Need44speed Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 ^this Bruk skjorte under. tskjorte under ser rart ut IMO. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Jeg tror jeg vet forskjellen på Woolrich jakkene nå, Woolrich fra woolrich.com er et annerledes merke enn John Rich & Bros fra woolrich.it, som selges i Norge, og begge er eiet av samme eier, Woolrich Inc. Men er det størrelsemessige forskjeller mellom Woolrich jakken fra ebay og norske butikker? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Åååååå så gøy å komme sent hjem fra arbeid til en pakke fra Herring og alle innleggene til Lami 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Hvordan er "Mongolian cashmere" i forhold til skotsk? http://www.llbean.co...neck-cable-knit Hvordan er norsk pølse i forhold til svensk? Ser ikke helt hva du mener. Er det ingen vesentlig forskjell, er det en smaksak, er det avhengig av merke, eller alle tre? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Så bra at du har det gøy Phelge. Jaja, noen som aldri legger i land. Synes nesten synd deg altså. Å gå så langt, bare fordi en ungdom vil ha et merke på en genser. HAHA, fyfaen. Viser litt om hvem som er her inne i tråden. Er ikke lett å skjønne seg på fkm, Tsjuden. Endret 18. oktober 2012 av Lami 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Hvordan er "Mongolian cashmere" i forhold til skotsk? http://www.llbean.co...neck-cable-knit Hvordan er norsk pølse i forhold til svensk? Ser ikke helt hva du mener. Er det ingen vesentlig forskjell, er det en smaksak, er det avhengig av merke, eller alle tre? Det finnes bra og mindre bra cashmere fra begge steder. Det er et alt for generelt spørsmål. Er ikke lett å skjønne seg på fkm, Tsjuden. Jeg tror de fleste andre enn deg klarer det ganske greit..... 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 @Lami: det var en litt OT-post, type café. Bare anmerket at jeg syntes det var en vittig rekke innlegg du hadde - legg merke til at diskusjonen rundt logo eller ikke på genseren lot jeg være å ta opp igjen, og jeg vil heller ikke kommentere det nå - selv om det går an å tenke seg til hva jeg mener. Men du trenger ikke synes synd på meg - jeg fortalte jo hvor bra kvelden min ble 1 Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Var det bare meg som stusset over at foreldrene ønsket at det skulle være et synlig merke når det var så dyr genser? Min erfaring tilsier at foreldre (les mødre) tenker langt mer på selve kvaliteten, mens det er ungdommene som pusher på merker. 4 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Tenkte bare det var noe han sa for og prøve å rettferdiggjøre det han sa, jeg. Men ja, deler eksakt samme erfaring som deg. 1 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Rart får det bare være. Den polospillerene gjør vel ikke nevnverdig mye med kvaliteten på plagget. Og siden vi er inne på kvalitet: hvem lager høykvalitets bomullsoverdeler? (Uten logo. ) Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Phelge: jeg bare synes det er rart at dere synes det er så ifattelig tidig, for en ungdom som meg, å ønske merke enten foran eller andre steder, på klærne. Kavensky: jeg tror jeg ordla meg litt feil! Det jeg mente var at når jeg finner noe uten merke, så sier gjerne mamma om jeg ikke vil ha et med merke, så jeg får tenke. Så vil jeg ha en uten merke så kjøper jeg, eller mamma/pappa det så lenge det er god kvalitet, sier hu også. Endret 19. oktober 2012 av Lami Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) La nå han få mene hva han vil. Endret 19. oktober 2012 av dobster 1 Lenke til kommentar
dePt Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Er det bare jeg som ikke finner igjen kommentartråden ? Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Er det bare jeg som ikke finner igjen kommentartråden ? Ligger litt ned på siden her. Hvis det er kommentarer til bildetråden du mener. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Aha, lite aktivitet der i det siste ja. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Stikker en tur til Gøteborg i morgen. Noen anbefalinger der? Gjerne innen gangavstand fra Nordstan. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Finnes det tilsvarende jakker som den svarte dobbelspente losjakken fra PRL sin blackline? Var inne på Geddon i dag - utrolig fin jakke, men (dessverre) en skyhøy pris. Jakken bør for øvrig være av ull. Sebastian Rart, finner den ikke på PRL sine sider. Nærmeste jeg kommer er en lignende under purple label. Fant likevel et bilde av jakken jeg prøvde på google: http://bim.shopstyle.com/pim/ec/be/ecbea03ff56d48bcfead9c9f001912b6_best.jpg Endret 19. oktober 2012 av -sebastian- Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 har du link til den? Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Fant den i et googlesøk: http://bim.shopstyle.com/pim/ec/be/ecbea03ff56d48bcfead9c9f001912b6_best.jpg Sebastian Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Er det RL black label du mente? her er en peacoat i Charcoal Heather. Ser den har fått gode kunde-reviews. http://www.llbean.com/llb/shop/70786?feat=593-GN1&page=heritage-wool-pea-coat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå