulle hatt en skjorte utenom det ville jeg nok gått for en som var lyseblå. Så ungdommelig som du er kunne nok en som var slim-fit tatt seg bra ut. :)

Skjorten trenger ikke være utelukkende til den sorte dressen, men den må være hvit. Du kan bruke en hvit skjorte til andre dressfarger, men ikke andre skjortefarger til sort dress.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tenker dere om Loro Piana?

Og, hvorfor må Dolce Gabbana ha en del klær med rare motiver? Bilder av personer, tegneseriefigurer som Mikke Mus osv.. :hmm:

Btw, kjøpte nettopp denne :)

dd55995f8211dfde46353183d4837faf.JPG

Er egentlig ikke så fan av striper da det ikke ser så fint ut, men synes denne var fin.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Skjorten trenger ikke være utelukkende til den sorte dressen, men den må være hvit. Du kan bruke en hvit skjorte til andre dressfarger, men ikke andre skjortefarger til sort dress.

lead_alfie_0509091119_wideweb__375x500.jpg

Dette er like overbevisende som å legge ut det bilde av George Clooney i sort dress og sort skjorte som et argument for at det "kan funke". Er du en av planetens peneste menn er det liksom ikke så overførbart til oss andre....

Og dessuten ville det sett bedre ut med hvit skjorte;)

Lenke til kommentar

Tja. Hvis man kun eier en sort dress, som de fleste norske menn, synes jeg ikke den kombinasjonen er den dummeste hvis man absolutt ikke vil bruke hvit skjorte. Uavhengig om man er en av verdens kjekkeste menn eller ei.

Selvsagt ser det best ut med hvit skjorte :fun:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er så jævlig lei av å diskutere dress eller klær generelt med nordmenn. Vi er så forbanna isolert oppi her. Vi kan ikke si at vi er så glad i å reise og oppleve noe nytt, når de eneste stedene vi reiser til er et sted sammen med tusen andre nordmenn. Den eneste unorske opplevelsen man får er fra bartenderen.

Og så har de på seg samme Hawaii skjorte i to uker, fordi det har man sett at feite amerikanere bruker.

Jeg trur ikke det finnes kjedeligere folkeslag enn oss, bortsett fra noen russere i sibir langt unna folkeskikken. Og stort sett så vet disse menneskene hva som er best eller ikke...

Da blir det litt vanskelig å diskutere klær.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Riktig, sånn var det, de har to modeller, men begge har lukket snøring. Jeg spurte hun ene som jobba der om de hadde inne den de reklamerte for, og hun insisterte lenge på at ja, det var den skoen som sto der, og virket som hun syntes jeg var skikkelig dum som ikke kunne se det. Er det veldig rart å være noenlunde kresen når man vurderer å legge igjen over 2000 kroner der? Sukk.

Ashby har lukket snøring og er alt for bred.

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar

Heritage Liddesdale, er S vesentlig mindre enn M på denne? Interessert i enten navy eller oliven, vanskeleg å bestemme seg..

Jeg har en i str. S. S er litt mindre enn M, men omtrent like lang på ermene. (vertfall på meg). Personlig liker jeg oliven best, men endte selv opp med navy pga de ikke hadde S i oliven inne.

Lenke til kommentar

Hva er en grei pris for brune skinnhansker?

Jeg kan få disse skinnhanskene i brunt for $80.

Noen som har hatt erfaringer med Portolano?

Hva er egentlig collaborations? Bruker "gjestedesigneren" stoffer, maskiner og annet utstyr fra sin egen produksjon, eller er alt fra den andre parten og bare designet er hentet fra "gjestedesigneren"?

Eksempel:

C&J og Corneliani designer og lager ting for RL. Designer C&J bare for RL, og RL tar seg av produksjonen, eller er kvaliteten lik C&Js vanlige produkter, men alt blir solgt i RLs navn?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...