Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror jeg vet forskjellen på Woolrich jakkene nå, Woolrich fra woolrich.com er et annerledes merke enn John Rich & Bros fra woolrich.it, som selges i Norge, og begge er eiet av samme eier, Woolrich Inc.

Men er det størrelsemessige forskjeller mellom Woolrich jakken fra ebay og norske butikker?

Lenke til kommentar

Så bra at du har det gøy Phelge. Jaja, noen som aldri legger i land. Synes nesten synd deg altså. Å gå så langt, bare fordi en ungdom vil ha et merke på en genser. HAHA, fyfaen. Viser litt om hvem som er her inne i tråden.

Er ikke lett å skjønne seg på fkm, Tsjuden.

Endret av Lami
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan er "Mongolian cashmere" i forhold til skotsk?

http://www.llbean.co...neck-cable-knit

:)

Hvordan er norsk pølse i forhold til svensk?

Ser ikke helt hva du mener. Er det ingen vesentlig forskjell, er det en smaksak, er det avhengig av merke, eller alle tre?

Det finnes bra og mindre bra cashmere fra begge steder. Det er et alt for generelt spørsmål.

Er ikke lett å skjønne seg på fkm, Tsjuden.

Jeg tror de fleste andre enn deg klarer det ganske greit.....

• Liker 1
Lenke til kommentar

@Lami: det var en litt OT-post, type café. Bare anmerket at jeg syntes det var en vittig rekke innlegg du hadde - legg merke til at diskusjonen rundt logo eller ikke på genseren lot jeg være å ta opp igjen, og jeg vil heller ikke kommentere det nå - selv om det går an å tenke seg til hva jeg mener. Men du trenger ikke synes synd på meg - jeg fortalte jo hvor bra kvelden min ble :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Phelge: jeg bare synes det er rart at dere synes det er så ifattelig tidig, for en ungdom som meg, å ønske merke enten foran eller andre steder, på klærne.

Kavensky: jeg tror jeg ordla meg litt feil! Det jeg mente var at når jeg finner noe uten merke, så sier gjerne mamma om jeg ikke vil ha et med merke, så jeg får tenke. Så vil jeg ha en uten merke så kjøper jeg, eller mamma/pappa det :p så lenge det er god kvalitet, sier hu også.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Finnes det tilsvarende jakker som den svarte dobbelspente losjakken fra PRL sin blackline? Var inne på Geddon i dag - utrolig fin jakke, men (dessverre) en skyhøy pris. Jakken bør for øvrig være av ull.

Sebastian :)

Rart, finner den ikke på PRL sine sider. Nærmeste jeg kommer er en lignende under purple label. Fant likevel et bilde av jakken jeg prøvde på google: http://bim.shopstyle.com/pim/ec/be/ecbea03ff56d48bcfead9c9f001912b6_best.jpg

Endret av -sebastian-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...