-sebastian- Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Virker grei til prisen. Ville gått innom og prøvd den på. Synes den var pen. Liker at du ser på navy og ikke svart! Endret 22. oktober 2012 av -sebastian- Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Helt ok. 80% ull 20% polyester er ikke det verste jeg har sett, men det er nok mulig å finne finere jakker med bedre kvalitet (J&J er ikke akkurat kjent for kvalitet) - selv om en kanskje må opp noen hundringser i kvalitet. Kjenner ikke til butikkene i Bergen dessverre, men typisk Volt har vel slike jakker i ca den prisklassen. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Uniqlo sin nettbutikk er åpen nå. Ganske solide priser, tror jeg prøver meg på en kashmirgenser i navy og en dobbeltspent trench coat. Hva synes dere? Svart eller navy? http://www.uniqlo.com/us/store/goods/073163-09-004# Endret 22. oktober 2012 av Totenkopf Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Hei. Jeg savner en oversikt her... Plz kan noen lage en tråd med forskjellige jakketyper og hvor dere forklarer litt om dem... Er på utkikk etter ny vinterjakke sjø... Men serr. Hadde ikke det vært kewlt??? En sticky som beskriver klessplagg med bilder. 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Men serr. Hadde ikke det vært kewlt??? En sticky som beskriver klessplagg med bilder. Vet du hvor mange typer klesplagg som finnes, og alle varianter av hvert plagg? Det er umulig å skulle rekke over i en guide. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Tviler på at noen gidder å sette sammen en slik guide, men du er jo søt som spør. Enkleste er egentlig bare å kikke litt i trådene som handler om kjøp av jakke. Kommer du over ukjente navn/uttrykk bare googler du så finner du fort ut hvilken "jakketype" det er snakk om. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Jeg ville gjort det visst jeg hadde nok peil. Er ikke værre at noen lager en tråd, også kan brukere legge til egne beskrivelser, men at TS modererer alt i førsteposten. Og nei, er begrenset med antall plagg. For å si det sånn så er det ikke en monumental oppgave imo. Tenk, det ville vært en skikkelig bra greie for moteforumet. 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Det ville vært bra på et grunnleggende for hverdagen-forum. På et klesforum synes jeg man kan forvente at folk kan litt fra før, eller søker opp det de lurer på på egenhånd. 1 Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Jeg synes at du passer bra til denne jobben jeg, Balthier. Bare tenk på hvor mye cred du får i MoV hvis du lager en detaljert gjennomgang av alle eksisterende jakketyper. Det ville definitivt ha hevet nivået et par hakk. 2 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Ja, men hakke nok peil ellers skulle jeg gjort det... Min ide ville vært å begynne med vinterjakker siden det er "inn" akkurat nå. Bruksområder på de forskjellige plaggtypene og hva som ev. går med dem. Saken er at alt trenger ikke være på forhånd heller da, sant. Man bare legger til plagg etterhvert som brukere føler for å bidra... Se på Bildetråd, dine klesplagg og antrekk, nytt og gammelt! (PS: Kommentarer skal i kommentartråden!) .. Tusenvis av innlegg... Mer enn nok til å beskrive alle plagg på hele kloden og brukerne der inne har peil òg... Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Mye bilder i bildetråden ja. Men alt av klesplagg er ikke dekket. Det finnes ørten varianter av alle plagg. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Jeg var på vestby (outlet store) forleden dag, jeg kom over et merke inne på høyer kalt "fibretex" som hadde v-hals gensere, crewnecks og cardigans i merinoull til halv pris (noe gjelder hele butikken). Uansett, så lurte jeg på om genserene er verdt 400 kroner. Jeg ville kalt det helt greit kvalitet av å kjenne på plagget, men jeg er nok ikke av den mest erfarne sorten. Uniqlo sin nettbutikk er åpen nå. Ganske solide priser, tror jeg prøver meg på en kashmirgenser i navy og en dobbeltspent trench coat. Hva synes dere? Svart eller navy? http://www.uniqlo.co.../073163-09-004# Var innom denne butikken selv nå. Hvordan er kvaliteten generelt, og i forhold til prisen? Noen som har erfaringer med uniqlo? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Folk er veldig uenige. Mens noen på SF mener det gir god bang for bucks er andre heelt uenige og mener de er blant verstingene når det kommer til billigprodusenter. Selv har jeg ingen erfaring. Tror det kommer helt ann på hva man kjøper der. De er nok greie på noe og ikke fullt så gode på andre ting. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Er ikke noe fan av Uniqlo. Har eid noen plagg derfra som ble kjøpt fordi det var utrolig billig og så og føltes ganske OK ut. Har ikke kjøpt mer derfra. Er fornøyd med noen sokker derfra. De har jeg fortsatt, og de holder samme fargen som når de var nye. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Sliter med å finne trench-coat. 'Retro', lang/halvlang, 1000-2500. Noen tips? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 ^ Fretex, UFF eller andre bruktbutikker. Tuller ikke. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 ^ Fretex, UFF eller andre bruktbutikker. Tuller ikke. Vilke andre finnes det da? I Oslo... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Det finnes ymse secondhand og vintage på bl.a på løkka, uten at jeg husker noe navn. Har riktignok aldri vært innom de. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Var ikke dette et fryktelig godt tilbud på en fin parkas? http://www.woolrichjakker.com/canada-goose-langford-parka-c-21_49/canada-goose-langford-parka-2062m-marinen-p-206 Noen som har erfaring med siden? Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Kan garantere at den er fake. Du finner aldri sånne jakker til den prisen. Jeg sier ikke at du ikke får ett produkt hvis du bestiller derfra, men jeg ville ikke forventet å få noe ekte.. Edit: Slike fantastiske sider kjennetegnes gjerne av translate-norsk, jakker eller lignende i URL'en og over 50% rabatt på alle varer. Endret 23. oktober 2012 av ChristianL 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå