darkness| Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Åhh.. Vel, synes ikke hun så fjortis ut heller Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Hvor kan jeg finne slike sko som dette: Helst skal de være ensfarvet brune, men jeg har ikke klart å finne noen bedre bilder. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Skobutikk for gamlisser? Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Hvor selges merket "Selected"? Er det dyrt? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 hm, selected selges f.eks på Jack&Jones tror jeg.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Selected selges på Jack&Jones/Selected. Jack&Jones pris Selges også på Match. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Selected selges på Jack&Jones/Selected. Jack&Jones pris Selges også på Match. 5593066[/snapback] De har egne butikker også Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Shopping i NYC neste måned, det kan bli.. spennende.. Tips til butikker som *må* besøkes? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Noen som vet om det er mulig å kjøpe norske OL klær noe sted? Synes Kari Traa var så søt i den røde lua si. Ønsker å kjøpe tilsvarende lue Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 De selger MASSE klær fra Kari Traa sin kolleksjon hvis du reiser til Voss. Lenke til kommentar
mlody Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Hvor kan jeg finne slike sko som dette: Helst skal de være ensfarvet brune, men jeg har ikke klart å finne noen bedre bilder. 5587181[/snapback] Det der er jo golfsko Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 De selger MASSE klær fra Kari Traa sin kolleksjon hvis du reiser til Voss. 5597203[/snapback] Kari Traa sin kolleksjon finnes i sportsbutikker også. F.eks sportsbutikken på Galleriet i Bergen og sikkert masse andre sportsbutikker også. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Noen som vet om det er mulig å kjøpe norske OL klær noe sted? Synes Kari Traa var så søt i den røde lua si. Ønsker å kjøpe tilsvarende lue 5596996[/snapback] Så de hadde noen råe Kari Traa-luer hos G-Sport vertfall.. Lenke til kommentar
master air Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Bare jeg som ikke liker Kari Traa sine koleksjoner? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Noen som vet hva man kan gjøre for å gjøre bukser som har gått seg ut slik at de blir i sin vanlige form igjen (altså stramme)? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Er ikke stort å gjøre, annet enn å eventuelt sy de inn. Jeans vil typisk holde seg «stramme» et par timer etter vask, men det er ikke noen særlig varig løsning. Man kan begynne å eksperimentere med å vaske buksene i (for) varmt vann, men jeg synes tekstiler blir så ubehagelige å gå med etter dette at jeg ikke gidder å holde på med slikt. Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Noen som vet om det er mulig å kjøpe norske OL klær noe sted? Synes Kari Traa var så søt i den røde lua si. Ønsker å kjøpe tilsvarende lue 5596996[/snapback] Dersom du snakker om de offisielle klærne fra Phenix vil jeg anta sportsbutikker er et godt sted å starte. Tror ihvertfall Anton-sport har endel. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Noen som vet hva man kan gjøre for å gjøre bukser som har gått seg ut slik at de blir i sin vanlige form igjen (altså stramme)? 5600949[/snapback] Prøvd å putte dem i tørketrommel? Hva type stoff er det? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Prøvd å putte dem i tørketrommel? Hva type stoff er det? 5601929[/snapback] Er sånn stretchstoff. De var så dyre, og nå får jeg ikke brukt de Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Hm. Ikke godt å si om det er noe å gjøre med det. Er skikkelig irriterende med bukser som blir større etter litt bruk. Lee-bukser er desverre slik. Derfor kjøper jeg ikke flere enn den ene jeg har. Ellers så har jeg en sort Only-bukse (billig riktignok) som var kjempetrang da jeg prøvde den. Nå er den nesten litt slafsete :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå