Mladic Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 (endret) Tja, hva synes dere om Weekday sine klær? Det er jo forsåvidt en billig kleskjede, men jeg synes de har noen av de kuleste buksene. Jeansene er gode hvis du handler klær på budsjett, og passer veldig bra hvis du har tynne ben. Endret 20. oktober 2012 av Eksboks Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Andre enn meg som synes det er vanskelig å finne sko til å bruke i høst/vinter-perioden? Hva bruker dere? Skoene må kunne tåle litt våte forhold og kanskje slaps, være greit varme og ikke se ut som om du skal ut på fjelltur når du har de på. Burde kanskje tatt dette i skotråden, men men.. Sebastian Endret 21. oktober 2012 av -sebastian- Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Bruker chukka og chelsea boots Vet at fkm og flere her forguder loake litchfield, men har de ikke selv så kan ikke si så mye om de Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Loake hadde utrolig mye fint! Finnes slikt i stavanger, eller må man på nett for å få tak i det? Endret 21. oktober 2012 av -sebastian- Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Hva synes dere om disse? http://shopeu.ecco.com/no/no/ecco/biarritz_446587/446592?navId=209&page=1&size=43&price=899-1500&order=price_desc Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Hva synes dere om disse? http://shopeu.ecco.c...rder=price_desc Ser greie ut på avstand, men ser du på hælen og på skotuppen så er den mørkere, noe som er lite pent når mørkfargen ikke kommer fra skokrem. Ser ut som læret er av dårlig kvalitet, for 1400 får du et par lignende skinnsko som er langt bedre enn Ecco. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Hva synes dere om disse? http://shopeu.ecco.c...rder=price_desc Ser greie ut på avstand, men ser du på hælen og på skotuppen så er den mørkere, noe som er lite pent når mørkfargen ikke kommer fra skokrem. Ser ut som læret er av dårlig kvalitet, for 1400 får du et par lignende skinnsko som er langt bedre enn Ecco. Ser det samme på skoen som har fargen "coffee", men ikke på for eksempel "rust". For meg ser det også ut som om skinnet er bedre i den enn førstnevnte. Men du har nok rett i at det ikke er særlig til kvalitet i forhold til prisen. Endret 21. oktober 2012 av -sebastian- Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Hva synes dere om disse? http://shopeu.ecco.c...rder=price_desc Ser greie ut på avstand, men ser du på hælen og på skotuppen så er den mørkere, noe som er lite pent når mørkfargen ikke kommer fra skokrem. Ser ut som læret er av dårlig kvalitet, for 1400 får du et par lignende skinnsko som er langt bedre enn Ecco. Ser det samme på skoen som har fargen "coffee", men ikke på for eksempel "rust". For meg ser det også ut som om skinnet er bedre i den enn førstnevnte. Men du har nok rett i at det ikke er særlig til kvalitet i forhold til prisen. Her er noen gode alternativer, ellers så har du norske nettbutikker som Heppo, som faktisk har greit med utvalg og gratis frakt. Herring Gosforth Herring Camden Herring Stratchlyde Herring Canterbury Herring Gosforth II Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Vet at fkm og flere her forguder loake litchfield At det var? Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Det er ikke mange ukene siden du sa noe som at omtrent de fleste som henger her regelmessig har et par litchfield. Beklager hvis jeg traff et ømt punkt når jeg sa det sånn.... God damn man må tråkke varsomt her inne EDIT: Har et eksempel fra deg fkm. Her har du sitert AnewZ. Bare at du har endret tallet fra 8 andre til 500 andre. Dette kommer fra skotråden på side 544. Jeg brukte to sek på å finne det. Bare skrev fkm litchfield diskusjon i google. Anbefaler litchfield, kan tenkes at det er sånn 500 andre her inne også som gjør det. Var det noe mer? Endret 21. oktober 2012 av hfthomas Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Tror ingen av oss forguder dem :/ 1 Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Må nok på nett gitt. Såg Loake-sko i vinduet til ein skobutikk på grünerløkka (hugsar ikkje namnet). Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Tror ingen av oss forguder dem :/ for meg så virker det sånn. det er tydelighvis sånne alle "må ha". du ser jo selv hva fkm har skrevet. og så beklaget jeg ordbruken "forguder", men det er ikke langt unna... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Må nok på nett gitt. Såg Loake-sko i vinduet til ein skobutikk på grünerløkka (hugsar ikkje namnet). Men så er ikke det i Stavanger. Og vidt meg bekjent finnes det ingen butikker i nærheten som fører Loake. Tror ingen av oss forguder dem :/ for meg så virker det sånn. det er tydelighvis sånne alle "må ha". du ser jo selv hva fkm har skrevet. og så beklaget jeg ordbruken "forguder", men det er ikke langt unna... Feil. Poenget hans var at _alle_ her inne har skoene, akkurat som alle her inne har liddesdale. Altså, tror ikke det er noen her inne som er ufornøyd med Litchfield, for all del, det er gode sko. Men det er ikke sånn at Litchfield gir mye mer for pengene enn andre, eller ser uenelig mye bedre ut enn lignende sko. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Må nok på nett gitt. Såg Loake-sko i vinduet til ein skobutikk på grünerløkka (hugsar ikkje namnet). Ramonas i markveien. Har bare én modell, Buckingham. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Tror ingen av oss forguder dem :/ for meg så virker det sånn. det er tydelighvis sånne alle "må ha". du ser jo selv hva fkm har skrevet. og så beklaget jeg ordbruken "forguder", men det er ikke langt unna... Dette er jo seriøst på nivå med kunnskapsdefinisjonen som kom her om dagen. Å konstatere at mange har dem og er fornøyde er ikke det samme som å forgude dem. Du skrev det også på en klart ironisk måte. 1 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Hvis det blir spurt om et par boots som har akseptabelt nivå på kvalitet og lav pris vil jeg lete lenge etter noen som ser penere ut enn Litchfieldsene. Det, derimot, er ikke et tegn på at de blir forgudet. Kan se at du er fan av biler, iom. at du har en Lancia Delta Integrale(?) som profilbilde, så får å putte det i kjennskap til ditt intressefelt; jeg ville kalt Loake Litchfields som en eldre Corolla i skoverdern, rimelig god verdi for pengene og har bedre kvalitet enn mange av konkurrentene. Nå skal det sies at jeg ikke eier et par. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Har forelsket meg helt i denne http://www.malfordoflondon.com/en/outerwear/2962-ballantyne-limted-edition-2200-orange-parka-coat-racoon-fur-hood.html Men storrelsen er ikke riktig;/ noen som vet om noen lignende jakker, pris er ikke så viktig, Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Ramonas i markveien. Har bare én modell, Buckingham. Nei, de har i alle fall et par modeller. Jeg har kjøpt Buckingham der (2090,-) og så også denne utstilt: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå