applemania Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 De to buksene er fra Replay, som jeg alltid har hatt god erfaring med. Fikk en i lyst stoff og en i mørkt, den ene i str 26 og den andre 27. Brukte begge to rundt en ukes tid, så ble de kjempesvære. Hvor mye koster det eventuelt å sy de inn, og hvor? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 darkness|: de fleste (alle??) dongeribukser utvider seg i bredden. Det er gjerne derfor de flinke selgerne anbefaler deg å kjøpe en som i utgangspunktet er litt i trangeste laget. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Ja, men Lee er ekstreme. Det er så ille at de får inn masse reklamsjoner på dem. Min er i vel trangeste laget. Den sitter pent, men er egentlig litt for trang i livet (26), det eneste stedet den ikke vider seg ut. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Går det an å bytte mine da de er brukt kun i en uke? Eller kan jeg klage på de? Er jo ikke akkurat butikkens feil at de går seg ut ... Lenke til kommentar
veos Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Går det an å bytte mine da de er brukt kun i en uke? Eller kan jeg klage på de? Er jo ikke akkurat butikkens feil at de går seg ut ... 5602704[/snapback] Du kan da prøve. Jeg fikk byttet en bukse, fordi den utvidet seg. Selvsagt bare brukt et par dager, men da er jo vi i samme situasjon! Ta deg turen tilbake, sats på å treffe den rette selgeren og vær superhyggelig! Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Du kan da prøve. Jeg fikk byttet en bukse, fordi den utvidet seg. Selvsagt bare brukt et par dager, men da er jo vi i samme situasjon! Ta deg turen tilbake, sats på å treffe den rette selgeren og vær superhyggelig! 5602807[/snapback] Hehe, jeg jobber selv i klesbutikk, hvor vi selger Lee.. Vet hvordan dette merket utvider seg etter litt bruk. Det de aller fleste butikkene feiler på, er faktisk å opplyse kunden om akkurat dette. Det bør være en skreven regel at dersom man skal kjøpe en Lee-bukse, spesielt jenter, bør man gå ned hvertfall én størrelse, ettersom de blir større etter kort tid... Når det gjelder bytterett på de pga. dette, er det veldig opptil hver enkelt butikk å avgjøre... Generelt sett er ikke dette god nok grunn, men dersom man havner i rett butikk, kan det hende ting lar seg ordne Lenke til kommentar
applemania Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Tror jeg satser å finne et sted der de syr inn bukser. Noen som kan anbefale et bra sted i Oslo og capris? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Hvor har de DKNY klokker i Oslo? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Sikkert i de fleste gullsmed/klokkeforretninger. Lenke til kommentar
PrinsessaM Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Er utrolig gøy å lese om at gutter diskuterer mote Er ikke så mange gutter som interesserer seg så om det her nede... Desverre. Er selv helt frelst av klær. Det gri meg noe liksom Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Sikkert i de fleste gullsmed/klokkeforretninger. 5613769[/snapback] Nevne én? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Er utrolig gøy å lese om at gutter diskuterer mote Er ikke så mange gutter som interesserer seg så om det her nede... Desverre. Er selv helt frelst av klær. Det gri meg noe liksom 5613800[/snapback] Selv synst jeg det er litt sært Velkommen til forumet Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Sikkert i de fleste gullsmed/klokkeforretninger. 5613769[/snapback] Nevne én? 5613871[/snapback] Vel.. Jeg er ikke så godt kjent i Oslo, men hvis jeg har tid en dag så kan jeg sveipe over butikkene på Oslo City en dag. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Mener jeg har sett DKNY på Bjørklund (Eller gullegget som det heter noen steder). Apropos klokker, kjøpte nesten akkurat ny selv. Tissot PR-100 Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Jeg har fått et stort hull på baksiden av en dongeribukse, rett under den ene baklommen. Hullet går omtrent fra sømmen til midt på buksebeinet. Finnes det noen måter man kan «reparere» dette på? Å sy en lapp over gir litt for stor grad av barnehaveassosiasjoner, så det vil jeg helst unngå. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Jeg har fått et stort hull på baksiden av en dongeribukse, rett under den ene baklommen. Hullet går omtrent fra sømmen til midt på buksebeinet. Finnes det noen måter man kan «reparere» dette på? Å sy en lapp over gir litt for stor grad av barnehaveassosiasjoner, så det vil jeg helst unngå. 5659382[/snapback] Hmm... Sy på en lapp på innsiden.. Det syns ikke like godt hvis du velger en i omtrent samme farge. Eller få en skredder til å gjøre noe med det hvis det virkelig plager deg veldig. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Stryk en lapp med samme farge på baksiden, og sy selve hullet. Tror det gir best resultat. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Slik jeg tolker det som blir skrevet om skaden er det ikke mulig å skjule det, så den reele utfordringen består i å få det til å se nogenlunde pent ut. Om buksen er en lys, slitt bukse (kanskje også med noen hull, og tilhørende pannebånd?), kan et alternativ kanskje være å sy en solid sikksakksøm over skaden i en tråd med passende farve (les: hvit, tykk og vokset tråd), gjerne med en lapp under for å holde det hele sammen. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Eller få en skredder til å gjøre noe med det hvis det virkelig plager deg veldig. 5659558[/snapback] Da bør du være virkelig glad i buksene. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Eller få en skredder til å gjøre noe med det hvis det virkelig plager deg veldig. 5659558[/snapback] Da bør du være virkelig glad i buksene. 5659639[/snapback] Kanskje han er det. Men skredder er jo svin dyrt, er det ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå