Kavinsky Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Stikker en tur til Gøteborg i morgen. Noen anbefalinger der? Gjerne innen gangavstand fra Nordstan. Holmens Herr, det ligger lit rart til nede i et industri-/kontorområde ved havnen, bak "The Lipstick building". Søk på adressen. Videre har du NK når du går ut på kortsiden av Nordstan mot byen og over broen. I Kungsgatan har du Ströms (Göteborgs Ferner J.), også veldig bra. Jeg fikk utrolig god hjelp. De har en del bra for herrer i øverste etasjen av Åhlens på Nordstan. Alle er innen 10 min gange fra Nordstan-kjøpesenter. Av de nevnte er kanskje Holmens Herr den du minst trenger å dra innom. Jeg skulle ha dress når jeg var i GBG sist, så da jeg ikke fant noe hos Ströms måtte jeg traske ned til Holmens Herr. Endret 19. oktober 2012 av Kavinsky 1 Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Er det RL black label du mente? her er en peacoat i Charcoal Heather. Ser den har fått gode kunde-reviews. http://www.llbean.co...e-wool-pea-coat Ah, selvsagt mente jeg RL black label. Tenkte ikke over P for polo... Takk for tips! Får undersøke den nærmere. Ved første øyekast virker den dog ikke særlig slim i snittet. Er nokså høy og slank (187 cm og ~70 kg). Sebastian Endret 19. oktober 2012 av -sebastian- Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Stikker en tur til Gøteborg i morgen. Noen anbefalinger der? Gjerne innen gangavstand fra Nordstan. Holmens Herr, det ligger lit rart til nede i et industri-/kontorområde ved havnen, bak "The Lipstick building". Søk på adressen. Videre har du NK når du går ut på kortsiden av Nordstan mot byen og over broen. I Kungsgatan har du Ströms (Göteborgs Ferner J.), også veldig bra. Jeg fikk utrolig god hjelp. De har en del bra for herrer i øverste etasjen av Åhlens på Nordstan. Alle er innen 10 min gange fra Nordstan-kjøpesenter. Av de nevnte er kanskje Holmens Herr den du minst trenger å dra innom. Jeg skulle ha dress når jeg var i GBG sist, så da jeg ikke fant noe hos Ströms måtte jeg traske ned til Holmens Herr. Meget bra! Åhlens på Nordstan har jeg besøkt flere ganger, men nå har jeg flere alternativer. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Spontankjøpte kashmir genseren til H&M i navy idag. Håper den holder. Veldig fin og god var den i alle fall. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Phelge: jeg bare synes det er rart at dere synes det er så ifattelig tidig, for en ungdom som meg, å ønske merke enten foran eller andre steder, på klærne. Kavensky: jeg tror jeg ordla meg litt feil! Det jeg mente var at når jeg finner noe uten merke, så sier gjerne mamma om jeg ikke vil ha et med merke, så jeg får tenke. Så vil jeg ha en uten merke så kjøper jeg, eller mamma/pappa det så lenge det er god kvalitet, sier hu også. Jeg føler jeg tar opp en død ball hver gang på akkurat dette temaet, men la gå. Jeg er selv 19, og kjøper ikke etter merke (dvs, jeg kjøper etter merke med kvalitet, ikke et eksponert merke). Det jeg vil anbefale at du sier til dine foreldre er at du har lest deg til nyttig kunnskap om kvalitet på klær og sier det at mange høykvalitetsmerker ikke er profilerte. Av dette forumet, SF og diverse andre nettsteder om temaet har jeg lært mye om kvalitet og merker - og min mor blir fornøyd når jeg deler det med henne. Hun skal tross alt ha klær hun også. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Hvilke merker bør jeg unngå å kjøpe? (De som har dårligere kvalitet enn prisen antyder) Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Hvilke merker bør jeg unngå å kjøpe? (De som har dårligere kvalitet enn prisen antyder) Se her. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 (endret) lol Endret 20. oktober 2012 av Eksboks Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 I is for Instagram Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 (endret) La nå han få mene hva han vil. Endelig, takk! Hvilke merker bør jeg unngå å kjøpe? (De som har dårligere kvalitet enn prisen antyder) Se her. Uff, det var noe drit av en guide må jeg si. For eksempel Guess at Guess har store logoer og dårlig kvalitet. Har selv flere plagg fra Guess. De bruker langt ifra store logoer og er langt ifra dårlig kvalitet! Haha, latterlig. Ed Hardy er kanskje dyrt, men at det er stygt design? Dette blir vel en smakssak. Ellers er Ed Hardy klær spesielle, men jævla fete mange av dem! -- Ihvertfall.. Funnet en del fete gensere her, ta en titt på bildene: Ed Hardy genser (50% COTTON, 15% LAMBSWOOL, 10% ANGORA, 10% NYLON, 10% VISCOSE, 5% ALPACA ) Tommy Hilfiger 1/2 zip (100% cotton) Ralph Lauren cardigan (100% Pique Cotton] Tommy Hilfiger v-hals (100% COTTON) Tommy Hilfiger 1/2 zip blå (100% cotton) Tommy Hilfiger Wilford fleece (Cotton Blends) Hvilken synes dere så best ut (til en ungdom)? Selv digget jeg Ed Hardy'en, TH wilford'en og Ralph Lauren cardigan'en! (OG, spar deg for "INGEN AV DEM!"-kommentar) Endret 20. oktober 2012 av Lami Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Hvis jeg måtte valgt en av dem, hadde jeg vel gått for den grønne v-halsen. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Med unntak av cardiganen og den grønne v-halsen var alt det der helt, helt forferdelig. 6 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Cardigan fra RL, men lommene ødela genseren. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Ville ikke ha gått med den fra Ed Hardy med mindre jeg hadde fått betalt for det, og da måtte det ha vært under en jakke. V-halsen fra Tommy ser grei nok ut, men hadde gått for navy selv. 1 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Mindre vellykket dag i Gøteborg. Innen vi var ferdige med Nordstaden og Åhlens, var Ströms stengt. Litt deperimerende er det også at den eneste reputable skoforhandleren i denne byen, kun har oppe på hverdager. (Tar også i mot tips om søndagsåpne, kvalitets forhandlere dersom dette skulle eksistere) Dagens fangst er flannelsbukse fra Morris Stockholm og en bråte Wolsey sokker. I morgen skal jeg prøve å få besøkt Ströms og Holmens Herr. Lenke til kommentar
Lackadaisical Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 (endret) Tja, hva synes dere om Weekday sine klær? Det er jo forsåvidt en billig kleskjede, men jeg synes de har noen av de kuleste buksene. Endret 20. oktober 2012 av Lackadaisical Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Mye hipsterklær, men cheap monday bukser kan være greit. til deg med genserne, den grønne var finest IMO. Lenke til kommentar
VNZ Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 (endret) Hvor formelle er svarte dubmonks (Herring Shakespeare II)? Kan man bruke det i begravelse liksom? Endret 20. oktober 2012 av VNZ Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Hvor formelle er svarte dubmonks (Herring Shakespeare II)? Kan man bruke det i begravelse liksom? Det går nok fint det. Ville ikke kjøpt Dubmonks som begravelsesko, men om jeg bare hadde et par sorte dubmonks, ville jeg brukt det i en begravelse. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå