boffeeen Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Er det noen her som har Barbour-bukse og kan si noe om hvor "true to size" de er? Har inntrykk av at faktisk størrelse på bukser varierer veldig, om jeg skal bruke de jeg har som eksempel. Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Jeg har to par chinos fra Barbour. Husker ikke hvilken størrelse jeg har i dem, kan sjekke det litt senere. Endret 1. oktober 2012 av orjanr Lenke til kommentar
gard. Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Forslag til ensfargede ullskjerf? Skulle gjerne hatt ett i oransje, og ser på ett i kashmir fra Berg & Berg, men skulle gjerne hatt flere innspill. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 http://www.westaway.co.uk/plain-scarves-and-stoles.html Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Grått er anvendelig. Norse Projects har et deilig ett. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Gleder meg dog til å få startet fulltid og en grunn for å bygge opp garderoben. Hvorfor er arbeidsantrekket mitt dette året bestående av softshelljakke og vernesko? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Eventuelt total mangel på utdannelse? Denne jobben er heldigvis ikke det jeg skal drive med resten av livet. Det er bare året før militæret. Takk og pris! Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Haha, det var absolutt ment som tull, man kan nesten være misunnelig på arbeidsplasser med arbeidsuniformer; tenk på muligheten for sparing eller alternativ bruk av pengene! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Nå skal det jo sies at arbeidsplasser hvor man bruker uniform sjelden er der lønnen er høyest, så muligheten til sparing er vel kanskje ikke så mye større uansett.. Jeg vil vel også si at man bruker i overkant mye penger på klær hvis det hindrer en fra å spare til noe viktig. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Hvordan fikk du tak i et bilde av meg? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Dere som har brukt Randomkoreandude, e-mailen hans er vel [email protected]? Jeg spurte han om å proxy en ting, og nå oppga han meg en annen e-mail. Pussig. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Hva er deres forhold til åpen skjorte over t-skjorte? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Spørs. Jeg har to par chinos fra Barbour. Husker ikke hvilken størrelse jeg har i dem, kan sjekke det litt senere. Gjerne! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Dere som har brukt Randomkoreandude, e-mailen hans er vel xxx? Jeg spurte han om å proxy en ting, og nå oppga han meg en annen e-mail. Pussig. Dude, wtf? Man legger ikke ut andres private mailadresser åpent på nett. Forøvrig skjønner jeg ikke hensikten med dette spørsmålet. Han oppgir da ffs den mailadressen han ønsker at du skal bruke, og da er det normal høflighet å gjøre nettopp det. Jeg forstår heller ikke hva som skal være pussig med å bytte mailadresse. Jesus... Hva er deres forhold til åpen skjorte over t-skjorte? Huff.... Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Bruker det ganske ofte edit: I dag brukte jeg den elleville kombinasjonen av singlet, åpen denim-skjorte og åpen hettegenser med glidelås. Hetta over hodet som bonus. Endret 1. oktober 2012 av Vowels 1 Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Der hvor lønnen er høyest derimot, bruker man "uniform"/vernetøy. I tillegg til at de jobber en tredjedel av året. Til dere som ikke skjønner; olje- og gassektoren, offshore. 1 Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Det er tydeligvis svæææært vanskelig å finne en dress av ok kvalitet som passer dersom man har litt brede skuldre, litt korte ben, dårlig tid til å legge opp og kun 2.5k å bruke på dress.. Tror jeg har prøvd alle dressene i Bergen til under 3k. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Dere som har brukt Randomkoreandude, e-mailen hans er vel xxx? Jeg spurte han om å proxy en ting, og nå oppga han meg en annen e-mail. Pussig. Dude, wtf? Man legger ikke ut andres private mailadresser åpent på nett. Forøvrig skjønner jeg ikke hensikten med dette spørsmålet. Han oppgir da ffs den mailadressen han ønsker at du skal bruke, og da er det normal høflighet å gjøre nettopp det. Jeg forstår heller ikke hva som skal være pussig med å bytte mailadresse. Jesus... Hva er deres forhold til åpen skjorte over t-skjorte? Huff.... Det er ikke hans private e-mail, men en e-mail for en felles PayPal-konto. Hvor ofte bytter man e-mail? Uansett så har jeg hatt min e-mail i 10 år. Selvfølgelig er det pussig hvis en som tilbyr slike tjenester bytter e-mail, kunden stiller spørsmål. Hvordan tror du kundene til en bedrift reagerer hvis bedriften stadig bytter e-mail? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå