Dapper Chap Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Slik låsemekanisme: Vet ikke hvordan ellers jeg kan beskrive det. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Helt vanlig knepping, altså. Well, fra fabrikk er knapper som regel dårlig festet. Når du syr dem på selv må du huske på å ikke sy dem helt stramt inntill plagget, men sy med litt slakk, før du tvinner tråden rundt mellom knappen og tøyet så det blir en liten stolpe. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Takk, skal passe på dette når jeg syr den på. Synes det er dårlig at knappene detter så lett av på en såpass dyr jakke som jeg har. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Apropo gensere, noen som har noen formenning om merinoullgenserne til HM? fristet nestn p plukke med meg en, men meget skeptisk til om de er verdt de 7-800 de skulle ha. Så det ble bare t-skjorter på meg. 7-800 for en hm-genser? Wuuut? Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Takk, skal passe på dette når jeg syr den på. Synes det er dårlig at knappene detter så lett av på en såpass dyr jakke som jeg har. Det har ikke så mye med pris å gjøre; tråd er tråd, og på knapper som brukes mye slites den. Man må nesten regne med å måtte fikse dette selv en gang i blant. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 På de aller fleste plagg i normale prisklasser er knapper sydd på med maskin, og da sitter de aldri helt perfekt. Sånn er det bare. Lær deg å sy på knapper selv. Det tar 5 minutter, og knapper sydd på ordentlig for hånd faller ALDRI av. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Apropo gensere, noen som har noen formenning om merinoullgenserne til HM? fristet nestn p plukke med meg en, men meget skeptisk til om de er verdt de 7-800 de skulle ha. Så det ble bare t-skjorter på meg. 7-800 for en hm-genser? Wuuut? Denne kanskje? http://www.hm.com/no/product/03909?article=03909-B#article=03909-B Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Har prøvd parkasene fraCanada Goose og Woolrich, og jeg må si at jeg likte parkasen fra Woolrich best. Eneste problemet er at jeg vil ha jakken i marineblå, noe de ikke hadde der jeg prøvde den. Noen som vet om butikker i Oslo-området som selger parkasen fra Woolrich i marineblå? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Apropo gensere, noen som har noen formenning om merinoullgenserne til HM? fristet nestn p plukke med meg en, men meget skeptisk til om de er verdt de 7-800 de skulle ha. Så det ble bare t-skjorter på meg. 7-800 for en hm-genser? Wuuut? Sikkert kashmir og det er ikke billig heller Endret 6. oktober 2012 av Lami Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Jeg er ikke overrasket over at det finnes gensere på hm til 7-800 kr. Jeg er overrasket over at noen vurderer å kjøpe det. 2 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Er jo en grunn til at jeg spør her. For alt jeg vet er den jo et kupp av de sjeldne. Men tror heller jeg finner meg en proxy til Brooks Brothers-genseren noen andre her postet bilde av nylig. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Hadde prisen vært halvparten ville det sikkert vært et greit bruk-og-kast-kjøp, men for 7-800 kan man ganske enkelt få gensere i langt bedre kvalitet. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Kan du si noen gode merker i den prisklassen for kasjmir-gensere? Jeg har lyst på en genser i god kvalitet, men som er ikke er for dyr. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Er jo en grunn til at jeg spør her. For alt jeg vet er den jo et kupp av de sjeldne. Men tror heller jeg finner meg en proxy til Brooks Brothers-genseren noen andre her postet bilde av nylig. For å slipe toll osv? De shipper internasjonalt Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Kan du si noen gode merker i den prisklassen for kasjmir-gensere? Jeg har lyst på en genser i god kvalitet, men som er ikke er for dyr. Du får ikke gode kasjmirgensere for 700 kr (med mindre du er keen på å bruke litt tid på ebay). Det var snakk om en genser i merinoull. Howard Yount har dog tilbud på en del kasjmirgensere for rundt 1000-1500 kr her: http://www.howardyount.com/collections/sweaters Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 For å slipe toll osv? De shipper internasjonalt Er jo en grunn til at jeg spør her. For alt jeg vet er den jo et kupp av de sjeldne. Men tror heller jeg finner meg en proxy til Brooks Brothers-genseren noen andre her postet bilde av nylig. Hm, nei da ville det jo være umoralsk... Er koreandude på SF fortsatt aktiv og til å stole på, eller har noen her noen andre/bedre erfaringer for tiden? Var det ikke snakk om et selskap ala JetCarrier som skrev ned verdien for noen måneder siden? Hørtes jo litt useriøs ut, men... Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Kan du si noen gode merker i den prisklassen for kasjmir-gensere? Jeg har lyst på en genser i god kvalitet, men som er ikke er for dyr. Du får ikke gode kasjmirgensere for 700 kr (med mindre du er keen på å bruke litt tid på ebay). Det var snakk om en genser i merinoull. Howard Yount har dog tilbud på en del kasjmirgensere for rundt 1000-1500 kr her: http://www.howardyou...ctions/sweaters Ofte ser jeg kasjmir-gensere til salgs på SF fra tilfeldige italienske produsenter og andre merker til den prisklassen. Hvorvidt kvaliteten er noe bra, er jeg usikker på. Endret 6. oktober 2012 av Eksboks Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Som sagt, gidder du og sitte på ebay (og SF for den saks skyld) kan du få meget gode kasjmirgensere for latterlig lite penger. Trikset er bare å vite om et merke er godt eller ikke. Hvis du ikke gidder det kan du f.eks. kjøpe en fra howard Yount eller eHaberdasher til 200 $. Det er fortsatt billig for en kashmirgenser. 1 Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Hm, nei da ville det jo være umoralsk... Er koreandude på SF fortsatt aktiv og til å stole på, eller har noen her noen andre/bedre erfaringer for tiden? Var det ikke snakk om et selskap ala JetCarrier som skrev ned verdien for noen måneder siden? Hørtes jo litt useriøs ut, men... Det samme lurer jeg på, vurderer å bestille litt gjennom proxy, og har hørt mye godt om randomkoreandude! Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Ja, han er troverdig og billigere enn JetCarrier. Faktisk så brukte jeg han sist for noen dager siden, og pakken er på vei til meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå