Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om det er noen sjapper som har naked & Famous bukser i Oslo-området?

Jeg tror ikke at de finnes i Norge i det hele tatt.

:( Det samme gjelder kanskje for Red wing iron ranger bootsene da?

Rankiz; Hvor kan jeg finne denne ebay selgeren med billige (men ekte) Woolrich jakker? Btw: jeg så kjapt på nelly at de skiller mellom to type woolrich Arctic Parka, en vanlig og en slim fit, hva er det som er vanlig å selge her i norge?

Lenke til kommentar

Kan du ikke like godt brette dem oppover når du først er i gang?

Kan ikke du like godt brette den under huden når du først er i gang?

:nei2:

Hva synes dere om skjorte under rugby-genser? Eller hva synes dere om rugby-gensere i det hele tatt?

Rugby-genser er tøft det. Er nok ikke så populært blandt folket her.....

Mer stiligere.

Noe du lurte på?

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Er på utkikk etter skinnhansker til vinteren med fór! Trenger ikke det dyreste og beste, men noe som simpelthen holder meg varm. Billige går fint da jeg skal bruke thermal pasta (Noe man vanligvis bruker som et belegg mellom CPU og kjøler i en PC) på fingertuppene uansett. Grunnen til at jeg skal bruke det på fingertuppene er at da kan jeg bruke touch uten å ta av hanskene! Om noen vet at thermal pasta ikke skader hansken i noen nevneverdig grad så kan jeg se på noen av litt mer kvalitet! Setter pris på svar!

Lenke til kommentar

Kan jeg få litt input på fargevalg her?

Hvilken synes dere er finest? Mest tidløs?

Det spørs hva garderoben din alt har. Det jeg har av skinn er enten lysere enn den lyse vesken du har valgt ut, eller så er den som den mørke. Siden jeg har en skinnjakke som er lys, så ville jeg valgt den mørke for å få kontraster. Hvilke farger har jakkene dine, skoene dine osv.? Hvordan vil vesken funke sammen med de forskjellige plaggene? Det er en fordel å ha klær og tilbehør du kan rullere på uten at noe vil kræsje.

Lenke til kommentar

har dere noen tips angående fargevalg på slips/sløyfe og skjorte?

jeg har en helt enkel, klassisk, svart dress

Dersom skjorten utelukket er til den svarte dressen ville jeg gjort som Phelge sier (hvit). Viss du skulle hatt en skjorte utenom det ville jeg nok gått for en som var lyseblå. Så ungdommelig som du er kunne nok en som var slim-fit tatt seg bra ut. :)

Lenke til kommentar

Kan jeg få litt input på fargevalg her?

Hvilken synes dere er finest? Mest tidløs?

Det spørs hva garderoben din alt har. Det jeg har av skinn er enten lysere enn den lyse vesken du har valgt ut, eller så er den som den mørke. Siden jeg har en skinnjakke som er lys, så ville jeg valgt den mørke for å få kontraster. Hvilke farger har jakkene dine, skoene dine osv.? Hvordan vil vesken funke sammen med de forskjellige plaggene? Det er en fordel å ha klær og tilbehør du kan rullere på uten at noe vil kræsje.

Jeg har en relativt nøytral garderobe når det kommer til farger, jakkefarger jeg bruker er oliven, marineblått, mørk grå, "trench-beige" osv. Fra før av har jeg en slik tøykoffert fra Filson i tan så jeg heller mest mot den mørke av de to. Innbiller meg at den er mest anvendelig ('går til alt'), likevel tro jeg det blir kulere patina på den lyse utgaven med årene. Jeg har ikke sett den mørke fargen i levende livet men den vil jo gjøre mindre ut av seg. Jeg skal begynne å arbeide om to år så vil gjerne kunne bruke den til det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...