boffeeen Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Hva synes dere om kordfløyelsblazere? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Har en som er brukt èn gang tror jeg. Henger i skapet og samler støv. Er ikke helt heldig før man begynner å komme litt opp i årene. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Det fungerer IMO dårlig i 98% av tilfellene på unge menn. Har sett et par eksempler på hvordan det kan gjøres uten at det ser teit ut, men det skal en del til. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Jeg er igrunn enig, og som en som ikke er verdensmester i å sette sammen plagg er jeg redd for at det blir seende dårlig ut. Det er dog et veldig fint høstplagg, og alternativene er ikke mange når man ikke bruker ull. Halvveis relevant: er jeg den eneste som synes det ser rart ut med albuelapper på ellers helt plettfrie plagg? Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Halvveis relevant: er jeg den eneste som synes det ser rart ut med albuelapper på ellers helt plettfrie plagg? Selv synes jeg albuelapper kan være pent på en ellers ren og enkel v-hals genser. Merker selv at det er et ekstra utsatt område på en genser av tynn ull, så kan være meget praktisk også. Sebastian Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Merker jeg begynner å bli lei av albuelapper/"patches" nå. Det er jo ikke måte på hvor langt slike trender blir dratt. Jeg mener, albuelapper på skjorter? Virkelig? Har et par billiggensere med albuelapper på, men kjøpte de kun fordi de var så billige og jeg derfor kan slenge de bort når jeg er lei av albuelappene (noe som forøvrig skjedde meget kjapt). Blazer med albuelapper føler jeg dessverre svenskene har brukt opp for lengst. I bunn og grunn synes jeg det kan være fint på blazere, til nød gensere, men føler det er brukt opp for nå. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Har aldri kjøpt plagg med det, men sydde faktisk på to av mine gensere selv, etter å ha slitt litt hull i albuene. Penere uten, men funker! Sebastian Endret 29. september 2012 av -sebastian- Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Har aldri likt albuelapper og er overrasket over hvor mange som liker det. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Trenger en helt enkel regnjakke, helst ala olivengrønn eller noe lignendes i Bergen. Poenget er at jakken ikke skal se ut som en allværsjakke, men mer som en klassisk herrejakke. Pris under 2k. Trenger ikke tåle så ekstremt mye vann, så lenge jeg kan gå ute i 10 min uten å bli søkkvåt. Forslag til hvor jeg kan se etter noe sånt? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Trenger en helt enkel regnjakke, helst ala olivengrønn eller noe lignendes i Bergen. Poenget er at jakken ikke skal se ut som en allværsjakke, men mer som en klassisk herrejakke. Pris under 2k. Trenger ikke tåle så ekstremt mye vann, så lenge jeg kan gå ute i 10 min uten å bli søkkvåt. Forslag til hvor jeg kan se etter noe sånt? Jepp, Barbour voksjakke, f. eks Bedale. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Har sett litt på Barbour, de har mye fint. Skal sjekkes ut! Endret 29. september 2012 av baBuShKa Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Har aldri likt albuelapper og er overrasket over hvor mange som liker det. Har du virkelig aldri sett et bilde av et antrekk hvor det blir brukt som du liker? Likte det da det ikke var mye brukt, i noen tilfeller, men som alt annet kan man få for mye av en god ting. Det virker som om klesprodusentene kastet seg over trenden og strakk strikken så langt som overhode mulig. Noen ganger har det jo vært enklere å finne blazere og gensere med albuelapper enn uten. Jeg sukker stille for meg selv hver gang jeg ser en svenske med kondomtrange jeans og en blazer med albuelapper. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Hva synes dere om kordfløyelsblazere? Det minner meg bare om professorer innenfor humanistiske fag. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Det er kult på Knut Nærum. 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Det skal enormt til for at det skal se bra ut på yngre gutter, jeg ville holdt meg langt unna cord-blazere fram til jeg runda 30, om ikke ennå lengre. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Hmm cord-blazer. Tankane flyg til ein 43-åring på jazzkonsert. McGordon jeans, eit raudvinsglas og lett svai i ryggen. Ikkje bra. 4 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Noen som vet hvor i Norge man kan kjøpe klær til menn av merket Desigual? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Tenkte jeg skulle kjøpe et par plagg fra J.Crew, men har litt problemer med størrelsene. Er 192cm og veier ca. 84 kg, ca. 105 bryst, 91 midje og ca. 92 armlengde (nakke til hender). Ser ut som jeg ligger i nedre sjikt av "Tall" large og øvre sjikt av "Tall" medium. Bruker medium i Gant og PRL, men v-hals-ullgenserne er en smule korte både i ermene og selve lengden, det gjelder begge merker. Bruker medium i Filippa K. Noen som er ca. min størrelse som har noen erfaring med størrelser fra J.Crew? Noen som vet hvor i Norge man kan kjøpe klær til menn av merket Desigual? Er rimelig sikker på at det selges rett utenfor Steen & Strøm. Endret 30. september 2012 av Jostein K. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Hvor ligger det? Oslo? Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Noen som vet hvor i Norge man kan kjøpe klær til menn av merket Desigual? Nærmeste ser ut til å være Göteborg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå