Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Plukket denne blazeren med meg fra en helgetur i Spania. Den var satt ned 60% og satt veldig bra så ble et spontankjøp. Sitter igjen med noen spørsmål nå når jeg har kommet hjem; Hva tror dere om den? Liker den selv veldig godt, men har ikke så stor (les ingen) erfaring med blazere. Hvilken bukse/skjorte vil være en sikker kombinasjon? Er den for lys til å kunne brukes nå når det nærmer seg sen høst og vinter?

Lenke til kommentar

Plukket denne blazeren med meg fra en helgetur i Spania. Den var satt ned 60% og satt veldig bra så ble et spontankjøp. Sitter igjen med noen spørsmål nå når jeg har kommet hjem; Hva tror dere om den? Liker den selv veldig godt, men har ikke så stor (les ingen) erfaring med blazere. Hvilken bukse/skjorte vil være en sikker kombinasjon? Er den for lys til å kunne brukes nå når det nærmer seg sen høst og vinter?

Synes Massimo Dutti har veldig god passform på blazerene sine. Har nettopp kjøpt meg to blazere fra de selv. Til fullpris i Spania er det et godt kjøp, og på tilbud er det enda bedre. På fullpris i Norge er det for dyrt (1999 i Norge, men 1100 i Spania). Kjøpte meg 2 blazere når jeg var i Spania i sommer. Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...