DexterMorgan Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Det eneste som kan oppfattes som negativt er at den bør vokses en gang i blant, men det er virkelig ikke så ille som det høres ut som. Hvor ofte bør dette gjøres? Jeg bruuker som regel Beauforten min 2 - 3 ganger i uken hele høst- og vårsesongen... Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Det ser du vel egentlig best selv. Barbour anbefaler at det gjøres årlig, men det er jo ikke sikkert at det trengs. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Jeg spurte en som jobbet i en barbour butikk, og han sa hver 12 måned. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Gjør det heller hos en lokal skredder/sydame. Det er en helt ukomplisert operasjon. Bra. Jeg husket nemlig ikke om opplegget var limt eller sydd. Da bestiller jeg i kveld og overlater rettingen til mine lokale helpers. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Interessant innlegg om "luksus" i dagens marked. Trist hvordan luksus i dag er laget for kortsiktig statusflashing for nyrike russere, gangstarappere som er skutt i hodet (figurativt om ikke også faktisk) og andre jyplinger. Innlegget handler om biler og klokker, men det samme gjelder jo mye/det meste annet også - sko, klær, bager, vesker m.m. Må bokmerkes til neste gan en harrytass lurer på hvorfor han heller burde kjøpe sko fra en skoprodusent og klokke fra en klokkeprodusent. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Har noen noe erfaring med E. Tautz? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Er V-halsen på denne for dyp til å bruke uten skjorte under? http://www.brooksbrothers.com/IWCatProductPage.process?Merchant_Id=1&Section_Id=224&Product_Id=1679356&Parent_Id=1032&default_color=Forest-green#null Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Har noen noe erfaring med E. Tautz? Har ingen personlige erfaringer, men det er et meget godt merke om det var det du lurte på... Lenke til kommentar
B25S Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Er V-halsen på denne for dyp til å bruke uten skjorte under? http://www.brooksbro...rest-green#null Ja, blir nok litt utringning der. Du vil nok ha noe under. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Ikke bruk v-hals uten skjorte. Det ser tullete ut. Hvis man absolutt skal droppe skjorten er det langt penere med crew neck (personlig syns jeg også det er penest med crew neck når man bruker skjorte, så det er jo en vinn-vinn situasjon med crew neck). 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Jepp, blir crewneck isedet takk Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Har noen noe erfaring med E. Tautz? Har ingen personlige erfaringer, men det er et meget godt merke om det var det du lurte på... Fine dresser og frakker, men litt rar passform. Prisene er stive. http://www.etautz.com/ Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 http://www.brooksbrothers.com/IWCatProductPage.process?Merchant_Id=1&Section_Id=224&Product_Id=1699057&Parent_Id=1032&default_color=GREY-HEATHER&sort_by=§ioncolor=§ionsize=# i navy blå kjøpe eller ikke kjøpe? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Den var veldig fin Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Takk for svar. tenker å bestille den i grå og navy. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Apropo gensere, noen som har noen formenning om merinoullgenserne til HM? fristet nestn p plukke med meg en, men meget skeptisk til om de er verdt de 7-800 de skulle ha. Så det ble bare t-skjorter på meg. Noen steder man finner tilsvarende den Brooks Brothers genseren i Bergen til omtrent samme prisen? Gensere må jeg nesten prøve, hvis jeg ikke vil ha skuldersømmene halvveis nede på overamene... Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Takk for svar. tenker å bestille den i grå og navy. Skipper de til Norge`, eller skal du bruke proxy for å få sendt det? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 shipper til norge for 50usd leit at de ikke har oppgitt mål på XS 2 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Nå har enda en knapp løsnet på jakken min! Har alltid hatt et problem med slike knapper, som jeg ikke vet hva heter, som man finner på blant annet peacoats, slike knapper man må vrenge inn i et hull. Føler alltid at jeg må bruke makt for å trenge de inn, og da ender de alltid opp med å bli løsere og løsere til de detter av. Sinnsykt irriterende! Ikke bare det, men hullet blir også utvidet. Er det en metode for å feste disse knappene på en mer lettvint måte som ikke tærer så veldig på de? Ingen? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Nå har enda en knapp løsnet på jakken min! Har alltid hatt et problem med slike knapper, som jeg ikke vet hva heter, som man finner på blant annet peacoats, slike knapper man må vrenge inn i et hull. Føler alltid at jeg må bruke makt for å trenge de inn, og da ender de alltid opp med å bli løsere og løsere til de detter av. Sinnsykt irriterende! Ikke bare det, men hullet blir også utvidet. Er det en metode for å feste disse knappene på en mer lettvint måte som ikke tærer så veldig på de? Ingen? Wtf, knapper som man trenger gjennom et hull? Akkurat som på en skjorte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå