OJ Doe Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Er det bare jeg som forbinder quilted jakker med hestefolk og gamlinger? Hestefolk er vel den opprinnelige målgruppen, og quilt hadde vel en storhetstid, hvor alle brukte det. De har nå blitt gamle. Nå er det et plagg for massene igjen. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Oki, da ser jeg om det er noe quilted i skapet til mormor på 90. Så drar jeg rett til Jarlsberg travbane. Kommer til å passe rett inn. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Glem ikke et par chelsea boots (Absolutt ingenting i mot verken quilted jakker eller chelsea boots, men er ikke noe jeg kunne brukt selv). Endret 3. oktober 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Skal inn til oslo og kjøpe det i morra faktisk. Utvaska beige quilted jakke med kaffeflekker og Chelsea boots. Må jo dra alle damene i kodal sentrum da. Kan ikke skjønne annet Edit: Chelsea boots synes jeg ser bra ut. Ellers enig. Endret 3. oktober 2012 av hfthomas Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Skal inn til oslo og kjøpe det i morra faktisk. Utvaska beige quilted jakke med kaffeflekker og Chelsea boots. Må jo dra alle damene i kodal sentrum da. Kan ikke skjønne annet Ikke jeg heller. Fungerer kjempebra. Kombiner gjerne med Saddleback-koffert. Du finner garantert noe i skapet til din mormor. Jeg fant en tre(!) quited jakker hos min farmor. Hun er dog bare ungdommen på 82. 1 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Chelsea boots er definitivt det "plagget" jeg skjønner minst av at folk liker her på forumet. 1 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Stormtroopers bruker Chelsea-boots, ergo er de kule. 5 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Chelsea boots er definitivt det "plagget" jeg skjønner minst av at folk liker her på forumet. hva bruker du på vinteren? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Noen som sitter på fitpics av diverse Chelsea boots? Fortrinnsvis Loake modellene. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 hva bruker du på vinteren? Det jeg har fått tak i. Jeg bruker størrelse 49 i sko og bruker ikke lær, så per i dag har jeg ikke mange valg. Jeg leter etter noen støvler nå, men tviler på at jeg finner noe. Noharm skal begynne å lage disse i min størrelse, men ikke før på våren i 2013, så det blir vel tøysko og joggesko frem til det. Jeg fryser så og si aldri, så det er ikke noe problem, men snø er jo ikke akkuratt tørt. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Noen som sitter på fitpics av diverse Chelsea boots? Fortrinnsvis Loake modellene. la ut bilde av chatsworth i bildetråden Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Noen som har noen erfaring med britiske proxy-foretak eller personer? 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 whatchu need? Gidder ikke starte noe MoV-foretak, men om det er en spesiell grunn til at du trenger det så. 1 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Det var en Barbour-bukse, men fant en annen forhandler som solgte den, bare med feil produktnavn, til en lavere pris. Ellers takk for tilbudet! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Nå har enda en knapp løsnet på jakken min! Har alltid hatt et problem med slike knapper, som jeg ikke vet hva heter, som man finner på blant annet peacoats, slike knapper man må vrenge inn i et hull. Føler alltid at jeg må bruke makt for å trenge de inn, og da ender de alltid opp med å bli løsere og løsere til de detter av. Sinnsykt irriterende! Ikke bare det, men hullet blir også utvidet. Er det en metode for å feste disse knappene på en mer lettvint måte som ikke tærer så veldig på de? 1 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Både quiltede og voksjakker fra barbour ville jeg kjøpt i din vanlige størrelse, eller en større om du vil ha det litt romslig. De jeg prøvde i England i sommer var litt lange i ermene, noen som har prøvd å legge dem opp, eller som vet om det i det hele tatt går? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Barbour legger opp ermene på voksjakkene sine for noen hundrelapper, så de burde vel være mulig. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Barbour legger opp ermene på voksjakkene sine for noen hundrelapper, så de burde vel være mulig. Da er utfordringen å få tatt gode mål. Noe som bør gjøres i butikken med jakken på, ville jeg tro. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Gjør det heller hos en lokal skredder/sydame. Det er en helt ukomplisert operasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå