Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1000-lapper får man ikke fra minibanken lengre! :(

Glad jeg har et par.

Nei men har som oftest kun lapper eller kort. Skal nå sies at jeg har en pose full av mynter da som ikke blir brukt.. :whistle:

Åå, eBay er så stoooooort! Tar lang tid å lete igjennom, selv om jeg har valgt hvilke merker jeg skal se på.

Har lyst på en skikkelig genser fra Polo Ralph Lauren kanskje.. med mindre jeg finner noe Guess/burberry, TH eller lignende da..

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Takket for tipset!

Har en sånn lignende egentlig.. ikke cashmir eller PRL da, men samme farge og type, bare Lyle&Scott.

Er heller ikke så fan av gensere uten noe merke på :/

Å gå med en fingenser til $400 uten at man vet merket er ikke så kjekt. :p

Isåfall, setter pris på flere tips! :)

Tenker det må være genser av Armani, Guess, TH, burberry, PRL, Lyle&Scott, Versace, Prada elns.

Lenke til kommentar

Er heller ikke så fan av gensere uten noe merke på :/

Å gå med en fingenser til $400 uten at man vet merket er ikke så kjekt. :p

Jeg vil si at du bør revurdere prioriteringene dine når det viktigste ikke er at en genser ser bra ut og holder god kvalitet.

Endret av Totenkopf
Lenke til kommentar

Dere har lov til å tenke lengre, for deres del og andres.

Ikke tro at alle som sitter her er 40år+, sant boffen, Phelge, AnewZ, fkm og hfthomas? :nei2:

Dette er ikke gubbetråden og det er faktisk ungdommer som henger her, så koman, prøv å vær litt mindre oldis i kommentarene.

Men det er sant Totenkopf. Jeg er enig at så lenge den er god, se bra ut og holder mål så er det flott.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Dere har lov til å tenke lengre, for deres del og andres.

Ikke tro at alle som sitter her er 40år+, sant boffen, Phelge, AnewZ, fkm og hfthomas? :nei2:

Dette er ikke gubbetråden og det er faktisk ungdommer som henger her, så koman, prøv å vær litt mindre oldis i kommentarene.

Hva i all verden er det du babler om? Det finnes faktisk mellomting mellom drittunge og gubbe.

Lenke til kommentar

Ja ass, jeg en harry type? Jaja, har jeg hørt det også. :rofl:

Tror ikke du eller vi skal si så altfor mye med tanke på hvordan folk i denne tråden går kledt, det er mye harry det som er blitt sett i denne tråden.

Herr Brun: Drittunge? Fordi når ungdom punger ut 2,2k for en PRL genser, så er det siste man vil ha et merke på brystet... Haha, jaja.

Ellers får du åpne gluggene dine Forumveileder. og se siste kommentaren min over her.

--

Ihvertfall, fra gubber til eBay. Tror dere det blir dyrt hvis jeg kjøper noe fra en som ikke sender internasjonalt, så bruker jeg postboks og videre til Norge?

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...