hvorre Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Bruker bare 1000-lapper.. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Her i Norge bruker jeg bare kort... men så fort man er ute og reiser så må man jo ha cash over allt. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 (endret) 1000-lapper får man ikke fra minibanken lengre! Glad jeg har et par. Nei men har som oftest kun lapper eller kort. Skal nå sies at jeg har en pose full av mynter da som ikke blir brukt.. Åå, eBay er så stoooooort! Tar lang tid å lete igjennom, selv om jeg har valgt hvilke merker jeg skal se på. Har lyst på en skikkelig genser fra Polo Ralph Lauren kanskje.. med mindre jeg finner noe Guess/burberry, TH eller lignende da.. Endret 17. oktober 2012 av Lami Lenke til kommentar
galskab Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Hvor i Oslo finner en selvknytt sløyfer? Helst på majorstuen. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Du mener sløyfer du kan knyte selv? Gunnar Øye Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Har lyst på en skikkelig genser fra Polo Ralph Lauren kanskje.. med mindre jeg finner noe Guess/burberry, TH eller lignende da.. Sett denne fra PRL? Mektig komfortabel, bruker min ganske ofte. Har en fra Tommy Hilfiger i samme stil som er litt billigere også: http://nelly.com/no/...ool-102649-245/ Endret 17. oktober 2012 av Totenkopf Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Takket for tipset! Har en sånn lignende egentlig.. ikke cashmir eller PRL da, men samme farge og type, bare Lyle&Scott. Er heller ikke så fan av gensere uten noe merke på :/ Å gå med en fingenser til $400 uten at man vet merket er ikke så kjekt. Isåfall, setter pris på flere tips! Tenker det må være genser av Armani, Guess, TH, burberry, PRL, Lyle&Scott, Versace, Prada elns. Lenke til kommentar
Populært innlegg boffeeen Skrevet 17. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 17. oktober 2012 Å gå med en fingenser til $400 uten at man vet merket er ikke så kjekt. Tuller du? Dette er ikke et forsøk på å være spydig. 17 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Hahaha! Enig med boffeeen. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Nesten signatur-verdig det sitatet der. 2 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Jesus i himmelens navn. Skyt meg. 4 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Kan jo sikkert få tak i en genser med like mye logoer på. Så ser alle hvor dyre klær du har! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Er heller ikke så fan av gensere uten noe merke på :/ Å gå med en fingenser til $400 uten at man vet merket er ikke så kjekt. Jeg vil si at du bør revurdere prioriteringene dine når det viktigste ikke er at en genser ser bra ut og holder god kvalitet. Endret 18. oktober 2012 av Totenkopf Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Dere har lov til å tenke lengre, for deres del og andres. Ikke tro at alle som sitter her er 40år+, sant boffen, Phelge, AnewZ, fkm og hfthomas? :nei2: Dette er ikke gubbetråden og det er faktisk ungdommer som henger her, så koman, prøv å vær litt mindre oldis i kommentarene. Men det er sant Totenkopf. Jeg er enig at så lenge den er god, se bra ut og holder mål så er det flott. Endret 18. oktober 2012 av Lami Lenke til kommentar
Populært innlegg fkm Skrevet 18. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 18. oktober 2012 Du er en harry type ass. Sorry, men det trengs å sies... 12 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Dere har lov til å tenke lengre, for deres del og andres. Ikke tro at alle som sitter her er 40år+, sant boffen, Phelge, AnewZ, fkm og hfthomas? :nei2: Dette er ikke gubbetråden og det er faktisk ungdommer som henger her, så koman, prøv å vær litt mindre oldis i kommentarene. Hva i all verden er det du babler om? Det finnes faktisk mellomting mellom drittunge og gubbe. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Ja ass, jeg en harry type? Jaja, har jeg hørt det også. Tror ikke du eller vi skal si så altfor mye med tanke på hvordan folk i denne tråden går kledt, det er mye harry det som er blitt sett i denne tråden. Herr Brun: Drittunge? Fordi når ungdom punger ut 2,2k for en PRL genser, så er det siste man vil ha et merke på brystet... Haha, jaja. Ellers får du åpne gluggene dine Forumveileder. og se siste kommentaren min over her. -- Ihvertfall, fra gubber til eBay. Tror dere det blir dyrt hvis jeg kjøper noe fra en som ikke sender internasjonalt, så bruker jeg postboks og videre til Norge? Endret 18. oktober 2012 av Lami Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 "Herr Brun: Drittunge? Fordi når ungdom punger ut 2,2k for en PRL genser, så er det siste man vil ha et merke på brystet... Haha, jaja." Ikke det siste man vil ha, men man unnlater ikke å kjøpe genseren om det ikke er et merke på brystet. 1 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Lami: Jeg skjønner ikke tankegangen din i det hele tatt. Hva er det du mener? Endret 18. oktober 2012 av boffeeen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå